2020-06-25, 10:10
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vt420
Mitt bidrag

http://www.bilddump.se/bilder/20200623221749-46.28.144.38.jpeg

Snygg kuk!
Citera
2020-06-25, 10:58
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pacwan
Efter kegelövningar i snart 3 månader och ett ökat intag av zink känns soldaten i bättre form än nånsin.
Får passa på att bidra: http://www.bilddump.se/bilder/20200624071506-83.226.221.30.jpg

Länken funkar inte?
Citera
2020-06-25, 11:02
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coccaburra
Mitt bidrag. http://www.bilddump.se/bilder/20200624111333-85.8.58.77.jpg

Ser saftig ut!
Citera
2020-06-25, 12:34
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlajts
Hur gör man egentligen när man mäter omkretsen vid roten?? Har alltid undrat.

Hade mellan 14,5-16,5 cm i omkrets vid roten nu när jag mätte vilket jag tycker låter
väldigt grovt, men jag kanske mäter helt fel. Uppfattar inte min kuk som speciellt grov,
mer som normal men den är lite grövre vid roten.

Iallafall, när man mäter vid roten så är det ju enkelt om man tar ett måttband och sätter
vid ovansidan av roten men hur ska man göra på undersidan? Jag menar var går gränsen
mellan vart kuken slutar och pungen börjar för jag har iallafall ganska mycket hud där.
Det kanske inte är så för alla? Måtten jag får beror alltså på hur jag vinklar måttbandet på undersidan
av kuken. Testade även att mäta med en tråd och sen måttade jag tråden på ett måttband och fick
samma resultat.

När jag ändå skriver i den här patetiska tråden hehe...så kan jag ändå passa på att
berätta att jag mätte 17,5 i längd och att min kuk blivit större på senare år. Nu kommer väl
ingen tro mig men det är faktiskt sant. och det verkar fortfarande som den växer lite.

Anledning kan vara en förändring av min kost men framförallt att mitt sexliv blivit mycket mer aktivt
jämfört med förr. Speciellt har jag haft sex med många olika tjejer de senaste åren. Bara i år har det hittills blivit ca 20st. Egentligen känns det normalt att den blivit lite större men man undrar ju hur mycket kan den öka?!? När jag var en teenager var den typ 14,5cm lång och tror att den var 14cm vid roten om jag minns rätt, anledningen till att jag mäter vid roten är för att den alltid varit tjockast där. Well well...

Har läst att penis kan bli större ju mer sex man har men tror fortfarande knappt att det är sant när jag mäter den. Någon annan som kan bekräfta att det faktiskt är så?

Det här med större kuk stämmer för mig också. Fram till kring 30 år var den runt 15-16cm lång som bäst och nu strax efter 42 år så är den lite mer än 18cm. Viss viktnedgång kan påverka då mindre fett är kring kuken men ändå en markant skillnad.
Citera
2020-06-25, 12:48
Medlem
Pacwans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonblixen
Länken funkar inte?

Fan, glömde ändra tidsspann på bilden.
Får fixa ny
Citera
2020-06-25, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Åh, du lyckas förklara något som låter vettigt i mina öron För min del hade jag bara kunna sagt att det är roligare om mannen får dunka in hela, men du får med dom viktiga detaljerna.
Detta missar man ju om det är nå mycket mera längd...
Klurade på en sån bitring till hund, bitring i tjockt gummi, en sån kanske mannen kan använda om hans längd inte stämmer överens med mitt djup Tänk "borrstopp".
Annars kan man väl bara hålla händerna kring vaginan. Typ som detta: https://thumbs.dreamstime.com/z/two-hands-together-to-form-triangular-white-background-two-hand-made-triangle-shape-126670919.jpg

Det borde minska djupet man når med kuken åtminstone ett par centimeter, och kanske mer, beroende på hur man håller händerna. Sedan kan det ge en extra stimulans det med, om man gnuggar handflatorna upp och ner medan mannen kör på. I tillägg kan man göra öppningen mellan händerna extra trångt och även ge kuken mer motstånd.
Senast redigerad av N0rrb4gg 2020-06-25 kl. 13:49.
Citera
2020-06-25, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frans-Jaeger
Det här med större kuk stämmer för mig också. Fram till kring 30 år var den runt 15-16cm lång som bäst och nu strax efter 42 år så är den lite mer än 18cm. Viss viktnedgång kan påverka då mindre fett är kring kuken men ändå en markant skillnad.
Förmodligen så mäter du på fel sätt, bone pressed är det enda tillförlitliga sättet
Citera
2020-06-25, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0rrb4gg
Annars kan man väl bara hålla händerna kring vaginan. Typ som detta: https://thumbs.dreamstime.com/z/two-hands-together-to-form-triangular-white-background-two-hand-made-triangle-shape-126670919.jpg

Det borde minska djupet man når med kuken åtminstone ett par centimeter, och kanske mer, beroende på hur man håller händerna. Sedan kan det ge en extra stimulans det med, om man gnuggar handflatorna upp och ner medan mannen kör på. I tillägg kan man göra öppningen mellan händerna extra trångt och även ge kuken mer motstånd.

Så kan man säkert göra, har inte testat... Men det låter lite halvkrångligt i mina öron, jag väljer hellre en sexpartner som är lagom för mig så slipper jag tänka på det över huvud taget
Jag är en sån som föredrar när det passar som hand i handske.
Citera
2020-06-25, 20:40
Medlem
Storleken?

Just det med snorren.

Jag har komplex för min för att jag tycker att den är för liten.

Har ändå en ganska normalstor.
Hade ungefär 20 cm förut, men var med om en bilolycka förut, och efter det krympte den.

Har mellan 15-17 nu, men tycker att det är pinsamt. Kan få upp den ibland, men fan känner mig som en unge ungefär. Vet att det är ganska normalt, men ändå.
Känns inte bra ibland ;(

Jag har inga problem med sex, eller flickvänner, men skäms ändå för att jag hade större förut.
Citera
2020-06-25, 20:45
Medlem
jokern.festar.runts avatar
15 cm är medel i erigerat tillstånd.

Hur fan kan du förlorat en bit av snoppen i en bilolycka?
Körde bilen över penisskaftet eller?

Typiskt folk med kuk komplex att klaga på att den inte är stor tillräckligt. Löljlig människa.
Citera
2020-06-25, 21:16
Medlem
Haajibs avatar
Beskriv gärna hur bilolyckan tog en bit av din penis
Citera
2020-06-25, 21:17
Medlem
Hahahaha säger du så till tjejen? -jag hade 20+ förut. Men efter olyckan så är den bara 15....

Hur fan får man mindre kuk av en olycka? Körde hjulet på ollonet eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in