Citat:
Ursprungligen postat av
Maviel
Som kvinna kan jag säga att jag känner med dig och kan väl jämföra det med bröstkomplex - jag hade så mkt komplex att jag gick och ville göra något åt det. Läkaren sa till mig: Det är inget fel på dina bröst och jag vet många som hade gillat att ha just dem - jag tycker faktiskt du ska sluta fred med din kropp. Så jag säger samma till dig. Slut fred med din kuk. Det sitter antagligen mest i ditt huvud ändå. Du anger ju mått som ligger helt inom normalintervallet.
Jo, vet att jag är ganska normal egentligen, har inte haft problem tidigare egentligen när det gäller kvinnor just när det gäller det, men förstår problemet iallafall.
Just det med storleken kan ju vara svårt ändå. Jag har inte så stora problem med det, men förstår hur det är ibland ändå.
Typ, jag har en normalstor för det mesta, men inte som förut. Jag har iallafall aldrig fått höra att jag har en liten, men tänker så ändå så för att den har krympt .
Lite jobbigt kan det kännas ändå, men det du nämnde om brösten.
Bröst, och möss är så fint att se på. Nästan alltid, men inte alla.
Jag har iallafall aldrig träffat någon tjej/kvinna som jag tyckt har haft fula rattar. Ibland har jag tänkt att det skulle se bättre ut om det var lite större, men fint ändå.