Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-07-06, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Omg Omg Omg Omg!

Kan vissa kvinnor sluta vara så lättkränkta?
Män är visuella och gillar snygga kvinnor och det ligger i deras genetik! Män vill knulla knulla knulla och återigen knulla. Han är inte intresserad av att prata med en flodhäst om livets spännande resa och livets gåtor och intressen. Du kan inte få en man att gilla fula kvinnor eller average kvinnor. Det händer om mannen inte kan få bättre men det händer sällan om mannen har mycket pengar och ser bra ut.

Det finns en anledning att män inom fotboll, artister osv har modeller till fruar eller väldigt vackra fruar

Han vill knulla något han tänder på

Det dock män inte tänkt på är att det är bara average tjejer på Tinder. Average har svårare med att få en man på instagram, Facebook eller verkligheten så hon lägger upp väldigt redigerade bilder/foton för att du ska prata i evighet och kanske falla för henne

Den snygga tjejen kommer alltid ha en kollega, vän någon annan som gör 1000 försök innan dig

Jag bara slår mig för pannan..
Kan inte kvinnor förstå hur män funkar för engångs skull

Kvinnor vill bara ha män de inte kan få. Därför det är så många singlar vid 40.
Citera
2020-07-06, 20:01
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leechy
Kvinnor vill bara ha män de inte kan få. Därför det är så många singlar vid 40.

Vilka män är det?
Christian Bale? Brukar han leta på Tinder?
Citera
2020-07-06, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Man behöver väl inte vara en 8-10a i utseende som kille. Det har ju funnits killar här som skrivit att de inte är så snygga men att de ändå inte har några problem att få till dejter.

Det känns som att medelmåttiga/fula killar inte vill dejta tjejer som ligger på deras "nivå" .. med tanke på hur de uttrycker sig om tjejerna. (något jag inte direkt gillar) Eller vill de det? Och deras ilska kommer av att även fula tjejer nobbar dem?

I vilket fall som helst så ska folk inte klaga på att andra går efter utseende då vi alla (inkl incels) i viss mån går efter utseende speciellt i samband med nätdejting.
Det finns väl säkert fat-girl-angle för pojkar också men att någon inte beskriver sig som snygg behöver ju inte betyda att han är mindre snygg för det. Räcker ju att man höjer sig en aning över mängden. Här kan kanske en skön presentation+premium ge resultat, jag är ingen forskare, har inte tillgång till tinders databaser eller så så tyvärr kan ju ingen av oss veta säkert. Många snackar säkert också ren goja, trots allt har vi alla en rejäl Flashback-kuk härinne!

Tror tvärt emot dig där, många vill nog ligga inom sin nivå för har du en stor diskrepans där killen är en 2:a mens tjejen är en 9:a så bör självförtroendet vara på topp för att härda ut.

Visst kärleken övervinner allt bla bla bla men tiden gör också sitt till för att nöta ner en. Att ständigt vara den som blir bemött sämre när många nästan slickar upp din partner i brygga är sisådär i längden.

Skillnaden är att män vitt och brett erkänner (ja utom de som låtsas inte göra det) hur det ligger till, tjejer däremot låtsas som det är insidan som har någon som helst betydelse (initialt).

Någon borde ta upp tinder i jämställdhetsdebatten!
Citera
2020-07-07, 12:13
Medlem
Skapade nytt konto på Tinder efter ett års uppehåll. Efter två dagar noll matchningar. För ett år sen hade jag 100+ matchningar (swipe:ade bara på såna som var åtminstone OK/snygga/ej feta osv).

Nä nu är jag klar med Tinder. Sånt är livet & man får acceptera läget.
Citera
2020-07-07, 12:26
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkangel.
Skapade nytt konto på Tinder efter ett års uppehåll. Efter två dagar noll matchningar. För ett år sen hade jag 100+ matchningar (swipe:ade bara på såna som var åtminstone OK/snygga/ej feta osv).

Tror att appen är knäpp.
Förmodligen syns du inte eller så är det något med att den som inte betalar får inte synas lika mycket
Citera
2020-07-07, 17:01
Medlem
Pyntade typ 160kr för att kunna svepa obegränsat.

Såg då funktionen "Lägg till ny plats"

Spammade på hjärtat i 5 olika städer runt om i världen. Fick nog iväg omkring 500 likes.

Nu står det oavsett plats jag har inställt "Kom tillbaka och hitta nya personer"

Bugg? Kan man åtgärda?
Citera
2020-07-07, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Logoped
Det finns väl säkert fat-girl-angle för pojkar också men att någon inte beskriver sig som snygg behöver ju inte betyda att han är mindre snygg för det. Räcker ju att man höjer sig en aning över mängden. Här kan kanske en skön presentation+premium ge resultat, jag är ingen forskare, har inte tillgång till tinders databaser eller så så tyvärr kan ju ingen av oss veta säkert. Många snackar säkert också ren goja, trots allt har vi alla en rejäl Flashback-kuk härinne!

Tror tvärt emot dig där, många vill nog ligga inom sin nivå för har du en stor diskrepans där killen är en 2:a mens tjejen är en 9:a så bör självförtroendet vara på topp för att härda ut.

Visst kärleken övervinner allt bla bla bla men tiden gör också sitt till för att nöta ner en. Att ständigt vara den som blir bemött sämre när många nästan slickar upp din partner i brygga är sisådär i längden.

Skillnaden är att män vitt och brett erkänner (ja utom de som låtsas inte göra det) hur det ligger till, tjejer däremot låtsas som det är insidan som har någon som helst betydelse (initialt).

Någon borde ta upp tinder i jämställdhetsdebatten!

Ja du har också några poänger i det du säger. Du verkar skön, lycka till i dejtingdjungeln.
Citera
2020-07-07, 17:29
Medlem
1754s avatar
Nu när man är 39 år så verkar bara prostituerade och tjejer som vill sälja nakenbilder /tigga pengar via swish vara intresserade. Tröttsamt.
Citera
2020-07-07, 17:34
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkangel.

Två dagar noll matchningar och du klagar? Jag har gått från att få minst en-två matchningar per dag till noll matchningar på flera månader. Sedan vänder det igen och man får matchningar titt som tätt, för att sedan vända igen där man måste vänta i veckor för att få en matchning.
Citera
2020-07-07, 18:16
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Två dagar noll matchningar och du klagar? Jag har gått från att få minst en-två matchningar per dag till noll matchningar på flera månader. Sedan vänder det igen och man får matchningar titt som tätt, för att sedan vända igen där man måste vänta i veckor för att få en matchning.

Heta polismän och brandmän får alla kvinnor 🙈
Citera
2020-07-07, 18:55
Medlem
Citat:
Heta arbetslösa också. ’🙈’
Citera
2020-07-07, 19:12
Medlem
Citat:
Sen är vi några andra som är med och delar på den kakan tillsammans med poliserna och brandmännen

Däremot poliskvinnor, de är ett släkte för sig. Haft en hel del poliskvinnor och med några få undantag så är de otroligt tråkiga och stela. Tacka vet jag vårdkvinnor och de som jobbar med forskning (låter konstigt).

Guldkorn finns överallt men poliskvinnorna får någon annan ta hand om
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in