Citat:
Ursprungligen postat av
Mrs.Ventress
Det er teoretisk mulig å kjøre på gangveien under tunnellen og ut på Hogstvetveien, ja. Hvis man sykler retning sør på Hogstvetveien kommer man til Vestby. Husker ikke hvordan det går å kjøre med bil den veien, mulig deler av ruta er traktorvei eller privat vei. Ser hvertfall at ruta ikke kommer opp som alternativ for bil på google maps. Man må også krysse noen gårdstun, så man kan fort bli lagt merke til.
Eller tenkte du på en annen rute?
Kjører man retning nord på Hogstvetveien ender man jo bare opp på Rv 152 gjennom Ås sentrum igjen.
Ja, det er teoretisk mulig å kjøre rundt der under togbanen, men spørsmålet er jo hvorfor man ialle dager skulle kjøre den veien for å komme dit?
jeg har skissert et kart med piler som viser poenget mitt.
https://imgur.com/a/FhsYAf1
Det vi vet er at bilen kjørte den grønne ruten.
For å kunne starte på denne ruten er det mest sannsynlig at bilen kom fra en av de oransje pilene.
De mest sannsynlige destinasjonene er skissert i blå områder. To boligfelt og et gårds-/industriområde.
Det er teoretisk mulig at man kjører videre langs den røde ruten, men spørsmålet er jo hva poenget er med det. Det gir ingen mening å kjøre ned Brekkeveien gjennom Ås sentrum i første omgang da.
Jeg har foreløpig ikke identifisert noen røde bmw X3-eiere innenfor dette kartutsnittet.