2020-06-25, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tbtmcg
Ja okej då förstår jag. Mitt samtal varade kanske 1h. Psykologen sade aldrig att jag inte klarade personlighetstestet.

Okej jätte konstigt.... då vet jag faktiskt inte, ring dom kanske och fråga?

Har du några tips om uniq testet för mig? Jag över just nu på talföljder och hur kuber ser ut utvikta. Något annat du kan rekomendera?
Citera
2020-06-26, 12:50
Medlem
Hej. För ca 2 veckor sen så gjorde jag testerna och under psykologintervju så svarade psykologen i telefon vid flera tillfällen. Jag upplevde honom som lite nonchalant och distraherad. Är det någon annan som upplevt något liknande? Det känns inte helt rimligt att de får lov att ta flera samtal under någons prövning.

Tacksam för svar!
Citera
2020-06-26, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akusaa
Hej. För ca 2 veckor sen så gjorde jag testerna och under psykologintervju så svarade psykologen i telefon vid flera tillfällen. Jag upplevde honom som lite nonchalant och distraherad. Är det någon annan som upplevt något liknande? Det känns inte helt rimligt att de får lov att ta flera samtal under någons prövning.

Tacksam för svar!

Jag har hört att dom kan göra det för att se hur du reagerar. Sa du ifrån? Blev du godkänd?
Citera
2020-06-26, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akusaa

Tacksam för svar!

Det var garanterat endast för att se hur du reagerar. Om du blir arg och säger ifrån, hur reagerade du? Samt hur gick det för dig under prövningen?
Citera
2020-07-01, 13:54
Medlem
Tigerhund79s avatar
Yes, då har man varit på prövning igår och idag. Allt gick bra med godkänt UNIQ och personlighetstest, ISOKAI, hörsel, syn.... allt. Fram till psykologen, för där tog det stopp.
Citera
2020-07-01, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerhund79
Yes, då har man varit på prövning igår och idag. Allt gick bra med godkänt UNIQ och personlighetstest, ISOKAI, hörsel, syn.... allt. Fram till psykologen, för där tog det stopp.

Vad hände kan du förklara psykologen? Jag gjorde testerna och klara mig men upplevde psykologen som riktigt svårt, väntar bara på svar nu. Jag tycker testerna för polis även nu när de har sänkt kraven är fortfarande svårt även om jag nu kom in
Senast redigerad av Medlem988 2020-07-01 kl. 17:16.
Citera
2020-07-01, 17:28
Medlem
Tigerhund79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medlem988
Vad hände kan du förklara psykologen? Jag gjorde testerna och klara mig men upplevde psykologen som riktigt svårt, väntar bara på svar nu. Jag tycker testerna för polis även nu när de har sänkt kraven är fortfarande svårt även om jag nu kom in
Problemet är att jag inte kan förklara. Man får ingen feedback av dem, så det är svårt att veta vad de hängde upp sig på. Men det är ju kul att det gick bra för dig åtminstone
Citera
2020-07-01, 17:56
Medlem
Citat:
Problemet är att jag inte kan förklara. Man får ingen feedback av dem, så det är svårt att veta vad de hängde upp sig på. Men det är ju kul att det gick bra för dig åtminstone

Tack så mycket, har inte kommit in än de måste kolla på drog prov register och sånt. Men jag rekommenderar göra värnplikten det är det jag tror som rädda mig under samtalet, jag förklarade bara massa saker som jag gjorde i värnplikten, som ex jobba med kvinnor eller vara gruppchef och sånt.
Citera
2020-07-01, 18:31
Medlem
Rick.Blaines avatar
Citat:
Det är självklart att psykologen inte kommer att berätta vilka brister h*n ser hos dig, då du i sådana fall, förmodligen, skulle kunna förbereda dig inför nästa års intagning och bluffa dig igenom psykologtestet. De vill ta reda på om du är stresstålig och kan ta emot kritik utan att bli kränkt.
Citera
2020-07-01, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medlem988
Tack så mycket, har inte kommit in än de måste kolla på drog prov register och sånt. Men jag rekommenderar göra värnplikten det är det jag tror som rädda mig under samtalet, jag förklarade bara massa saker som jag gjorde i värnplikten, som ex jobba med kvinnor eller vara gruppchef och sånt.

Jag klarade också alla tester i förrgår! Dom ska göra en bakgrundscheck på mig men vet att jag inte finns i något register så känna väldigt roligt
Citera
2020-07-01, 18:36
Medlem
Citat:

Hur gammal är du om man får fråga? Tror många åker pga att man är yngre och inte fått tillräckligt med livserfarenhet.

En annan fråga man kansle ryker på är att om man inte är uppdaterade på nyheter. Hur gick det med den frågan?

Oavsätt försök igen nästa år, ge aldrig upp!
Citera
2020-07-01, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oreaaand
Jag klarade också alla tester i förrgår! Dom ska göra en bakgrundscheck på mig men vet att jag inte finns i något register så känna väldigt roligt

Fan vad roligt grattis, kanske vi ses någon gång 😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in