Citat:
Ursprungligen postat av
liksom-fb
Nej. Det är det blotta faktum att det finns en reglering som göra att något inte är oreglerat. Detta är trivialt. Även barn kan förstå det.
Dina inlägg handlar om din fantasivärld. Och du visar att du inte förstår enkel logik som tom barn kan klara av.
Nej, det är du som lever i en fantasivärld där den ideologiska kartan (centerns partiprogram) väger tyngre än deras
track record, som jag gav exempel på ovan.
Vi som lever i verkligheten inser att när verkligheten inte stämmer med kartan så är det verkligheten som gäller.
Citat:
Ursprungligen postat av
liksom-fb
För att något skall vara oreglerat får det inte finnas någon regelring. När du tittar på detta logiskt korrekta påstående så yrar du om att man kan ha något väldigt reglerat och kalla det oreglerat. Det är som om din hjärna inte kan processa logik. Det är bara blint tyckande och svammel som gäller.
Nu har jag inte påstått att det inte finns någon reglering. Det gör det förvisso även om den är full med hål och brister.
Det jag skrev var att centern systematiskt och under lång tid arbetat på att undergräva den regleringen, eftersom de vill ha oreglerad invandring. Jag gav också konkreta exempel på detta som du inte klarade av att bemöta.
Citat:
Ursprungligen postat av
liksom-fb
Och som lök på laxen kommer du dragandes med smutsiga debattrick som i det här fallet går ut på att alla måste hålla med dig i ditt svammel, annars är dom korkade.
Nu är du orättvis. Jag höll ju öppet för möjligheten att du är en hycklare, och inte fullt ut så korkad som du ibland framstår som.
Citat:
Ursprungligen postat av
liksom-fb
Nu fick du en extra möjlighet att plocka fram stöd för ditt påstående. Men det är helt tom. Du har inte ens hittat en motion där någon Centerpartist, utan stöd från partiet, vill ta bort Utlänningslagen.
Det är helt tomt. Du har misslyckats till 100%.
Jag noterar att du inte ens försöker dig på att bemöta de konkreta exempel på centerns arbete för oreglerad invandring som jag gav ovan (gymnasieamnestin och motståndet mot stängningen av gränserna hösten 2015).
Lite trist att vinna på walk over, men en seger är trots allt en seger.