2019-11-15, 10:16
Medlem
TimeHolks avatar
Tar nästan aldrig benzo tagit 15 ksalol senaste 2 månaderna. Tog 2 mg alprazolam den 14e ska lämna prov den 19e borde jag vara clean då?
Citera
2019-11-15, 13:27
Medlem
AlkoholistFascists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JultomtenUtanX
Tog pissprov den 19/10 och har fortfarande inte hört något. Gått mer än tre veckor nu. Kan detta betyda att jag klarade mig och att polisen inte prioriterar att skicka ut ett sådant besked?

Det verkar inte som att de brukar ge besked om negativa resultat vilket jag själv tycker är fittigt eftersom man måste leva med ovisshet, men det får väl ses som en del av straffet för att man har haft mage att ens ha haft narkotika i pisset överhuvudtaget. Själv har jag blivit testad tre gånger och har bara fått besked en gång vilket var gången jag positiv, svar fick jag efter ca 2 veckor. Detsamma gällde min kompis som åkte dit och en tredje som hade turen att vara negativ fick inget svar alls vilket jag tycker är skumt för att han erkände vilket jag antog räckte för fällande dom, men jaja, kul för honom även om han var dum i huvudet som erkände utan någon anledning, det är inte så att de skendränker en om man inte erkänner liksom.

Hur som haver så är det nog lugnt för dig, men jag skulle inte fira förrän det har gått kanske en månad för man vet aldrig.

Citat:
Ursprungligen postat av Nattiskatt
Det är sällan man testar efter lyrica om det inte finns misstankar om att det skulle vara det man tagit. Jag lämnar drogtester flera gånger i veckan och de har aldrig någonsin kollat efter lyrica och troligen beror det på eftersom jag aldrig åkt dit för det genom t.ex innehav eller liknande.
Såg inte att någon hade svarat.

Jag tror att detta är fallet, men med tanke på att de verkar testa varenda jävla substans under solen i samband med dessa analyser känner jag mig ändå inte helt lugn med att dra i mig någon lyrica på grund av risken att den finns med på analysen. Jag har ett par kartor hemma och är sugen på att dra i mig lite, men eftersom jag kör bil regelbundet och förekommer i belastningsregistret så finns alltid risken att bli testad i samband med poliskontroll, har nämligen åkt in på blodprov två gånger trots noll påverkan eftersom de har sett att jag är rikspundare No. 1 AKA åkte dit för CB en gång. Alla verkar säga så mycket olika också, speciellt med mindre kända substanser som precis har narkotikaklassats, minns att både tramadol och ketamin sades ej synas på blodprov under flera år efter att det blev standard på alla prover.
Citera
2019-11-15, 17:03
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimeHolk
Tar nästan aldrig benzo tagit 15 ksalol senaste 2 månaderna. Tog 2 mg alprazolam den 14e ska lämna prov den 19e borde jag vara clean då?
Du borde klara dig, Alprazolam brukar väl gå ut efter 2-3 dagar, högst 5. Se till att hydrera dig ordentligt bara.
Citera
2019-11-15, 22:42
Medlem
Hallå hallå!

Ngn som har kolla på rc benzo om dom ger utslag som tex stesolid eller om dom är ngn form av analoger som immovane typ. För z analoger tog det väl några år innan dom började leta efter?
Skulle uppskatta seriöst svar,det vore gött om man kunde hitta ngn molekyl som inte gav utslag..
Citera
2019-11-16, 14:32
Medlem
Dark_drivers avatar
Om jag tar en 10mg Stesolid i dag typ nu är jag då ren på torsdag den 21 november har sån jävla ångest och mår skit det kan bli prov 21 november det är inte säkert ska träffa läkaren? Det är en engångs dos är ren nu och varit i 17 månader
Senast redigerad av Dark_driver 2019-11-16 kl. 14:42.
Citera
2019-11-16, 15:48
Medlem
Får fram så lite om lyrica. Om man tar 900mg på en dag, hur länge visar det på urin och blodprov CIRKA? Tänker om man går och pissar och dom även gör blodprover för att kolla alkoholmängd.
Citera
2019-11-16, 16:22
Medlem
Hur länge sitter diazepam i blodet? Eller hur länge är det upptäckbart? På ett ungefär,

Mvh
Citera
2019-11-16, 17:36
Medlem
Twhds avatar
Hej! En fråga om KRATOM OCH URIN/BLODPROV!

Undrar lite över hur det ligger till med KRATOM och nykterhet i trafik.
Om man stoppas i rutinkontroll och får följa med för att pissa,
Syns Kratom då som positivt på Opi, på deras stickor?

Jag vet att urinen skickas vidare för analys, och att det inte är olagligt (?)
Så man förlorar inte körkortet om man ertappas ha kört med det i blodet/urin.

Stämmer detta?
Citera
2019-11-16, 17:37
Medlem
Twhds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zami13
Hur länge sitter diazepam i blodet? Eller hur länge är det upptäckbart? På ett ungefär,

Mvh
Diazepam har en väldigt lång halveringstid,
Längst av alla benzos tror jag t.om.
Den kan sitta i flera veckor, vid långt bruk och stora doser i 1.5-2mån (urin)
Blod mindre länge, men fortfarande veckor.
Inte som Klonazepam/Alprazolam som försvinner efter max 1 vecka.
Citera
2019-11-16, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twhd
Diazepam har en väldigt lång halveringstid,
Längst av alla benzos tror jag t.om.
Den kan sitta i flera veckor, vid långt bruk och stora doser i 1.5-2mån (urin)
Blod mindre länge, men fortfarande veckor.
Inte som Klonazepam/Alprazolam som försvinner efter max 1 vecka.

Vad tror du om ett sporadisk bruk under 3 månaders tid?
Läser på nätet att Diazepam i blod går att spåra upp till 48h?
Citera
2019-11-16, 21:59
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honeybunny00
Får fram så lite om lyrica. Om man tar 900mg på en dag, hur länge visar det på urin och blodprov CIRKA? Tänker om man går och pissar och dom även gör blodprover för att kolla alkoholmängd.
Gissar på 2, max 3 dagar

Sitter väl kanske uppåt 5-6 dagar om man gått på det länge i höga doser

Urinprov syftar jag på
Citera
2019-11-17, 00:41
Medlem
Twhds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zami13
Vad tror du om ett sporadisk bruk under 3 månaders tid?
Läser på nätet att Diazepam i blod går att spåra upp till 48h?
I blodet max 5 dagar, mest troligt 3 dagar. I urin flera veckor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in