2020-06-30, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nej, han verkar inte riktigt vara sig själv. Nu verkar han typ kär i någon influenser med barn. Jag är för gammal för att ens veta vem människan är.
Hoppas allt bra med dig! Gått ett tag. Sami skuldfri var det bästa! Han får inga återfall. Nu kan han börja leva life. Verkar lagt ned Glasman, eller har jag missat något?
Citera
2020-06-30, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Jasmine verkar inte allt för smart. Berättar i sitt senaste klipp att hon och Martin äter d-vitamin de dagar det är mulet ute, mitt i sommaren. Hon visar även upp deras fisspray som de sprayar när någon fiser och bajsar. Är hon helt besatt av bajshålet?

Vad lever människan av? Martin går till jobbet och hon ligger och fiser...?
Hon var tyyyydlig med sin längtan om att just Martin skulle kyssa hennes köttros. Bläääeeee.... vider. En person som tror jorden är platt typ. Mergim likaså: är månen och solen samma sak? ABSOLUT! Alla brinner upp som landar på månen....
Citera
2020-06-30, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Hon var tyyyydlig med sin längtan om att just Martin skulle kyssa hennes köttros. Bläääeeee.... vider. En person som tror jorden är platt typ. Mergim likaså: är månen och solen samma sak? ABSOLUT! Alla brinner upp som landar på månen....
Ååååååh vad jag ångrar att jag inte dokumenterat alla tokerier från jassa och Mergim. Det ÄR en bok! Galna citat från bb 2020. Jag har skrattat så tårarna runnit. Sååååå underbart kul.
Citera
2020-06-30, 00:29
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ingen blir KÄND på BB. Faktum. Carolina Gynning. Men det är undantaget.

Nej vet jag väl, men de kan väl göra andra saker efter BB o bli kända? beroende på vilka kontakter du har.
Citera
2020-06-30, 00:32
Medlem
Citat:
Ååååååh vad jag ångrar att jag inte dokumenterat alla tokerier från jassa och Mergim. Det ÄR en bok! Galna citat från bb 2020. Jag har skrattat så tårarna runnit. Sååååå underbart kul.
Ett av de bästa: av Jassa då hon ska bidra till schlagersångtexten: Jag ska plocka alla bär etc.. Du ger mig GÅSHÅR....

Jag får det konstant. Varje gång jag hör namnet Jasmine... GÅSHÅR.
Citera
2020-06-30, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Nej vet jag väl, men de kan väl göra andra saker efter BB o bli kända? beroende på vilka kontakter du har.
Absolut. Många äro kallade, få utvalda. Om man får vara realist.
Citera
2020-06-30, 00:36
Medlem
geek12s avatar
Citat:

Ohja, tror Mergim är den enda som har chans o bli en liten större profil, o då menar jag inte stor influencer, men hyfsad, beroende på vilka erbjudanden han nappar på, som exonthebeach som han fått förfrågan om, och vilka större influencers förutom anty han lyckas bli vän med.
Citera
2020-06-30, 00:38
Medlem
Citat:
I stort går det bra för de flesta. Men kända, det är få. Kollat alla säsonger. Gynning sticker ut.
Citera
2020-06-30, 00:42
Medlem
Citat:
Ohja, tror Mergim är den enda som har chans o bli en liten större profil, o då menar jag inte stor influencer, men hyfsad, beroende på vilka erbjudanden han nappar på, som exonthebeach som han fått förfrågan om, och vilka större influencers förutom anty han lyckas bli vän med.
Och VAD ska han bidra med på ex on the beach? Har du följt den? Eeehhh, inte hans game, om jag uttrycker mig milt. Det är inte släkten/ vänner och dagispolare som ska dyka upp: ex eller någon du haft sex med. Tomt på den stranden. Han får vara med första avsnittet, sedan hem.
Citera
2020-06-30, 00:43
Medlem
Citat:
Och VAD ska han bidra med på ex on the beach? Har du följt den? Eeehhh, inte hans game, om jag uttrycker mig milt. Det är inte släkten/ vänner och dagispolare som ska dyka upp: ex eller någon du haft sex med. Tomt på den stranden. Han får vara med första avsnittet, sedan hem.
Han hör hemma på tiktok.
Citera
2020-06-30, 00:50
Medlem
Citat:
Anty verkar inte bidragit. Sami Bidrog med Just Hype, detta märke bär ju nu alla.
Citera
2020-06-30, 00:56
Bannlyst
Citat:

Ska hon försörja sig som Youtuber eller snylta på snickaren? Smör och nutella på frukostmackan och mängder med socker i morgonkaffet, att inte fanskapet väger 100 kilo är ofattbart. Hon åt väl 15 negerbollar på raken i huset...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in