Citat:
Ursprungligen postat av
landbandy
ett inlägg här ...hoppas inte jag har ställt till det nu ?
Det var ju jag som skrev de där sakerna som citerats så jag ber så mycket om ursäkt för om jag satt någon på pottan ?
Det var ju enbart spekulationer utifrån vad som skrivits inne på tråden ,så om något utav det är sant vet knappt någon utav oss vid det här laget ...
Det verkar som om det var du som kom först med uppgifterna.
Jag är säker på att du inte medvetet planterar några trådsanningar.
Citat:
Ursprungligen postat av
notknapparen
Mitt minne kanske spelar mig ett spratt, men jag tycker mig minnas att detta om att R*mden och Lena inte gick ihop har kommit upp i tråden ännu tidigare än april-19.
@wille skrev ju mycket märkliga inlägg, varav något handlade om detta.
Då kvarstår min fråga om vem som först lämnade denna info, dvs om det inte var landbandy?
Citat:
Ursprungligen postat av
landbandy
Minns att jag läste i tråden att en person som skulle med till Norge , var väldigt sur över att även LW skulle med ?
Kan det vara så att du läste precis det du skriver här och sedan tolkade du det som att det var rymden, fast det inte var honom det handlade om?
Eller kan det vara något du hört i verkliga livet?
Jag tror inte att du medvetet planterar trådsanningar men du kanske har missförstått något?
Citat:
Ursprungligen postat av
landbandy
Jo precis .
Känns illa om jag skapat en trådsanning utan att mena det .Förlåt i så fall. Det var verkligen inte menat att bli så .Känner mig osäker nu på vad som kan stämma i detta .
Minns bara att jag reagerade när jag läste i tråden ; på att någon var så ovillig att vilja åka med om L*ena skulle med ,det kändes så illa utav den personen tyckte jag ,eftersom jag gillat L*ena som person i alla tider.
[...]
Den Glada ,Spirituella ,Framåt, Smarta, Positiva L*ena som jag kände !...?

Det verkar som om det är du som av misstag har spridit denna trådsanning.
Oroa dig inte om det är så, vi gör alla misstag ibland.
Jag uppskattar alltid dina inlägg.
De är intressanta att läsa därför att du kände LW och kan beskriva henne som den positiva person hon var i verkligheten och inte bara skriver info från några dokument som andra gör.
Dina inlägg är också roliga att läsa därför att de kommer direkt från hjärtat och handlar om precis vad du tänker just när du skriver, helt utan filter.