2020-06-28, 21:19
Medlem
Suchkas avatar
Nu kommer jävlar i mig en angelägen fråga till skillnad från tre tusen sidor av skatteverk, Oman, gubbkuk och eventuella arbetsskador. Vad är kortkommandot för hjärt-symbolen? <3 är ju hjärt-ögon. Och den är jag skittrött på nu.
2020-06-29, 08:04
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimsoneyez
Rekommenderar dig att göra båda. Hitta något extrajobb eller deltidsjobb åtminstone, ser mycket bättre ut på ditt CV.
Jag undrar vad du faktiskt vad dy yrar om ett CV kan vara tomt på ett par år utan att problem.
Man kan ta lång semester man kan ha föräldrar att ta hand om.Man kan backpacka gilla livet
utan att det ens påverkar CV.Man kan vara långtidssjuk med vad är problemet då?
Skriva negativa saker som inte stämmer är ju bara liksom överkurs.
2020-06-29, 08:10
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Gurka jobbar ej på JH. Trodde dom inte loggade nåt på CW, men det verkar vara likadant.
Att en chatt kan fungera utan att logga hur kan det gå ihop.Du ska kanske inte tro så mycket
använd huvudet så borde du kanske förstå att man ska logga.
Om man inte kör med loggar så kan ju inte en konversation fungera så länge.Och poängen är ju att det ska funka länge.LOGIK MANNEN.
2020-06-29, 08:12
Medlem
Hur ska man kunna lägga in en preliminär inkomstdeklaration för att få SA skatt när jobbet är så prestationsbaserad?
2020-06-29, 08:22
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Vet fler som gjort men fått samma resultat som dig. De har inget behov av nya operatörer i skrivande stund. Men de har dig uppskriven på en rullande lista.
Jag fattar inte poängen med att alltid göra reklam för det företag du arbetar för.
Många har sökt arbetet på ditt ställe alla blir uppsatta på listor som är megastora.
Sedan dom som väl kommer in har få mess enbart din egen sida australienska kanske är den som fungerar.Vad är liksom poängen att söka om man ska sitta i kö 2-4 månader liksom.
2020-06-29, 09:40
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:
Gör inte mer reklam för dem än vad någon annan gör på de ställen de jobbar för haha. Svarade bara på frågan som ställdes.

Ja det finns bra bonusnivåer efter antal mess man gör.
Bonusar under röda dagar och liknande?
2020-06-29, 10:26
Medlem
CheeseHDs avatar
.
2020-06-29, 10:42
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Jag fattar inte poängen med att alltid göra reklam för det företag du arbetar för.
Många har sökt arbetet på ditt ställe alla blir uppsatta på listor som är megastora.
Sedan dom som väl kommer in har få mess enbart din egen sida australienska kanske är den som fungerar.Vad är liksom poängen att söka om man ska sitta i kö 2-4 månader liksom.
Jag gör inte reklam mer än alla andra. Svarar bara på de frågor jag får likt alla andra gör också. Förstår inte din poäng.
Har ingen egen sida, vad svamlar du om haha!
2020-06-29, 10:43
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheeseHD
Bonusar under röda dagar och liknande?
Ja exakt. Utöver helger och peakhour så får man en egen bonusstege också.
2020-06-29, 10:44
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Jag gör inte reklam mer än alla andra. Svarar bara på de frågor jag får likt alla andra gör också. Förstår inte din poäng.
Har ingen egen sida, vad svamlar du om haha!
Du gör ju reklam för den sidan du arbetar för.Men som jag säger alla blir uppsatta på en lista som är
oändlig med.Dom svarar ju till och med att det är många i kön i sverige.Även på den australienska
är det kö säger folk jag vet har sökt.
2020-06-29, 10:51
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Va fan jiddrar du om? Har du en dålig dag eller har du rökt crack hela natten? Lär dig känna igen lite ironi. Och när du ändå är på gång med lite inlärning kan du lära dig att använda mellanslag efter punkt.
Jag har aldrig dåliga dagar livet leker Måndag-Måndag kan du tro.Jag vet absolut vad humor och ironi är överhuvudtaget.Men det framgår liksom inte i ditt meddelande att det var ironi med att INTE logga.
Jag skriver hur jag vill om det så är utan komma eller punkt.Så borde det INTE vara ditt bekymmer heller.Sedan beträffade droger så sysslar jag inte med den avdelningen.Är det något mer du behöver hjälp med så fråga din coach.Om inte min arbetsgivare klagar efter år på datingen så är det nog ok.Det är nog du som vill påvisa att du är en kung.För mig är du bara en individ i mängden.
2020-06-29, 11:23
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Du gör ju reklam för den sidan du arbetar för.Men som jag säger alla blir uppsatta på en lista som är
oändlig med.Dom svarar ju till och med att det är många i kön i sverige.Även på den australienska
är det kö säger folk jag vet har sökt.
Gör ej mer reklam än någon annans om sagt. Ser det inte som reklam direkt, utan svara ju bara på folks frågor haha.
Får man inte svara på folks frågor längre?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in