2020-06-30, 14:34
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Du har inga problem med att skriva meddelanden oavsett vad dina kollegor skrivit alltså, vad fan gnäller du om då från början? Du behöver inte sätta dig in i något alls, det är ju det jag skriver. Känns det krångligt och inkonsekvent när du hoppar in i konversationen så byt ämne eller svara generellt bara, jag har skrivit det tre gånger nu.

Vad är det jag kan avgöra menar du? Mitt intryck av dig är att du är upprörd över vad dina kollegor skriver eller inte skriver. Här finns det två vägar att gå, det ena är som jag skrev att du känner ett ansvar för kvalitetsnivån på JH generellt, vilket är meningslöst för du är bara en liten op, precis som jag. Det andra alternativet är att du tror att det på något sätt går ut över dig om föregående meddelanden varit mindre bra, bisarra eller vad det nu är. Det gör det ju inte, som jag försökt förklara för dig, du kan inte lastas för det och det svar du ger kunden behöver inte korrelera med det kollegan skrev.

Det verkar som många liksom tror att det antingen är rätt eller fel när man skriver till target. Som om gubben säger "Men Kristina vad är 369 delat på 500 upphöjt till 10? Och vad är roten ur det och pi osv" Sen måste du svara rätt annars blir det fel, som på ett jävla prov i skolan. Skriv bara för i helvete haha...
Okej, noterat i loggen. Var det något mer?
2020-06-30, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
PFC har idag gått ut med att deras kort från Wirecard fungerar igen, så då kommer förhoppningsvis Bitsafe's kort också att fungera inom kort.
Skulle precis skriva det och länka denna artikeln

Kan väl citera lite också nu när jag ändå är igång och ni håller på att jobba samtidigt, era snuskiar.

Citat:
Wirecard has been given permission to carry out regulated activities in the U.K. again following a decision from regulators to lift restrictions on the firm.

The Financial Conduct Authority (FCA) said Tuesday that it had provided Wirecard’s U.K. subsidiary, Wirecard Card Solutions, written consent to resume e-money and payment services, though some restrictions still remain in place. The watchdog had forced the firm to halt operations on Friday after its parent company filed for insolvency in Germany.

The move means that thousands of Brits who had been locked out of financial technology services will soon be able to access their cash again. The shutdown affected several fintech start-ups, including Curve, Pockit, Anna and Morses Club’s U Account. Curve however had managed to get around the restrictions by switching payments processor over the weekend.

“There may be a delay before all card programmes are fully operational, so some customers could find themselves unable to transact immediately but we anticipate this lasting no longer than 24 hours,” Wirecard Card Solutions said in a statement Tuesday. “We apologise for the inconvenience to our valued customers that the temporary suspension caused.”

Gött, då behöver man inte oroa sig för att inte kunna bli hög sen, ni vet man måste slappna av.

Förresten, nu är ju detta inte ett vanligt jobb som man går runt och berättar att man har för människor, men för sina lite närmare berättar man, vad brukar ni säga att ni gör?

Själv säger jag att jag säljer virtuella hand och blow jobs, den brukar gå hem .
2020-06-30, 14:36
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
PFC har idag gått ut med att deras kort från Wirecard fungerar igen, så då kommer förhoppningsvis Bitsafe's kort också att fungera inom kort.
Gött, nu kan man köpa korv på Biltema igen
2020-06-30, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XX1
Skulle precis skriva det och länka denna artikeln

Kan väl citera lite också nu när jag ändå är igång och ni håller på att jobba samtidigt, era snuskiar.

Gött, då behöver man inte oroa sig för att inte kunna bli hög sen, ni vet man måste slappna av.

Förresten, nu är ju detta inte ett vanligt jobb som man går runt och berättar att man har för människor, men för sina lite närmare berättar man, vad brukar ni säga att ni gör?

Själv säger jag att jag säljer virtuella hand och blow jobs, den brukar gå hem .

Jag förstår att du behöver varva ner efter all virtuell sex. Själv brukar jag säga att jag jobbar som relations- och sex och samlevnadskonsult och har digitala sessioner/möten.
2020-06-30, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Okej, noterat i loggen. Var det något mer?

Glädjer mig att du fattar nu.
2020-06-30, 15:50
Medlem
Citat:
Jag förstår att du behöver varva ner efter all virtuell sex. Själv brukar jag säga att jag jobbar som relations- och sex och samlevnadskonsult och har digitala sessioner/möten.
Haha ja fan, så mycket kuk som jag har sugit de senaste åren så är jag fullt traumatiserad, och detta kommer från någen som e straight utav helvete. Men fan va ska ja säga 2 kronor är 2 kronor.

Fick mail nu från Bitsafe, kortet fungerar igen!
2020-06-30, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Jag ska hjälpa dig lite Jared...
Om killen innan dig, se88784343 fuckat till det lite och du får ett meddelande från target som låter typ såhär:

"Men Margareta vad är det du skriver fattar ingenting, känner inte igen dig längre, jag tappar faktiskt hoppet om oss nu"

Då kan du enkelt svara: "Men Börje min underbare karl, det är bara det att du gör mig helt pirrig och vimmelkantig , därav mitt konstiga svar, vi drar ett streck över detta nu och blickar framåt, ok?"

Så enkelt var det, du behövde inte lusläsa loggen, du behövde inte klia dig i huvudet i flera minuter och försöka komma tillrätta med hur du ska rädda situationen, etc. Det är inte svårt detta, det är bara chatt min kära vänner.

Hinner aldrig skriva för du skriver det jag tänker innan ha ha
Kan bara säga att jag håller med dej om minst 99% av vad du bidragit till i denna tråd TACK.
2020-06-30, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XX1
Haha ja fan, så mycket kuk som jag har sugit de senaste åren så är jag fullt traumatiserad, och detta kommer från någen som e straight utav helvete. Men fan va ska ja säga 2 kronor är 2 kronor.

Fick mail nu från Bitsafe, kortet fungerar igen!

Jag är inte bög, men 2 kr är 2 kr.
2020-06-30, 16:36
Medlem
Citat:
Jag är inte bög, men 2 kr är 2 kr.
2020-06-30, 16:53
Medlem
Finns det någon fördel med att ha revolut också? Har beställt ett jävla kort med för 210:- då jag inte trodde att detta skulle lösas så snabbt.

Dela upp köp och uttag på två kort kanske ökar tryggheten?
2020-06-30, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crimsoneyez
Finns det någon fördel med att ha revolut också? Har beställt ett jävla kort med för 210:- då jag inte trodde att detta skulle lösas så snabbt.

Dela upp köp och uttag på två kort kanske ökar tryggheten?

Det är väl aldrig fel att ha en back-up, men jag vet inte om det finns några andra fördelar. Du kan växla valuta i deras app, det är kanske en rolig funktion men hur mycket värde den ger vet jag inte

FYI angående uttag, Revolut har 2000:- per månad i fria uttag för gratiskontot, allt över det kostar 2% i avgift.
2020-06-30, 17:38
Medlem
Citat:
Det är väl aldrig fel att ha en back-up, men jag vet inte om det finns några andra fördelar. Du kan växla valuta i deras app, det är kanske en rolig funktion men hur mycket värde den ger vet jag inte

FYI angående uttag, Revolut har 2000:- per månad i fria uttag för gratiskontot, allt över det kostar 2% i avgift.

Då har jag den som en backup bara antar jag. Tackar för infon.

Förresten, bor du i Sverige?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in