2020-07-02, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack-Ryan
Dårhuset Sverige. Polisen ska inte varna skattebetalarna för att gå ut. Polisen ska låsa in banditerna.
Eller ännu bättre inte locka hit dem alls eller låta de stanna, inte någon!
Citera
2020-07-02, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moretex
Polisen varnar eftersom dom inte längre kan göra mycket och är inte det bra? Dom beskriver inte gärningmännen och de flest tar numera för givet att det är mörka människor från främmande länder, är det inte bara att gratulera censuren som får motsatt verkan?

Vi i Sverige bör ta och diskutera vad vi ska göra men alla i förorterna där fattigdomen sprider sig eftersom vi inte har tillräckligt med riktiga arbeten åt alla. Vi ska även diskutera hur vi ska minska importen av fattiga människor för att inte i slutändan bli ett fattigt konfliktfyllt land. Jag menar då inte främst konflikter mellan etniska svenskar och invandrare utan den senare gruppen som slåss helt på egen hand och dödar varandra. Har du inte märkt hur många dom dödar av sina egna varje år, även vänner, kvinnor och ibland barn och inte bara fienden. De här konflikterna dom har mellan varandra går inte att tvätta ur lätt med svensk feminism och värdegrund. Det är djupt rotat i deras kultur och något svenskar inte får prata om. Att skaffa dom jobb lättar lite trycket så varför inte ge era jobb till dom? De flesta etniska svenskar kommer inte att falla i kriminalitet pga. av arbetslöshet eller fattigdom och är du man över 50 år så tar du troligen ditt eget liv istället.

Polis och andra rättsvårdande myndigheter ska ta sig i kragen och prata mer öppet om detta så föräldrar till dessa barn tar det på allvar och inte tror att detta beteende hos barnen beror på "rasism" och att deras barn då har rätt att råna och våldta svenskar. Vi har hjälpt dom hit och förtjänar lite respekt även om dom är fattiga och arbetslösa, vi har trots allt gett dom en chans till ett liv och det är trist att detta är tacken.

Du har lite rätt där, det liknar 30-talet men nu är inte brunskjortorna vita arier som har våldsmonopol på gatorna, nu är det en annan färg på grabbarna. Dom äger gatorna och snart är dom vid makten också då resten av folket är splittrade och upptagna med annat trams. Svenskarna är rädda, obeslutsamma och oeniga precis som tyskarna på 30-talet och det utnyttjas. Allt som behövs är en ekonomisk kris, tillräcklig mängd nysvenskar och att någon tänder gnistan. Det blir då inte Jimmie Åkesson vid makten utan han blir troligen avrättad på ett torg med hurrande invandrare, kommunister och livrädda svenskar som måste fira med dom. Efter det så rivs och bränns vårt svenska kulturarv. Det är kanske därför det pratas numera om att vi bör göra det själva, för att visa välvilja och får då kanske leva i frid tysta i framtiden under nya lagar och regler.

Ett sådant scenario är ju naturligvist helt omöjligt för dig så låt då dessa grabbar verka ostört och forsätta att skrämma folket till tystnad och självisolering i hemmen. Sen importerar vi ännu fler. Polisen tar hand om det, eller hur? Myndigheten du ville avskaffa.

De flesta vill inte jobba. Varför ska de det? De får mer än tillräckligt för att köpa sig allt och lite till.
Citera
2020-07-02, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 31G350125
Så är det! Sverige förfaller fortare och fortare. Politiker tänker bara på sina mutor och vill behålla asylrätten. Man mår illa.

