2020-06-29, 17:03
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Nu har jag aldrig påstått att man inte ska logga. Jag skrev "Trodde dom inte loggade nåt på CW, men det verkar vara likadant."

Anledningen till att jag skrev det är för att det flera gånger i tråden har pratats om att man måste logga så mycket på JH, och att det inte är likadant på CW.

Detta är för mig uppenbar ironi, men det kanske är för subtilt för att vara det. Men säg inte att jag har påstått att man inte ska logga något, för det har jag inte gjort. Om du har lust att kolla igenom tråden kommer du att se att jag förespråkar loggning, även om det ibland kan vara lite over kill med vad som ska loggas på JH.
Jag vet att du förespråkar loggning.Men om man inte vet ska man inte tro man INTE loggar.
'Det man inte vet bör man kanske inte yttra sig om.Sedan borde du som arbetar med detta fatta att
man måste logga.Gör man inte det kanske det inte fungerar att hålla en konversation längre än 4 mess.
Sunt förnuft och logik eller hur.
2020-06-29, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Sen är inte aud samma som euro, med risk för att låta korkad alternativt dumförklara dig.

Nej det vet jag så klart, men jag vet inte ersättningen i aud på den sidan.
2020-06-29, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Jag vet att du förespråkar loggning.Men om man inte vet ska man inte tro man INTE loggar.
'Det man inte vet bör man kanske inte yttra sig om.Sedan borde du som arbetar med detta fatta att
man måste logga.Gör man inte det kanske det inte fungerar att hålla en konversation längre än 4 mess.
Sunt förnuft och logik eller hur.

Du förstår verkligen inte. Det är ingen idé att vi fortsätter diskussionen.
2020-06-29, 17:07
Medlem
Citat:
Nej det vet jag så klart, men jag vet inte ersättningen i aud på den sidan.

På den sidan? Hänger inte med nu, men jag fick löne info i pm av dig eller om det var andra operador snubben här i tråden. Enligt dom uppgifterna så motsvarar högsta lönestege på operador dryga 12 euro cent vilken är samma som cw. Då har dom antingen ändrat det eller så har Sverige kampanjen motsvarande 4 cent mer i lön på högsta nivån.
2020-06-29, 17:10
Medlem
Citat:
På den sidan? Hänger inte med nu, men jag fick löne info i pm av dig eller om det var andra operador snubben här i tråden. Enligt dom uppgifterna så motsvarar högsta lönestege på operador dryga 12 euro cent vilken är samma som cw. Då har dom antingen ändrat det eller så har Sverige kampanjen motsvarande 4 cent mer i lön på högsta nivån.

Det var inte av mig du fick pm. Den infon jag fick förut var att trappan var till 0,16€ på svenska, men det kanske har ändrats.
2020-06-29, 17:15
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Du förstår verkligen inte. Det är ingen idé att vi fortsätter diskussionen.
Du kan tro jag förstår 100% att man SKA logga om man arbetar med detta.Gör man INTE det riskerar du sabba för dina medarbetar.Och till och med få foten i röven enkel matematik.
Klart som korvspat att man ska logga om man anser det är viktigt.Men det är såklart valfritt risken är man åker ut utan logg.Men logg är ju poängen med att en konversation ska kunna fungera.
Det förutsätter jag att du kanske förstår även att du TROR inte CW har logg.
Vad jag inte förstår det tror jag du knappt har koll på.Men en sak har jag koll på LOGG är A och O.
2020-06-29, 17:17
Medlem
Citat:
Det var inte av mig du fick pm. Den infon jag fick förut var att trappan var till 0,16€ på svenska, men det kanske har ändrats.

Ok, kunde svära på att när jag räknade på operador lönen i aud så motsvarade högsta lönestegen 0.12 drygt. Men skitsamma!

edit: kollade pm nu det är sämre betalt för Australien kampanjen helt enkelt, vilket ju är lite underligt för det är ju längre köer där var de nån som sa.
Senast redigerad av gurka111 2020-06-29 kl. 17:19.
2020-06-29, 17:32
Medlem
pazookens avatar
Plockat ut lön 2 gånger nu på JH, men har nu tappat all motivation. Så fort jag ser att en gubbjävel skriver information om sig själv eller vardagssaker får jag flipp. Det är så inte värt den lilla summan man får.

Att man också MÅSTE tjäna minst 50 € per vecka gör det hela ännu värre.
2020-06-29, 17:41
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Man kan kanske inte påstå att man inte ska logga då är man fel ute.Sedan om man drar in droger
och crack i tråden så är det kanske fel bana,
Blir du triggad av att någon skriver att man inte ska logga så behöver du fan sätta dig hos en psykolog och tala ut. Och det där om droger var ju uppenbart retoriskt. Köp dig en bok som behandlar språk på nätet om du har svårt att tyda visa signaler. Palla ha någon jävla lipsill i tråden som ska flippa ut för det minsta lilla.
2020-06-29, 17:42
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Samtidigt säger du att det är softare än JH, hur ska du ha det? Finns ju ingen som orkar med ännu knepigare krav än JH för mindre pengar. Operadors högsta lönestege är ju betydligt mindre än JH.
Det är ju softare för allt är ju betydligt bättre haha och man slipper logga onödigt skit som JH hade påpekat.
Operadors högsta lönestege är bara några ören mindre än JH så jag vet inte vad för info du har fått. Du når den högsta hos Operador efter enbart 1300 mess. På JH når man den efter 1700 mess. Lägg därtill en personlig bonusstege som aktiveras efter man skrivit 1000 mess så du har två bonusar igång samt peakhour och helgbonusar.
2020-06-29, 18:26
Medlem
Citat:
Du kan tro jag förstår 100% att man SKA logga om man arbetar med detta.Gör man INTE det riskerar du sabba för dina medarbetar.Och till och med få foten i röven enkel matematik.
Klart som korvspat att man ska logga om man anser det är viktigt.Men det är såklart valfritt risken är man åker ut utan logg.Men logg är ju poängen med att en konversation ska kunna fungera.
Det förutsätter jag att du kanske förstår även att du TROR inte CW har logg.
Vad jag inte förstår det tror jag du knappt har koll på.Men en sak har jag koll på LOGG är A och O.

Du har tyvärr inte tillräcklig intellektuell kapacitet för att klara av att tyda det jag skriver, trots att jag bryter ner det på samma sätt som jag skulle göra om jag pratade med ett litet barn. Det är således hopplöst att försöka föra en diskussion med dig. Jag lämnar detta nu, och önskar dig lycka till.
2020-06-29, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Det är ju softare för allt är ju betydligt bättre haha och man slipper logga onödigt skit som JH hade påpekat.
Operadors högsta lönestege är bara några ören mindre än JH så jag vet inte vad för info du har fått. Du når den högsta hos Operador efter enbart 1300 mess. På JH når man den efter 1700 mess. Lägg därtill en personlig bonusstege som aktiveras efter man skrivit 1000 mess så du har två bonusar igång samt peakhour och helgbonusar.

1700 på svenska sidan väl? På JH är det nästan 2000.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in