2020-07-03, 06:30
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
commxxx hette alla på Jobba hemifrån förr i tiden för flera år sedan, sedan började de med SE. Jag har haft ett commxxkonto och numer ett SEkonto hos JH. Är nyfiken på att veta mer om Operador.
Läckra kvinna du verkar ha allt och lite till.
2020-07-03, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Netaporter loggar ingenting

Haha, nej dom är inte världsbäst på det. Inte Operating4U heller.

Citat:
commxxx hette alla på Jobba hemifrån förr i tiden för flera år sedan, sedan började de med SE. Jag har haft ett commxxkonto och numer ett SEkonto hos JH. Är nyfiken på att veta mer om Operador.

Å fan, där ser man Dom som har comm måste ha jobbat ganska många år då!

Operador och Operating4U är inte samma. Operador har en egen plattform och finns i flera olika länder. Operating4U jobbar som sagt på samma portal som JH. Jag har sett en person posta i flera facebookgrupper senaste dagarna om att dom söker operatörer till Operating4U.
2020-07-03, 10:05
Medlem
Är det någon som jobbar eller har jobbat för Content Mods?
Bara nyfiken på hur det funkar där. Jag har trott att det är JH under annat namn, men det kanske inte är det?

https://contentmods.com/sv/
2020-07-03, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Haha, nej dom är inte världsbäst på det. Inte Operating4U heller.
Måste man logga efter de elr
2020-07-03, 13:02
Medlem
Citat:
Måste man logga efter de elr

Det vet jag inte, om du frågar en coach kommer dom säkert att säga det. Om någon har skippat att logga och det är i messet under brukar jag logga det, beroende på vad det är. Typ namn på gubben.
2020-07-03, 13:48
Medlem
Citat:
Det vet jag inte, om du frågar en coach kommer dom säkert att säga det. Om någon har skippat att logga och det är i messet under brukar jag logga det, beroende på vad det är. Typ namn på gubben.
aha men jag gör det aldrig. De säger du coach här
2020-07-03, 13:50
Medlem
Citat:
aha men jag gör det aldrig. De säger du coach här

Haha nej jag är inte coach.
2020-07-03, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Läckra kvinna du verkar ha allt och lite till.
Vad härligt att du förstår det! ;-)
Jag hade ett comm0xx, och var en av de 60 första som började att jobba för JH. Men det var helt andra tider då. Det var en annan chef som hette Tobias och det var trevliga coacher. Sedan var det inte krav på 150 tecken utan man kunde skriva superkorta vilket gjorde arbetet snabbt. Targets var inte heller sura eftersom man FICK bestämma en träff med dem, bara sätta datumet längre fram. Då skrev de av bara fasen, och när träffen började att närma sig fick nästa op på tur ställa in den eller skjuta fram den och hitta på en bra ursäkt.

Detta att "tjejerna" ville ses och aktivt sa ja till träffar gjorde dem väldigt glada och ingen var sur, aggressiv på det sätt som är idag. Vissa söndagar kan man ju knappt logga in för att varannan är så aggressiv för att det har gått ännu en helg utan träff.

Eftersom jag inte trivs på JH längre särskilt väl skulle jag gärna flytta på mig. Så denna läckra kvinna är öppen för nya möjligheter! Och ja, jag är kvinna!
2020-07-03, 14:03
Medlem
Citat:
Jag hade ett comm0xx, och var en av de 60 första som började att jobba för JH. Men det var helt andra tider då. Det var en annan chef som hette Tobias och det var trevliga coacher. Sedan var det inte krav på 150 tecken utan man kunde skriva superkorta vilket gjorde arbetet snabbt. Targets var inte heller sura eftersom man FICK bestämma en träff med dem, bara sätta datumet längre fram. Då skrev de av bara fasen, och när träffen började att närma sig fick nästa op på tur ställa in den eller skjuta fram den och hitta på en bra ursäkt.

Detta att "tjejerna" ville ses och aktivt sa ja till träffar gjorde dem väldigt glada och ingen var sur, aggressiv på det sätt som är idag. Vissa söndagar kan man ju knappt logga in för att varannan är så aggressiv för att det har gått ännu en helg utan träff.

Eftersom jag inte trivs på JH längre särskilt väl skulle jag gärna flytta på mig. Så denna läckra kvinna är öppen för nya möjligheter! Och ja, jag är kvinna!

Det var inget tjat som längd på meddelanden när jag började heller, sen ett tag fick man skit även om man skrivit längre än 150, för att det var inte tillräckligt mycket över 150 eller så fanns det några kort mess bland de 2000 man skrivit under veckan... Jag tycker generellt att det har blivit lite bättre nu på sistone, vissa coacher har försvunnit och jag har inte fått nån skit för något på länge Men det kanske bara är för att det är så mycket trafik under sommaren.

Att vi inte får boka dejter är antagligen något juridiskt, men jag vet inte säkert.
Senast redigerad av NyttKontoLL 2020-07-03 kl. 14:07.
2020-07-03, 14:03
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:

Hos de jag jobbar hos tillåter också att man får bestämma träff. Bara att man får "förhinder" lite längre fram
2020-07-03, 14:32
Medlem
Resplendents avatar
Citat:
Man ser ju tre andra nu, förutom JH. Men dom får begränsat med trafik då eller?
De strypte trafiken för Op4u och Mercurius, Netaporter vet jag inget om men på den tiden hade de ett högt krav på minsta antal meddelanden som skulle skrivas i veckan, kanske därför de fick vara kvar med full trafik.
Citat:
Är det någon som jobbar eller har jobbat för Content Mods?
Bara nyfiken på hur det funkar där. Jag har trott att det är JH under annat namn, men det kanske inte är det?
Jag provade dem men är inte nöjd. Varje gång du besvarar ett meddelande kommer du tillbaka till lobbyn istället för att hoppa till nästa meddelande i kön, det förstör lite av känslan och man blir inte alls lika effektiv. Teckenkrav minst 120.

https://contentmods.com/sv/
Det blir liksom inget flyt i jobbet om man efter varje besvarat meddelande hamnar i lobbyn igen istället för att få upp ett nytt meddelande som vi är vana vid. Testade dem ett tag men nja, aldrig igen. Finns bättre alternativ.

Citat:

Jag var också en av de första comm. Håller med om Tobias. Hela stället chanserade efter att Kattis och sen Anders tog över... Det var Kattis som införde kravet på 150 tecken och hon tyckte ju att det var ett mycket bra förslag i rätt riktning. Men det du säger om att bestämma träff stämmer inte riktigt, jag vet en gång när jag blev avstängd en dag för att jag sa något i stil med "det vore mysigt" som svar på om han ville ses och det var pre-Kattis om jag minns rätt.

Men oj vilka tider det var! Hoppar fortfarande ibland in på själva dejtingsidan för att titta på några av mina profiler som jag skapade.
Senast redigerad av Resplendent 2020-07-03 kl. 15:01.
2020-07-03, 14:40
Medlem
Ja men ni ser, korta mess, skit i loggen, inte så noga med något , men dingla med träff moroten framför gubbfan så blir det succe. Det är där det brister, som sagt, ingen kontakt utanför plattformen och inga definitiva besked om träff. Släpp detta jävla nonsens nu med kollegor som inte loggar, kollegor som stavar fel etc. Det har ingen relevans.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in