Jobbar vid Brunnsparken i Göteborg och går till/från parkeringshuset i Nordstaden varje dag. Området har väl länge varit ett av de hårdast drabbade men nu de senaste tiden har det verkligen blivit illa - otrolig orolig stämning redan vid 1730 - högljutt hotfullt beteende från flertalet grupper längs min promenad - knappt en enda inhemsk person. Helt otroligt att detta får fortgå.
Citera
2020-07-02, 22:46
Medlem
swebarbs avatar
Kan dom inte skicka den gråtande polisen till örebro ? så kan kan hon gå runt där på sitt knä o krama alla afghaner o kräk som härjar runt bäst hon vill... kanske det blir mer tryggt ??
Citera
2020-07-02, 23:12
Medlem
Ännu ett rån i Kumla idag 2/7 då en dam i 95 års-åldern blev rånad på sitt halsband i hissen på Kvarngårdens Trygghetsboende av "en man i 18-25 års-åldern". Nu har det blivit alldeles för många rån i Kumla och Örebro där polisen har gått ut med samma mycket svaga signalement. Men mer än så måste de ha efter att ha förhört så många rånoffer på så kort tid! Kanske dags för polisen att sluta dalta så j*vla mycket och gå ut med det man har så man vet vad man ska hålla utkik efter, så dom kan ta fast någon innan detta slutar med något värre än bara stulna ägodelar!!

https://www.na.se/logga-in/kvinna-i-...l-25-arsaldern
Citera
2020-07-02, 23:16
Medlem
Släpp tangentbordet och gå ut. Sverige är ett litet skitland och det finns ingen som kontrollerar områden, det finns inget som heter "no-go-zone". Det är ett påhitt från feta skånska bönder som är admin på nån rasistblogg.
Citera
2020-07-02, 23:20
Medlem
Rookie81s avatar
Är inte Örebro precis vad vänstern vill ha? En pittoresk liten stad med vatten, den fina borgen, små gulliga fik och hamburgerhak plus en drös med unga, skräniga alfahanar som driver omkring i gäng fram och tillbaka på Drottninggatan dag som natt med allt vad det innebär. En idyll.
Citera
2020-07-02, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ongvarildsberg
Släpp tangentbordet och gå ut. Sverige är ett litet skitland och det finns ingen som kontrollerar områden, det finns inget som heter "no-go-zone". Det är ett påhitt från feta skånska bönder som är admin på nån rasistblogg.
Får du bra betalt?
Citera
2020-07-02, 23:37
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bestbesafe
Blattar är riktigt vidriga många.

Inte alla

MEN MÅNGA.

Varför röstar svenskarna för att bli rånade och våldtagna ?

För att dom blivit hjärntvättade att tycka att massinvandring är bra, sen 70 talet som jag fattat det som.
Jag har en svensk vän som är 37 år, hans ålder stämmer in på det. Han har problem att tänka logiskt och jag antar att han fått höra hela sitt liv att Sverige behöver massa invandrare och att massinvandring visst är bra.

Jag tycker synd om min vän som inte ser vad som händer, tänker man logiskt så ser man, obehagligt är det. Men bättre vara medveten.

Jag undrar om min vän någonsin kommer att se klart. Känns tveksamt dock.

Vi diskuterade lite senast vi sågs och jag försökte få han att förstå, det var inte lätt, han sa du käkar ju pizza och kebab? Vi behöver invandring! Jag sa att vi inte behöver så många pizzabagare och kebabgriller, jag kan avstå från dom två rätterna helt. Han blev rätt tyst då haha.

Jag har inte käkat pizza eller kebab sen dess.
Citera
2020-07-02, 23:45
Jag som trodde Sverige aldrig varit tryggare. Hade Betnér fel?
Citera
2020-07-03, 00:04
Medlem
Bavaros avatar
Äppelskruttarnas och gräddtårtornas högborg och det är farligt där, har Marcus Allard kommenterat
Citera
2020-07-03, 00:40
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av williamsparon
Det går bra just nu för mångkulturen.

USA är mer harmoniskt än på länge och till och med med i lilla svenska Örebro spirar de kulturberikande mötena människor emellan från alla världens hörn.

Tänk att det fanns människor i Sverige som varnade för den okontrollerade massinvandringens baksidor!

Vilka tossiga tossi-toss-skallar det finns.

Och sen finns det partier som Liberalerna och MP som vill ta emot ännu mer skit. De är inte nöjda förrän det ser ut som i Mogadishu eller Gazaremsan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in