2020-06-27, 23:03
Medlem
Besticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
Du vet precis vad jag menade, så det är ingen mening att tjafsa om saken. In och donera en slant till husfonden eller något istället.
Du ljög ju.

Jag varken donerar eller är medlem i DfS/Svegot. Stöttade dock Motgift på tiden det begav sig. Bara för att man skärskådar troll som du behöver man inte vara fanatisk medlem.
Citera
2020-06-27, 23:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
Du ljög ju.

Jag varken donerar eller är medlem i DfS/Svegot. Stöttade dock Motgift på tiden det begav sig. Bara för att man skärskådar troll som du behöver man inte vara fanatisk medlem.
Antingen spelar du dum i huvudet och då är det ingen mening med att ha den här diskussionen, eller så är du dum i huvudet och då är det ingen mening med att vi har den här diskussionen.

Har du inte alls hängt med i hur DfS-gubbarna her förhållit sig till corona, så får du gå tillbaka och läsa/lyssna från den tiden det var aktuellt i februari-mars. Gå igenom det och återkom.
Citera
2020-06-27, 23:30
Medlem
Besticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
Antingen spelar du dum i huvudet och då är det ingen mening med att ha den här diskussionen, eller så är du dum i huvudet och då är det ingen mening med att vi har den här diskussionen.

Har du inte alls hängt med i hur DfS-gubbarna her förhållit sig till corona, så får du gå tillbaka och läsa/lyssna från den tiden det var aktuellt i februari-mars. Gå igenom det och återkom.
Återigen. Varför ljuger du? Det finns bevisat här nu i tråden, att du ljög och sprider falska påståenden. Jag har lyssnat på det mesta gällande corona, och ja, jag vet att de svängt lite hit och dit. Men att corona skulle vara fake? Nej, de har aldrig sagt det, vilket du påstod. Sluta göra bort dig mer nu, du börjar bli riktigt pinsam.
Citera
2020-06-27, 23:43
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Återigen. Varför ljuger du? Det finns bevisat här nu i tråden, att du ljög och sprider falska påståenden. Jag har lyssnat på det mesta gällande corona, och ja, jag vet att de svängt lite hit och dit. Men att corona skulle vara fake? Nej, de har aldrig sagt det, vilket du påstod. Sluta göra bort dig mer nu, du börjar bli riktigt pinsam.
Haha, lugn med autismen gubben lilla. Du fattar vad brunoDjungel menar.
Citera
2020-06-27, 23:50
Medlem
Besticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Haha, lugn med autismen gubben lilla. Du fattar vad brunoDjungel menar.
Ja, jag fattar att han ljög och att han nu försöker slingra sig.
Citera
2020-06-28, 13:00
Medlem
TillTalandeTalmuds avatar
Citat:
Ja, jag fattar att han ljög och att han nu försöker slingra sig.
Det är alltså det enda du fattar!?

Inte konstigt att Dan lämnar det sjunkande skeppet, med sådana anhängare som dig...
Citera
2020-06-28, 13:14
Medlem
Besticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TillTalandeTalmud
Det är alltså det enda du fattar!?

Inte konstigt att Dan lämnar det sjunkande skeppet, med sådana anhängare som dig...
Lol. Jag är inte ens någon "anhängare". Man behöver inte vara ett ljugande troll eller en fanatisk medlem. Man kan faktiskt vara något mittemellan. Tro det eller ej.
Citera
2020-06-29, 21:04
Medlem
TillTalandeTalmuds avatar
Citat:
Lol. Jag är inte ens någon "anhängare". Man behöver inte vara ett ljugande troll eller en fanatisk medlem. Man kan faktiskt vara något mittemellan. Tro det eller ej.
Kanske du är såpass klok att du i.a.f. inte är en betalande anhängare, men jag ser ju på dina inlägg att du tar deras parti!
Citera
2020-06-29, 22:20
Medlem
Dan Eriksson berättar att p.g.a. Coronan så blir det inget Hus #2 i år.

Ja det måste vara Coronan som är orsaken. Bara coronan.
Citera
2020-06-29, 22:54
Medlem
Besticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TillTalandeTalmud
Kanske du är såpass klok att du i.a.f. inte är en betalande anhängare, men jag ser ju på dina inlägg att du tar deras parti!
Och jag ser på dina trötta inlägg att du verkar vara fullständigt besatt av hela den "nationella rörelsen" eller kalla det vad du vill. Kan ju inte vara särskilt nyttigt i längden.
Citera
2020-06-29, 23:36
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlKaviar
Dan Eriksson berättar att p.g.a. Coronan så blir det inget Hus #2 i år.

Ja det måste vara Coronan som är orsaken. Bara coronan.

Hahaha. Helvete så mycket folk skojarna blåst på mycket pengar. Nu flyttar Dan till Tyskland och sen kommer föreningen att upplösas och de tar alla tillgångar.
Citera
2020-06-30, 01:22
Medlem
Uppenbart bondfångeri. Dan Eriksson har en dokumenterad historia av bedrägeri, så ger man sina pengar till honom får man skylla sig själv.

Med medlemsavgifter och donationer till husfonden har de fått in flera miljoner. Men allt de har att visa upp är ett hus för under 500 tusen ute i ingenstans där de ordnar korvgrillning och ölhävning några gånger per år. Renoveringsarbete utförs ideellt av medlemmar, så det enda som kostar är materialet. Människor betalar alltså för att få äran att oavlönat renovera ett hus som tillhör en förening som i slutändan kontrolleras av Dan. En förening Dan fakturerar med sitt egna bolag för ditten och datten. Fakturor som han sedan själv godkänner.

Så många varningslampor så om man ändå skänker pengar så är det för att man vill bli lurad.

Dan ska dock ha ett erkännande för att han fått odågan Frändelöv i arbete, så att denne frånskilde barnlöse 40-åring inte fortsätter spendera hela dagarna med att konsumera datorspel och internetporr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in