2020-07-03, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resplendent
De strypte trafiken för Op4u och Mercurius, Netaporter vet jag inget om men på den tiden hade de ett högt krav på minst antal meddelanden som skulle skrivas i veckan, kanske därför de fick vara kvar med full trafik.

Det blir liksom inget flyt i jobbet om man efter varje besvarat meddelande hamnar i lobbyn igen istället för att få upp ett nytt meddelande som vi är vana vid. Testade dem ett tag men nja, aldrig igen. Finns bättre alternativ.

Jag var också en av de första comm. Håller med om Tobias. Hela stället chanserade efter att Kattis och sen Anders tog över... Det var Kattis som införde kravet på 150 tecken och hon tyckte ju att det var ett mycket bra förslag i rätt riktning. Men det du säger om att bestämma träff stämmer inte riktigt, jag vet en gång när jag blev avstängd en dag för att jag sa något i stil med "det vore mysigt" som svar på om han ville ses och det var pre-Kattis om jag minns rätt.

Men oj vilka tider det var! Hoppar fortfarande ibland in på själva dejtingsidan för att titta på några av mina profiler som jag skapade.

Det stämmer, dom har 700 minst per vecka för operatörer hos Netaporter. Det tar bort lite av grejen med det här jobbet, just att man inte behöver jobba om man inte vill.

Det låter lite segt som du beskriver hos Content Mods, att man då måste klicka igen för att få skriva igen. Operador har halvt så, om kön tar slut måste du uppdatera tills det kommer ett nytt mess. Men så länge det är kö kommer man direkt till nästa.
2020-07-03, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Ja men ni ser, korta mess, skit i loggen, inte så noga med något , men dingla med träff moroten framför gubbfan så blir det succe. Det är där det brister, som sagt, ingen kontakt utanför plattformen och inga definitiva besked om träff. Släpp detta jävla nonsens nu med kollegor som inte loggar, kollegor som stavar fel etc. Det har ingen relevans.

Nu är det ju tyvärr ingen av oss som bestämmer
2020-07-03, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Nu är det ju tyvärr ingen av oss som bestämmer

Haha nej , men desto fler är det som VILL bestämma hur kollegor ska skriva och logga osv, sen gola dom dom som bestämmer på riktigt. Har drivit en kampanj mot det i säkert 150 sidor nu.
2020-07-03, 15:02
Medlem
Citat:
Haha nej , men desto fler är det som VILL bestämma hur kollegor ska skriva och logga osv, sen gola dom dom som bestämmer på riktigt. Har drivit en kampanj mot det i säkert 150 sidor nu.

Jag har sett det. Hur går det hittills då?
2020-07-03, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Jag har sett det. Hur går det hittills då?

Jared Leto fick jag tyst på i alla fall. I övrigt vet jag inte, hoppas Brad Pitt, Robert Downey Jr, Orlando Bloom och resten av grabbarna fattar dom med.
2020-07-03, 16:16
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Jared Leto fick jag tyst på i alla fall. I övrigt vet jag inte, hoppas Brad Pitt, Robert Downey Jr, Orlando Bloom och resten av grabbarna fattar dom med.
Haha, asså din jävla pajas, kliv ner från din höga häst nu. Hur fan fick du tyst på mig? Du sitter och fabricerar saker om mig gång på gång och sedan påstår du att du fått tyst på mig. Gå å lägg dig.
2020-07-03, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Haha, asså din jävla pajas, kliv ner från din höga häst nu. Hur fan fick du tyst på mig? Du sitter och fabricerar saker om mig gång på gång och sedan påstår du att du fått tyst på mig. Gå å lägg dig.

Men raring, du hade fel jag hade rätt och det är ok som sagt. Logga in och skriv lite med gubbarna nu istället.

Ärligt talat Jared jag radade upp argument som du inte kunde besvara, dina synpunkter var inte legitima från början. Stå för det istället nu.
Senast redigerad av gurka111 2020-07-03 kl. 16:29.
2020-07-03, 16:36
Medlem
Citat:
Men raring, du hade fel jag hade rätt och det är ok som sagt. Logga in och skriv lite med gubbarna nu istället.

Ärligt talat Jared jag radade upp argument som du inte kunde besvara, dina synpunkter var inte legitima från början. Stå för det istället nu.

Ni börjar ju låta lika grälsjuka som gubbarna!
2020-07-03, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resplendent

Jag var också en av de första comm. Håller med om Tobias. Hela stället chanserade efter att Kattis och sen Anders tog över... Det var Kattis som införde kravet på 150 tecken och hon tyckte ju att det var ett mycket bra förslag i rätt riktning. Men det du säger om att bestämma träff stämmer inte riktigt, jag vet en gång när jag blev avstängd en dag för att jag sa något i stil med "det vore mysigt" som svar på om han ville ses och det var pre-Kattis om jag minns rätt.

Jag minns bara hur nästan varannan logg hos target var full med "ska ses på tisdag, glöm inte ge återbud", det loggades ju till och med alla dessa saker om du tänker efter? Det var på tiden Tobias fortfarande var aktiv, sedan gled han längre in i skuggorna i takt med att det blev fler aktiva operatörer.
2020-07-03, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Jag minns bara hur nästan varannan logg hos target var full med "ska ses på tisdag, glöm inte ge återbud", det loggades ju till och med alla dessa saker om du tänker efter? Det var på tiden Tobias fortfarande var aktiv, sedan gled han längre in i skuggorna i takt med att det blev fler aktiva operatörer.

Det kanske är en av anledningarna till att man inte får boka träff, för att sedan avboka. Kan tänka mig att om det skulle vara så idag, så skulle det glömmas bort oftare än kommas ihåg. Och så skulle tusentals gubbar stå och vänta nånstans.
2020-07-03, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Ni börjar ju låta lika grälsjuka som gubbarna!

Konceptet diskussionsforum har undgått dig eller?
2020-07-03, 17:01
Medlem
Citat:
Konceptet diskussionsforum har undgått dig eller?

Tyst med dig. Du låter som en grälsjuk target. Kanske har du blivit smittad av dem när du tillbringat för mycket tid på att jobba. In med dig i chatten istället och se på lite håriga kukar så mår du snart bättre igen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in