2020-06-29, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Det beror ju även på vissa krav de har. Att vara flytande i skrift samt ha en gedigen fantasi. Jag antar att många som sökt till Operador är avdankade JH:are där kraven är lite lägre. Folk som skickar in förfrågningar till Operador får ju ett litet test att göra. Lyckas dem inte locka till sig en plats med sättet de skriver på så blir det svårt att få en plats direkt.

Samtidigt säger du att det är softare än JH, hur ska du ha det? Finns ju ingen som orkar med ännu knepigare krav än JH för mindre pengar. Operadors högsta lönestege är ju betydligt mindre än JH.
2020-06-29, 16:38
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Herregud, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag skämtade med dig på ett dumt sätt när jag frågade om du hade rökt crack hela natten. Jag trodde inte att du hade rökt crack hela natten.
Bra det kanske kan bli folk av dig med till slut.Du kanske ska tänka dig för 2 gånger innan du skriver
saker,Ganska bra råd som den yngre generationen brukar tappa på vägen.
2020-06-29, 16:44
Medlem
toalettrullen14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Samtidigt säger du att det är softare än JH, hur ska du ha det? Finns ju ingen som orkar med ännu knepigare krav än JH för mindre pengar. Operadors högsta lönestege är ju betydligt mindre än JH.

Vad ligger lönestegen på, gurkii?
2020-06-29, 16:46
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Bra det kanske kan bli folk av dig med till slut.Du kanske ska tänka dig för 2 gånger innan du skriver
saker,Ganska bra råd som den yngre generationen brukar tappa på vägen.
Tagga ner för fan, du är knappast någon moderator i tråden. Om folk är nyfikna på andra företag så får de väl fråga om det finns någon i tråden som kan representera det företaget. Du bestämmer ju knappast vad folk får skriva och inte skriva. Om det inte hade varit tillåtet så hade säkert en moderator kommit in och sagt någonting för längesen.
2020-06-29, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toalettrullen14

Operadors svenska går till 0,16 för 1700 mess. Det skiljer sig tydligen mellan olika länder.
2020-06-29, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toalettrullen14

Operador? Högsta är samma som cw, om inget förändrats.
2020-06-29, 16:49
Medlem
Citat:
Operador? Högsta är samma som cw, om inget förändrats.

Har ni stege på CW?
2020-06-29, 16:50
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Tagga ner för fan, du är knappast någon moderator i tråden. Om folk är nyfikna på andra företag så får de väl fråga om det finns någon i tråden som kan representera det företaget. Du bestämmer ju knappast vad folk får skriva och inte skriva. Om det inte hade varit tillåtet så hade säkert en moderator kommit in och sagt någonting för längesen.
Man kan kanske inte påstå att man inte ska logga då är man fel ute.Sedan om man drar in droger
och crack i tråden så är det kanske fel bana,
2020-06-29, 16:51
Medlem
Citat:
Har ni stege på CW?

Nej men högsta på australien kampanjen är ju samma som cw:s fasta, eller hur? Sen att svenska har mer betalt är ju bra i vilket fall.
2020-06-29, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Man kan kanske inte påstå att man inte ska logga då är man fel ute.Sedan om man drar in droger
och crack i tråden så är det kanske fel bana,

Nu har jag aldrig påstått att man inte ska logga. Jag skrev "Trodde dom inte loggade nåt på CW, men det verkar vara likadant."

Anledningen till att jag skrev det är för att det flera gånger i tråden har pratats om att man måste logga så mycket på JH, och att det inte är likadant på CW.

Detta är för mig uppenbar ironi, men det kanske är för subtilt för att vara det. Men säg inte att jag har påstått att man inte ska logga något, för det har jag inte gjort. Om du har lust att kolla igenom tråden kommer du att se att jag förespråkar loggning, även om det ibland kan vara lite over kill med vad som ska loggas på JH.
2020-06-29, 17:00
Medlem
Citat:
Nej men högsta på australien kampanjen är ju samma som cw:s fasta, eller hur? Sen att svenska har mer betalt är ju bra i vilket fall.

Jag vet inte hur det är på Australien, jag vet bara att Sverige har 0,16 för 1700.
2020-06-29, 17:01
Medlem
Citat:
Jag vet inte hur det är på Australien, jag vet bara att Sverige har 0,16 för 1700.

Sen är inte aud samma som euro, med risk för att låta korkad alternativt dumförklara dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in