Cannabis.
Hade rökt en gås med en vän, då jag inte hade rökt på 3-4 år efter dagligt bruk.
Det gick 13 dagar med lite alkohol o nån enstaka träning. Blev tagen av polisen av nån anledning och fick lämna båda piss o blod prov. Tror ni dessa 13 dagar är tillräckliga för en negativ test eller kommer jag torska?
Om du verkligen inte rökt på 3-4 år så borde du vara ren inom typ 4-5 dagar.
Vill prova cbd buds som innehåller 0.2% thc. Lämnar urinprov var 14:e dag som skickas på analys. Hur många dagar innan ska jag hålla upp för att vara ren? Finns det thc-stickor för hemmabruk med tillräckligt lågt gränsvärde som man kan känna sig trygg med? Tack på förhand!
6behöver snabbt svar som satan!!! Där jag pissar nu på boendet så har dom imovane singelstickor samt multistickor som visar på det vanliga plus pregabalin bla. Min fråga är om jag äter 1!!! Imovane 7,5 ikväll finns då chansen att klara av ett rent prov på tex Fredag? Lämnade idag och har sån kvällsångest så jag vill verklige. Ta d e där imon men. Mycket står på spel. Har tidigare torskar efter 3 dagar men då hade jag ätit 3 st 7,5 mg och då var det prodiagnostics multistickor. Är det bättre o satsa på 1 gabapentin istället? Snabbt svar sökt runt om hur länge imovane syns på ferwls sida står det 1 dag och på prodiagnostics 4 dygn vad stämmer?
Hur länge kan man räkna med att gabapentin går att spåra vid analys av drogtest i blod och urin?
Ska lämna prov ca. 6 dagar efter intag av större mängd gabapentin.
Hur länge kan man räkna med att gabapentin går att spåra vid analys av drogtest i blod och urin?
6 dagar bör va lugnt på sticka är det lug t efter 3-4 dagar så bör inte vara nått problem me. För att ta det säkra före det osäkra så 7 dagar bör det va chill
Knaprade 2 mg xanor nu torsdagskväll med 30 mg oxy. Kommer jag att vara ren på måndag? Salivprov med prodiagnostic. Den där gula vätskan som man gurglar runt i munnen som några av er känner till.
Fett nervöst. Vill inte faila alltså. Varit rätt ren innan så var en engångsföreteelse. Behöver jag vara orolig?
Gapapentin är inte knark. Kan du inte bara ge dem fingret? Substansen är läkemedelsklassad ffs.
Knaprade 2 mg xanor nu torsdagskväll med 30 mg oxy. Kommer jag att vara ren på måndag? Salivprov med prodiagnostic. Den där gula vätskan som man gurglar runt i munnen som några av er känner till.
Fett nervöst. Vill inte faila alltså. Varit rätt ren innan så var en engångsföreteelse. Behöver jag vara orolig?
Sjukanmäl dig, du löper stor risk att visa positivt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!