Citat:
Ursprungligen postat av
boboslacke
Namn, personnummer, vapenmtillgång mm!
Bobo, jag vet att du en gång clearade mig via mess.
Jag undrar, helt öppet, helt ärligt, har du några bra vägar in idag för att få ut dessa uppgifter?
Jag har testat via bland annat genom mina kontakter på FRA, men det är tvärbom, även sådant jag normalt skulle få ut är det stopp på idag.
Jag vet att det efterfrågas om namn till de 7 jägarna )fallskärmsjägare och kustjägare bland annat), dessa är numera helt tvärstopp på att få ut namnen på.
Varför vill jag ha ut deras namn?
Jo, jag har själv ingått i jägarförband, jag vet hur vårt försvar byggdes på 80-talet och hur man planerade att eliminera även inhemska personer vid ett eventuellt skarpt läge där den eller de inhemska personerna utgjorde en direkt säkerhetsrisk.
Jag vet i mångt och mycket vad som skedde under 80-talet och vart man borde vänt sig för att göra anklagelser ang att undervattensfarkoster kränkte svenskt vatten.
Jag tror att OP antingen styrde skutan på fel håll, eller, att han spelade dubbelspel med öst på ena sidan, väst på den andra sidan och att han med detta spel blev för svår att hantera på ett säkert sätt.
Så, @boboslacke, har du några tankar på hur det skulle kunna gå att dels få mina uppgifter verifierade, dels få ut mer matnyttigt?
Edit: rättstavningar