2020-07-05, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
Som jag sa jag vill skapa ett prejudikat. varfr r ni s in i helvete positiva till det hr tramset?

Drfr att vi r i juridikforumet. Hr diskuterar vi hur lagen ser ut, inte hur vi skulle vilja att den sg ut, det gr man i politikforumet.
Citera
2020-07-05, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engineer
Drfr att vi r i juridikforumet. Hr diskuterar vi hur lagen ser ut, inte hur vi skulle vilja att den sg ut, det gr man i politikforumet.
Vad jag kan se befinner vi oss i "Privatekonomi", men br skrivas dr p stt som i juridik egentligen.
Citera
2020-07-05, 22:38
Citat:
Ursprungligen postat av Asgarvar
Det r inte ltt att vara i minoritet i ett skendemokratiskt land dr majoriteten i praktiken r filosofiska zombies. Nr majoriteten r beroende av sina nedladdade instruktioner p hur man ska tnka, vad man ska tnka och vad man ska tycka, r vi f andra chanslsa. Bttre att betala din skatt som krvs av dig och begrunda planer om man kan fly eller inte.

-Tack fr bra sammanfattning ,vill dremot vara lite mer "stridis" n du pch INTE nja mej med att gilla lget. Fljer med gldje Ts uppmaning om verklagan till skatteverket.
Citera
2020-07-05, 22:55
Medlem
Citat:
Och var skulle detta inte infogas, och om det inte r en tvavgift vad r det d?

Med din dliga lsfrstelse s kan du inte ha varit nn direkt resurs hos frvaltningsrtten.
Citera
2020-07-05, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordiad
Vad jag kan se befinner vi oss i "Privatekonomi", men br skrivas dr p stt som i juridik egentligen.

Hmm, fick fr mig att vi var i juridik men s var det ju inte.
Citera
2020-07-06, 00:47
Medlem
Citat:
Hmm, fick fr mig att vi var i juridik men s var det ju inte.
Din uppmaning i inlgg 85 borde kunna f glla ven hr tycker jag!
Citera
2020-07-06, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Med din dliga lsfrstelse s kan du inte ha varit nn direkt resurs hos frvaltningsrtten.
Vilket fantastiskt ickesvar. Men fortstt du att betala fr vnsterpropaganda.
Citera
2020-07-06, 08:14
Medlem
Citat:
Och du svarade inte p min frga, varfr r ni villiga att betala fr vnsterpropaganda?
Citera
2020-07-06, 08:24
Medlem
Citat:
Och var skulle detta inte infogas, och om det inte r en tvavgift vad r det d?
"Att folk som jag som inte ger en tv INTE skall betala tvavgift.

Avgiften r inte kopplad till ngot innehav av tv-mottagare, allts r det ingen tv-avgift.
Citera
2020-07-06, 08:48
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:
Och du svarade inte p min frga, varfr r ni villiga att betala fr vnsterpropaganda?

Det r jag inte och det gr jag inte. Tack vare vissa synnerligen avancerade skattetekniska upplgg har avgiften ingen inverkan p min slutliga skatt.
Citera
2020-07-06, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainInsane-o
Det r jag inte och det gr jag inte. Tack vare vissa synnerligen avancerade skattetekniska upplgg har avgiften ingen inverkan p min slutliga skatt.

ven om du gr andra avdrag som ger en skattereduktion fr motsvarande summa s har du ju nd betalat medieavgiften. Svida ditt skatteupplgg r s avancerat att du nolltqxerar och medieavgiften utgr pga lg inkomst.
Citera
2020-07-06, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kringelikrok
"Att folk som jag som inte ger en tv INTE skall betala tvavgift.

Avgiften r inte kopplad till ngot innehav av tv-mottagare, allts r det ingen tv-avgift.
Svammel och ordvrngeri.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in