2020-06-30, 14:25
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balisfel
Det misstänkta brottet i trådstarten begicks 2013, inte i vintras. Kvalitén på den här tråden är fullständig katastrof och jag hoppas innerligt att många av er blir avstängda.

Vad har det faktum att det här brottet begicks 2013 med tidsresor att göra?

Vem det än är fråga om så behövs ingen tidsresa.
Citera
2020-06-30, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Tommy Dah*man är ju känd från Kanal 10. Den gamle snuskgubbe åkte dit i vintras för köp av en rumänsk flicka. Det kan ju ha utvecklat åtalet till våldtäkt om det var trafficking.

Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Vad har det faktum att det här brottet begicks 2013 med tidsresor att göra?

Vem det än är fråga om så behövs ingen tidsresa.

tempeZZt. Återigen, brottet som tråden handlar om begicks 2013. Det här puckot föreslår en person som uppenbarligen köpte sex i vintras. Förstår du idiotförklaringen bättre nu kanske? Sluta smutsa ner tråden med massa jävla trams som bevisligen inte stämmer. Vore klädsamt om ni åtminstone läser artikeln innan ni drar till med gissningar som uppenbart är felaktiga.
Citera
2020-06-30, 17:38
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
tempeZZt. Återigen, brottet som tråden handlar om begicks 2013. Det här puckot föreslår en person som uppenbarligen köpte sex i vintras. Förstår du idiotförklaringen bättre nu kanske? Sluta smutsa ner tråden med massa jävla trams som bevisligen inte stämmer. Vore klädsamt om ni åtminstone läser artikeln innan ni drar till med gissningar som uppenbart är felaktiga.

Ah, det hade jag missat. Då ber jag tusen gånger om ursäkt. Det är inte alla förunnat att ha tid att läsa 40 sidor bakåt. Men jag borde gjort läxan i alla fall. Sorry att jag missade att händelsen var så långt tillbaka.
Citera
2020-06-30, 17:47
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:

Vad är det som säger att den som köpte sex i vintras inte gjorde det även 2013? Så, nej, jag förstår inte idiotförklaring eller tidsresor här.

Dessutom: Inte för att idiotförklara dig på något sätt, men jag har inte någonstans i tråden påstått att det är någon viss person, så blanda inte in mig i ditt "ni". Läs tråden innan du postar precis som jag har läst alla artiklar.
Citera
2020-06-30, 17:53
Medlem
AMG-mannen-Rasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Påståendet om Soran Isamil finns det väl ändå en viss bäring i med tanke på hans historik.
Du tror inte att han hade kallats för något mer säljande om det nu hade varit Soran? "Känd svensk komiker", "En av Sveriges ledande komiker" eller "person som uppträtt inför hundratusentals" hade fungerat bättre om fallet avser en riktigt bjässe som Soran faktiskt är.
Citera
2020-06-30, 18:56
Medlem
Soran Ismail som varit i farten igen?

Eller har han fullt upp med studierna numera?
Citera
2020-06-30, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AMG-mannen-Rask
Du tror inte att han hade kallats för något mer säljande om det nu hade varit Soran? "Känd svensk komiker", "En av Sveriges ledande komiker" eller "person som uppträtt inför hundratusentals" hade fungerat bättre om fallet avser en riktigt bjässe som Soran faktiskt är.
Nej det tror jag inte alls nödvändigtvis med tanke på att han varit borta från offentliga sammanhang helt och hållet sedan me too-hösten 2017.
Citera
2020-07-01, 00:13
Medlem
Blir inte det minsta förvånad om det visar sig att detta rör en av de namndroppade (inte DH) då jag sett denne ”underhållningsprofils” meddelande till en ung tjej han hittat på sociala medier. Ett beteende som inte rimmar speciellt väl med imagen.
Citera
2020-07-01, 09:33
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Vad är det som säger att den som köpte sex i vintras inte gjorde det även 2013? Så, nej, jag förstår inte idiotförklaring eller tidsresor här.

Dessutom: Inte för att idiotförklara dig på något sätt, men jag har inte någonstans i tråden påstått att det är någon viss person, så blanda inte in mig i ditt "ni". Läs tråden innan du postar precis som jag har läst alla artiklar.

Därför att tidslinjen i inlägget:
Citat:
Tommy Dah*man är ju känd från Kanal 10. Den gamle snuskgubbe åkte dit i vintras för köp av en rumänsk flicka. Det kan ju ha utvecklat åtalet till våldtäkt om det var trafficking
stämmer inte man kan inte utveckla ett åtal från något i vintras till att samma händelse ska bli en våldtäkt som hände några år tidigare.
Citera
2020-07-01, 10:53
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crocodilelilo
Därför att tidslinjen i inlägget:

stämmer inte man kan inte utveckla ett åtal från något i vintras till att samma händelse ska bli en våldtäkt som hände några år tidigare.

Som jag har sagt tidigare så är tidslinjen oklar i inlägget varför det kan handla om två olika fall.

Självklart är det inte händelsen i vintras som hände 2013, det kan en idiot begripa utan att tjafsa om tidsresor.

Kan det vara TD? Ja.
Sannolikt? Nej.
Tidsresor har inte ett skit med det att göra.

Fan så korkade en del är.
Citera
2020-07-01, 13:56
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Som jag har sagt tidigare så är tidslinjen oklar i inlägget varför det kan handla om två olika fall.

Självklart är det inte händelsen i vintras som hände 2013, det kan en idiot begripa utan att tjafsa om tidsresor.

Kan det vara TD? Ja.
Sannolikt? Nej.
Tidsresor har inte ett skit med det att göra.

Fan så korkade en del är.

Bara en som tjafsat om den där tidsresan.

Tror dessutom att det ursprungliga inlägget var skrivet med typsnittet "Ironi".
Citera
2020-07-02, 20:39
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Oj nu skriver du att han är misstänkt, källa på det tack?
Eller är det bara i din lilla hjärna som han är det?

Inte fatta varför man maskar namn ens,
begåvningsreserven på Flashback har skrivit.
Det är bäl mina egna tankar som gällr här. Men varför skulle inte P*r L*rndtröm vara skyldig? Han har ju haft problem med narkotika förut. Och varför skulle det vara omöjligt att han skulle fått ett återfall och våldtagit någon hora
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in