2020-07-02, 08:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OroligLantis
”Svar från Microsoft, tilläggsprotokoll (signerat 2020-06-16)s. 61, 63, 64, 65, 68, 72-584.”

S. 72-584?!?
Vad kan uppta så många sidor? Stillbilder från filmer? Eller vad kan det vara?

Mvh
Teknisk idiot.

Ja.. Det är säkert så.
För att slippa spela upp alla filmer så brukar man ta "skärmdumpar" på allt viktigt så man kan identifiera platsen, offer eller gärningsman.
Man plockar alltså ut bevisen så man slipper visa hela filmen.
Sen vill man helst ha bekräftat flera ggr så då kan det bli en del foton. Samma i förhör.... Om du lyssnar noga så hör du att dom ställer "samma fråga" 3-4 ggr fast på olika sätt.
Kan nästan låta lite korkat och löjligt ibland, men då får man det bekräftat.
Så JA, det är säkert en massa "skärmdumpar"
Citera
2020-07-02, 09:44
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avd.9
Ja.. Det är säkert så.
För att slippa spela upp alla filmer så brukar man ta "skärmdumpar" på allt viktigt så man kan identifiera platsen, offer eller gärningsman.
Man plockar alltså ut bevisen så man slipper visa hela filmen.
Sen vill man helst ha bekräftat flera ggr så då kan det bli en del foton. Samma i förhör.... Om du lyssnar noga så hör du att dom ställer "samma fråga" 3-4 ggr fast på olika sätt.
Kan nästan låta lite korkat och löjligt ibland, men då får man det bekräftat.
Så JA, det är säkert en massa "skärmdumpar"

Hör de ställer samma fråga?
Vart hör man det?

Tack för alla filer.
Citera
2020-07-02, 10:24
Avslutad
Förhoppningsvis så hamnar hon på Hinseberg.
Har förstått det som att det är ganska hårda tag bland dom intagna där.
Så då lär hon få sina varma korvar heta
Citera
2020-07-02, 11:13
Medlem
Pyjamashjaltens avatar
Nu är det nån idiot som startat en live-video i hennes namn på intsta. Under namet primolen. Bara för info.
Citera
2020-07-02, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pyjamashjalten
Nu är det nån idiot som startat en live-video i hennes namn på intsta. Under namet primolen. Bara för info.

Vad händer i den då ? Ser man personen bakom kontot eller vad ser och hör man ?
Citera
2020-07-02, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pyjamashjalten
A jag gick in och kollade, tidigare har det bara filmats upp i taket, men denna gång satt det en afrikan bakom kameran, så kontot är bullshit vilket jag trodde sedan innan
Citera
2020-07-02, 12:31
Medlem
AquaBears avatar
Jag kan ta på mig att scanna in FUP som pdf om vi kan lösa betalning. Betalar själv mer än gärna. Däremot har jag aldrig varit med på liknande betalning innan så om någon kan något säkert sätt för både er och mig med betalning så hojta. Klart vi ska få läsa om den lämnas ut. (y)
Citera
2020-07-02, 14:50
Medlem
Pyjamashjaltens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blahblahblah123
Vad händer i den då ? Ser man personen bakom kontot eller vad ser och hör man ?
Det var en kille från "icke skidåkande nation" som bara satt och flanade sig....
Citera
2020-07-02, 14:55
Medlem
sillodills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AquaBear
Jag kan ta på mig att scanna in FUP som pdf om vi kan lösa betalning. Betalar själv mer än gärna. Däremot har jag aldrig varit med på liknande betalning innan så om någon kan något säkert sätt för både er och mig med betalning så hojta. Klart vi ska få läsa om den lämnas ut. (y)

Härligt!

Jag är gärna med och lägger en hundring eller så. Men är själv dålig på hur man organiserar betalningen och vilka alternativ som finns.

Det var en person i en annan tråd för inte så längesen som tog på sig uppdraget, då samlade de in pengar via PayPal har jag för mig. Har dock inget sådant konto... Men får väl sätta mig in i det och fixa då 😅
Citera
2020-07-02, 15:00
Medlem
Pyjamashjaltens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillodill
Härligt!

Jag är gärna med och lägger en hundring eller så. Men är själv dålig på hur man organiserar betalningen och vilka alternativ som finns.

Det var en person i en annan tråd för inte så längesen som tog på sig uppdraget, då samlade de in pengar via PayPal har jag för mig. Har dock inget sådant konto... Men får väl sätta mig in i det och fixa då 😅

Swish är väl det enklaste att använda sig av... 😁 om man nu vill röja sin identitet. 😄
Citera
2020-07-02, 15:02
Medlem
AquaBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillodill
Härligt!

Samma här, haha! Tänker om man ska kolla hur många som är intresserade och sen sätta ett pris, eller hur gör man? Känns mest rätt att alla bidrar med samma peng såklart. Och när den är betald och någon vill ha, hur gör man då?!

Rimliga funderingar ändå....
Citera
2020-07-02, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AquaBear

Hur fungerar pay-pal?
Swish är ju inte det mest optimala.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in