2020-07-02, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Det är bäl mina egna tankar som gällr här. Men varför skulle inte P*r L*rndtröm vara skyldig? Han har ju haft problem med narkotika förut. Och varför skulle det vara omöjligt att han skulle fått ett återfall och våldtagit någon hora
Helt riktigt.Med massa narkotika och lättfotade kvinnor vid sin sida kan det lätt spåra ur.....
Citera
2020-07-05, 07:20
Medlem
johnthedickholmess avatar
Har det framkommit något mer? Någon med insider info från Tv4 som säkert vet vem det är?
Citera
2020-07-05, 07:36
Medlem
thaimans avatar
Cicken jävla skittråd!!!!
Sitt och gissa??? Vad är ni för skitstövlar som försöker förstöra folks liv? Tänk om ni själva kulle bli nämnda på samma sätt med namn och sedan inte alls ha med saken att göra? Tänk lite träskallar
Citera
2020-07-05, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Cicken jävla skittråd!!!!
Sitt och gissa??? Vad är ni för skitstövlar som försöker förstöra folks liv? Tänk om ni själva kulle bli nämnda på samma sätt med namn och sedan inte alls ha med saken att göra? Tänk lite träskallar

He he är du fortfarande lite skönt packad? Jag frågade precis om någon SÄKERT visste fyllo.
Citera
2020-07-05, 09:10
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
He he är du fortfarande lite skönt packad? Jag frågade precis om någon SÄKERT visste fyllo.
Först och främst har jag inte citerat dej, och mera, jag är nykterist så när som på ett par öl i veckan.
Något annat du har att anmärka på "dyngkuk"?
Citera
2020-07-05, 15:35
Medlem
Någon skickade mig det här meddelandet ang. Soran
"Hej.
Jag har sett att du hade skrivit i tråden om Soran. Kan intyga att det är honom det gäller, men har inget att presentera för att bevisa det mer än att du får tro mina ord. Tror att expressen skrivit så anonymt om det eftersom han inte är delgiven än. Men han sitter säkert här i tråden och luskar och får reda på det nu. Stoppa pressarna kan inte ha en aning om vem det gäller utan skriver bara på måfå för att få klick.

Du får gärna vidarebefordra detta till tråden men lämna ute mitt användarnamn, risk att min identitet röjs annars."

Om det här är stämmer eller inte kommer väl visa sig i framtiden. Det är hur som helst betydligt mer troligt att det är Soran Ismail än någon annan av de som nämnts i tråden med tanke på hans historik.
Citera
2020-07-05, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
"Hej.
Jag har sett att du hade skrivit i tråden om Soran. Kan intyga att det är honom det gäller, men har inget att presentera för att bevisa det mer än att du får tro mina ord. Tror att expressen skrivit så anonymt om det eftersom han inte är delgiven än. Men han sitter säkert här i tråden och luskar och får reda på det nu. Stoppa pressarna kan inte ha en aning om vem det gäller utan skriver bara på måfå för att få klick.

Du får gärna vidarebefordra detta till tråden men lämna ute mitt användarnamn, risk att min identitet röjs annars."

Om det här är stämmer eller inte kommer väl visa sig i framtiden. Det är hur som helst betydligt mer troligt att det är Soran Ismail än någon annan av de som nämnts i tråden med tanke på hans historik.

Ok tror du att det är Soran eller David Hellenius?
Citera
2020-07-05, 17:52
Medlem
Citat:

Kan du hålla käften om DH! Tycker du inte att du skapat nog med kaos kring det din jävla idiot.
Citera
2020-07-05, 17:56
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
"Hej.

Jag tror att det hade framgått tydligare om det var Soran som var i soppan igen.

Citat:
Ingen av dem tror jag.
Citera
2020-07-05, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback
Kan du hålla käften om DH! Tycker du inte att du skapat nog med kaos kring det din jävla idiot.

Vadå? Vet du att det är David Hellenius ? Bakgrund? Hur kan du veta det? Jobbar du på Tv4? Om du inte säkert vet så spamma inte tråden.
Citera
2020-07-05, 18:12
Medlem
Citat:
Vadå? Vet du att det är David Hellenius ? Bakgrund? Hur kan du veta det? Jobbar du på Tv4? Om du inte säkert vet så spamma inte tråden.

Din jävla tönt! Det var du som startade DH ryktet och du som SPAMMAT tråden med att det ÄR honom!
Citera
2020-07-05, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback
Din jävla tönt! Det var du som startade DH ryktet och du som SPAMMAT tråden med att det ÄR honom!

Vet du inte säkert att det är David Hellenius så skriv inte i tråden. Försöker du dölja något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in