Citat:
Ursprungligen postat av
CelenoII
Lärde du dig investeringar via ett cornflakes-paket så är det inte läge att ge råd åt folk.
Hm, lite konsigt svar med tanke på din ekonomiska situation just nu, Mr Investor!!
Citerar dig:''
Jag äger ingenting själv, nej, förutom lite kläder, ett kök och tält, samt laptop och mobil. Oftast bor jag i möblerade lägenheter via tex Airbnb. Numera hittar jag dock boende oftast via Facebook, faktiskt. Men jag campar, bor i folks segelbåtar och sånt ibland. Beror på vem man träffar.
Vill gärna ha bra kök och någon form av uteplats när jag hyr.''
Inte direkt klyftigt att lägga en sådan kommentar när du uppenbarligen har en extrem oförmåga att tjäna stålar

Tillbaks in i segelbåten med dig nu min vän, slutsnackat. Av det du sagt att dömma så verkar du vara en misslyckad vekling, som uppenbarligen spenderat lite för mycket tid på att sitta o försöka komma på intelligenta kommentarer, som backfirar precis som ditt ekonomiska upplägg. Skärpning.
OnT så märkte jag nu hur pass gammal tråden är, la inte märkte till det när jag kommenterade.
Fint att TS lyckats på annat håll än AZ.
Om TS fortfarande läser, hur ser det ut idag på investeringsfronten? Vore kul att få veta. Må väl.