2020-07-03, 00:44
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TJudge
För att dom blivit hjärntvättade att tycka att massinvandring är bra, sen 70 talet som jag fattat det som.
Jag har en svensk vän som är 37 år, hans ålder stämmer in på det. Han har problem att tänka logiskt och jag antar att han fått höra hela sitt liv att Sverige behöver massa invandrare och att massinvandring visst är bra.

Jag tycker synd om min vän som inte ser vad som händer, tänker man logiskt så ser man, obehagligt är det. Men bättre vara medveten.

Jag undrar om min vän någonsin kommer att se klart. Känns tveksamt dock.

Vi diskuterade lite senast vi sågs och jag försökte få han att förstå, det var inte lätt, han sa du käkar ju pizza och kebab? Vi behöver invandring! Jag sa att vi inte behöver så många pizzabagare och kebabgriller, jag kan avstå från dom två rätterna helt. Han blev rätt tyst då haha.

Jag har inte käkat pizza eller kebab sen dess.

Vilket korkat resonemang av din kompis. Kebab och sånt skit rör jag inte, men mycket annat från andra länder. Men aldrig köpt sushi av en japan, aldrig hamburgare av en amerikan och pizza av italienare bara ett fåtal gånger av alla tusen pizzor man ätit. Så varför skulle Sverige behöva blattar för att få utländsk mat?
Citera
2020-07-03, 00:55
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Vilket korkat resonemang av din kompis. Kebab och sånt skit rör jag inte, men mycket annat från andra länder. Men aldrig köpt sushi av en japan, aldrig hamburgare av en amerikan och pizza av italienare bara ett fåtal gånger av alla tusen pizzor man ätit. Så varför skulle Sverige behöva blattar för att få utländsk mat?

Jag håller med, men däremot har jag nästan aldrig köpt hamburgare av en hel-svensk eller även en pizza, det har alltid varit av turkar eller araber.
Ja, förutom ett fåtal pubar där det funnits en helsvensk som tillagat hamburgaren.

Jag vill även inte ha en italiensk pizza då jag inte tycker de är lika goda som svenska pizzor, våra pizzor är onyttiga och jävligt smarriga.
Citera
2020-07-03, 02:02
Medlem
Därför man inhandlat både switchblade och machete
Citera
2020-07-03, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graffcontroll
Därför man inhandlat både switchblade och machete

Två fruktansvärt opraktiska vapen att bära med sig på daglig basis. Grattis, du är dubbelt så misslyckad.

Tips från coachen: köp en kortare kniv med fast blad - en morakniv eller liknande. Fast du vet ändå inte hur man använder den, så jag skulle föreslå ett par bekväma skor att springa i.
Citera
2020-07-03, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckthisworld91
Två fruktansvärt opraktiska vapen att bära med sig på daglig basis. Grattis, du är dubbelt så misslyckad.

Tips från coachen: köp en kortare kniv med fast blad - en morakniv eller liknande. Fast du vet ändå inte hur man använder den, så jag skulle föreslå ett par bekväma skor att springa i.

Båda får plats i väskan och den som springer blir inte jag alla fall

Tack för att du röstat in mångkulturen i landet.
Citera
2020-07-03, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graffcontroll
Båda får plats i väskan och den som springer blir inte jag alla fall

Tack för att du röstat in mångkulturen i landet.

Du förstår uppenbarligen väldigt, väldigt lite om hur knivvåld ser ut i praktiken om du på allvar tror att en kniv liggandes i din väska kommer vara dig tillgänglig när det snabbt går utför. Har du någon faktiskt erfarenhet av våld?

Läs min posthistorik för att berika dig med min personliga politiska läggning innan du uttalar dig, ditt jävla UFO.
Citera
2020-07-03, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckthisworld91
Du förstår uppenbarligen väldigt, väldigt lite om hur knivvåld ser ut i praktiken om du på allvar tror att en kniv liggandes i din väska kommer vara dig tillgänglig när det snabbt går utför. Har du någon faktiskt erfarenhet av våld?

Läs min posthistorik för att berika dig med min personliga politiska läggning innan du uttalar dig, ditt jävla UFO.

Ja jag har faktiskt erfarenhet av våld, jag är den som konfronterar när jag ser något fel, att jag beväpnat mig är bara naturligt efter hur vårt samhälle har blivit.

Kom igen nu, jag var bara tvungen att jävlas lite tillbaka när du skulle "skola upp mig", om du nu är 91:a så är vi väldigt jämngamla ändå "farsan".
Citera
2020-07-03, 02:25
Medlem
DaChiefs avatar
Ok det är en skillnad mellan att polisen säger, ja naturligtvis kan alla gå ute utan risk för brott, skulle gamla vara extra utsatta för brott? Nej.

Men nu har vi det här pajjassamhället och det är inte hållbart på något sätt.
Citera
2020-07-03, 02:49
Medlem
Har alltid en pistol i jackfickan om jag går ut när det är mörkt, aldrig att jag tänker låta en arab/somal råna mig. Rekommenderas till alla.
Citera
2020-07-03, 03:16
Bannlyst
Tänk att man frivilligt släppt in flera miljontals främlingar i detta land som innerst inne inte vill göra något än att halshugga oss otrogna svennehoror, ja hur fan trodde ni det skulle gå

Detta är bara början
Citera
2020-07-03, 03:31
Medlem
shevitas avatar
Det heter inte IFRÅN utan FRÅN.
Citera
2020-07-03, 04:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lennart42
Jobbar vid Brunnsparken i Göteborg och går till/från parkeringshuset i Nordstaden varje dag. Området har väl länge varit ett av de hårdast drabbade men nu de senaste tiden har det verkligen blivit illa - otrolig orolig stämning redan vid 1730 - högljutt hotfullt beteende från flertalet grupper längs min promenad - knappt en enda inhemsk person. Helt otroligt att detta får fortgå.

Så är det överallt. Björnträdgård efter Fredags bönen vid Söder moskén, då öka risken att bli rånad med 5000%..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in