Citat:
Om det har "provats"? Ja, det genomfördes senast hösten 2015 med miljöfascisterna och Lövbiffen vid makten understödda av de underdåniga Batramoderaterna i Decemberöverenskommelsen. Sveriges invandring låg på 500.000+ räknat på årsbasis (20.000 per vecka) hösten 2015. Ingen av de som vällde in då blev de facto tvungna att resa hem, de som inte fick uppehållstillstånd kallas papperslösa idag, och Rödluvan bidrog till åtminstone afghanernas amnesti. Du kan ha vilken Utlänningslag som helst. Papperslösa får bidrag, fri sjukvård, skolgång etc. från alla aktivister anställda i kommuner. Skulle polisen ändå försöka utvisa någon kommer luftfartssabotören Elin, efter att ha tipsats av samma knäböjande aktivistpolis, naturligtvis.Har okontrollerad invandring provats någonstans då??
Det närmaste jag kommer på är Singapore och UEA. För iaf Singapore är det inte uppenbart att det varit negativt. Singapore har aldrig haft fri invandring.
Ifall du bär på någon bisarr föreställning om att Sverige skulle ha okontrollerad invandring får jag hänvisa till Utlänningslagen. Den är lång och omfattande. Och vi har dessutom ett stort invandrarverk som jobbar med kontroll.
Jag kan svårligen föreställa mig att någon vuxen med fungerande hjärna kan fått för sig att Sverige skulle haft okontrollerad invandring.
Det närmaste jag kommer på är Singapore och UEA. För iaf Singapore är det inte uppenbart att det varit negativt. Singapore har aldrig haft fri invandring.
Ifall du bär på någon bisarr föreställning om att Sverige skulle ha okontrollerad invandring får jag hänvisa till Utlänningslagen. Den är lång och omfattande. Och vi har dessutom ett stort invandrarverk som jobbar med kontroll.
Jag kan svårligen föreställa mig att någon vuxen med fungerande hjärna kan fått för sig att Sverige skulle haft okontrollerad invandring.
Det finns inget annat parti som så konsekvent, grundligt och långsiktigt arbetat för fri invandring som Centerpartiet, såväl på riksnivå som kommunal nivå. Såssarnas kommunalråd gick åtminstone i taket när främlingar vällde in okontrollerat i Katrineholm, Eskilstuna, Filipstad, Södertälje etc. Medan man i typiska inflytelserika centerkommuner som Linköping skrek högt efter fler invandrare. Fanns ju bara sexiga Fadde vid Stureplan så det var inga bekymmer, tyckte Federley i Centern då.
Jag antar att du försökte skriva UAE, en islamisk diktatur som aldrig haft fri invandring, utan en stor arbetskraftsinvandring av slavarbetare från Asien, vilka byggt alla meningslösa tomma skyskrapor och osålda lyxöar, inomhusskidbackar som aldrig är öppna etc.
Hjärnan fungerar utmärkt, skulle vara svårt att inneha ett tekniskt jobb baserat på känslor. Jag vet t.ex. att Förenade Arabemiraten förkortas UAE på engelska. Och du, "Invandrarverket" bytte namn för 20 år sen till Migrationsverket. Uppdaterades din egen hjärna senast på 1900-talet?