2020-06-30, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Och VAD ska han bidra med på ex on the beach? Har du följt den? Eeehhh, inte hans game, om jag uttrycker mig milt. Det är inte släkten/ vänner och dagispolare som ska dyka upp: ex eller någon du haft sex med. Tomt på den stranden. Han får vara med första avsnittet, sedan hem.
Det är väl Lennie som har haft mest närkontakt med honom. Så Lennie eller någon släkting som dyker upp på stranden. Inte alls udda!
Citera
2020-06-30, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Ska hon försörja sig som Youtuber eller snylta på snickaren? Smör och nutella på frukostmackan och mängder med socker i morgonkaffet, att inte fanskapet väger 100 kilo är ofattbart. Hon åt väl 15 negerbollar på raken i huset...
Det är helt sjukt att hon inte är smälfet, hon måste ha en jävla ämnesomsättning den där kvinnan. DET kan jag ge henne! Annars finns det väl inget som är lyckat med henne. Skriker, pratar fis och bajs. Ska hon bosätta sig hos snickaren i hans lilla lägenhet i Åkersberga, är det framtiden?
Citera
2020-06-30, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det är helt sjukt att hon inte är smälfet, hon måste ha en jävla ämnesomsättning den där kvinnan. DET kan jag ge henne! Annars finns det väl inget som är lyckat med henne. Skriker, pratar fis och bajs. Ska hon bosätta sig hos snickaren i hans lilla lägenhet i Åkersberga, är det framtiden?
Japp! Lärare i geografi är iaf inte en framtid!😂👍
Citera
2020-06-30, 09:33
Medlem
Citat:
Hoppas allt bra med dig! Gått ett tag. Sami skuldfri var det bästa! Han får inga återfall. Nu kan han börja leva life. Verkar lagt ned Glasman, eller har jag missat något?

ja vafan händer med alla deras planer? eller har sami äntligen insett att han klarar sig bättre utan glasman och att det gynnar honom mer att hänga med jocke och jonna.

knasman verkar ju också knäpp tyst på insta angånde sami
Citera
2020-06-30, 10:51
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja vafan händer med alla deras planer? eller har sami äntligen insett att han klarar sig bättre utan glasman och att det gynnar honom mer att hänga med jocke och jonna.

knasman verkar ju också knäpp tyst på insta angånde sami

Han har väl insett att Glasman är en fyllomytoman som bara snackar super och ligger och knullar på sin kommunistbrud, med en sån människa är det ju för fan svårt att styra ihop en kopp kaffe till och med hahaha

kan ju även bli lite nötigt att som nykterist hänga med ett råfyllo som sover hela dagarna och krökar hela nätterna.... en sån relation är rätt dömd att misslyckas skulle jag tro! dom hade sin lilla flört i huset men nu är verkligheten här...
Senast redigerad av brajzilla 2020-06-30 kl. 10:59.
Citera
2020-06-30, 11:13
Medlem
Amiliashorborstes avatar
Lennie bekräftade i gårdagens live i Pink room att han bara har träffat Amilia en gång efter att han gick ut ur BB-huset där i början när han sov över hos Antonia. Han sa även att han inte har hörts med Mergim på ett tag. Han undvek den frågan bra länge (Mergim) innan folk spammade o han svarade till slut.

Stor applåd till er FB:are som såg igenom honom och sa att han enbart hängde med vissa för att vinna miljonen.

Lennie dejtar även nu Denise Desmond, som medverkade i Temptation Island för några år sen.

Någon skrev tidigare gällande att Antonia o Amilia inte verkar umgås, vilket verkar stämma. Ingen av de kommenterar varandras bilder längre, verkar bara vara Lennie o Antonia som håller ihop.

Julia följer Jassa på instagram, men Jassa följer inte henne

Grattis till Sami för att ha ordnat sina skulder
Citera
2020-06-30, 16:34
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Han har väl insett att Glasman är en fyllomytoman som bara snackar super och ligger och knullar på sin kommunistbrud, med en sån människa är det ju för fan svårt att styra ihop en kopp kaffe till och med hahaha

kan ju även bli lite nötigt att som nykterist hänga med ett råfyllo som sover hela dagarna och krökar hela nätterna.... en sån relation är rätt dömd att misslyckas skulle jag tro! dom hade sin lilla flört i huset men nu är verkligheten här...

Vem är kommunistbruden som du skriver att Glaset knullar?
Är det Julia du menar?
Citera
2020-06-30, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Vem är kommunistbruden som du skriver att Glaset knullar?
Är det Julia du menar?
Nej. Politisk åsikt vet inte jag något om. Men någon tjej som heter Klara. Kolla glas1 insta.
Citera
2020-06-30, 20:32
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Nej. Politisk åsikt vet inte jag något om. Men någon tjej som heter Klara. Kolla glas1 insta.

Gjorde det och vem menar du där då?
Citera
2020-06-30, 20:48
Medlem
Någon som sett att Mergim, Izabelle och Kim börjat köra memmo? Någon som har idé på vad man ska skicka för förfrågningar till Mergim?

https://memmo.me/se/sv/search?q=big%20brother

Såg precis att det är 25 % rabatt där idag med koden POSITIVITY
Senast redigerad av thethinnestair 2020-06-30 kl. 21:33.
Citera
2020-06-30, 21:41
Medlem
i morgon är det premiär för sami&glassy podcast
Citera
2020-06-30, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
i morgon är det premiär för sami&glassy podcast
Är det sant? Man får väl ge det ett försök. Den som är intresserad av att återigen få höra det värsta smackande i världshistorien så verkar Alex från Kongo ha någon slags festlighet på Bankomat vid Hornsbergsstrand. Tack gode gud att man inte bor kvar i område, som om inte all annan dårskap vore nog. Nu ska gamla BB-profiler ordna spektakel där nere också!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in