Citat:
Ursprungligen postat av
ArgusOne
Med tanke på att S har avslöjats bedriva en trollfabrik och att flera prominenta vänstertroll senaste åren har avslöjats som rena propagandaorgan så är det inte orimligt att ställa frågan hur många vänstermuppar som egentligen lurkar runt i träsket.
Men det där är en psykisk fantasi hos många. Jag ogillar Trump och har fått höra att jag är vänster. Och en del skriver "ni" och talar om för mig vad jag anser. Det är som om många inte klarar av att diskutera med folk, att ta reda på vad de tycker. De vill ha en mall, fullständigt enhetlig för att orka diskutera. Det är en mycket tråkig utveckling på FB. Att diskutera sakfrågor går inte med en del. Det heter du har TDS och är vänster. I går fick jag höra för att jag är emot Trump så är jag för att amerikanerna dör i corona. Det är så låg nivå på dessa som måste ha flera exakt likadana motståndare i diskussionerna i stället för att höra vad folk faktiskt tycker. Skulle tro att detta kommer någonstans ifrån, någon podd kanske. De som menar att alla andra är som i det där paket av åsikter fungerar rätt lika varandra. Att tala om för andra vad de tycker är konstigt. Så om folk slutade med det skulle FB säkert må bättre. För att FB ska ha en framtid måste diskussioner föras och det går inte med så många som talar om att man har TDS i varje inlägg och att man har de och de åsikter. Som man inte har. Har försökt säga vad jag tycker, till exempel att jag ska lyssna på Trump 4 juli och en användare som om och om igen skrev att det ska jag inte alls göra. Det var bara så.
Vad man ska göra med dessa forumförstörare vet jag inte. Det är förmodligen enligt reglerna att skriva sådan men diskussionerna dör. Och utan diskussioner lever inte forumet.