Citat:
Ursprungligen postat av
gurka111
Jag ska hjälpa dig lite Jared...
Om killen innan dig, se88784343 fuckat till det lite och du får ett meddelande från target som låter typ såhär:
"Men Margareta vad är det du skriver fattar ingenting, känner inte igen dig längre, jag tappar faktiskt hoppet om oss nu"
Då kan du enkelt svara: "Men Börje min underbare karl, det är bara det att du gör mig helt pirrig och vimmelkantig , därav mitt konstiga svar, vi drar ett streck över detta nu och blickar framåt, ok?"
Så enkelt var det, du behövde inte lusläsa loggen, du behövde inte klia dig i huvudet i flera minuter och försöka komma tillrätta med hur du ska rädda situationen, etc. Det är inte svårt detta, det är bara chatt min kära vänner.
Du behöver inte hjälpa mig med något. Jag vet hur jag ska svara mina targets. Att trolla och hitta på scenarion är ingenting nytt för mig.
Citat:
Du nämnde mer än grammatiken i din kritik mot dom andra operatörerna på JH. Ja men vad fan om targets mess är bisarra så är det väl helt ok med bisarra svar? Det finns en polett hos dig som behöver trilla ned med. Du inbillar dig att det fodras en högre klass av meddelande för att det hela ska funka. Det är ju uppenbarligen inte så. Det var därför jag nämnde mina 4 år, inte för att låta cool utan för att understryka det faktum att det går bra att skriva fort, kanske lite slarvigt och framförallt mest ge kunden respons. För det är ju som du själv säger, targets är dumma i huvet, och konstiga på alla möjliga vis. Hade vi suttit och kommunicerat med intelligenta, rationella vettiga människor ja då hade det krävts en rejäl ansträngning för att dupera dom, absolut.
Jag menade att players svar framstår som mer bisarra i sammanhanget. Att det sedan finns targets som skriver riktigt fult är inte något problem för mig. Blir bara så märkliga dialoger man måste sätta sig in i ibland.
Jaså, det kan du avgöra efter ett par inlägg från mig i den här tråden? Du måste ju vara något slags lingvistiskt geni. Varför skriver du snusk till gubbar för? Du ska ju jobba i Hollywood och skriva sci-fi . Seså, iväg med dig nu.
Det är det som är det märkliga i det hela. Somliga targets framstår som rationella och mänskliga om man jämför med den dialogen som player fört. Du behöver inte känna dig så träffad, jag vet inte hur du skriver till dina targets. Så jag förstår faktiskt inte varför du blir så kränkt.