2020-06-27, 01:09
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaoznazz3
Någon som använder sig av banken transferwise eller har använt? Är den bättre/sämre än Revolut?
Transferwise är nice vet ej hur revolut är
2020-06-27, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Det är lika dyrt att ta ut pengar som Revolut. 2% på det som övertiger 200£/€ per månad.

Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Transferwise är nice vet ej hur revolut är

Jag ska framförallt använda banken för att betala räkningar. Så kommer inte ta ut så mycket pengar.

Säkerhetsmässigt då, vilken känns säkrast från svea rikes giriga hand?
2020-06-27, 01:20
Medlem
Citat:
Jag ska framförallt använda banken för att betala räkningar. Så kommer inte ta ut så mycket pengar.

Det vet jag inte. Jag har inte testat själv men har läst här att det går att betala räkningar på Revolut, jag vet inte hur det är med Transferwise.
2020-06-27, 01:30
Medlem
Citat:

Hitta en baby moma bara så slipper du all huvudvärk
2020-06-27, 04:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Hitta en baby moma bara så slipper du all huvudvärk

Min flickvän i det land som jag bor i, står redo med ett bankkonto för lönen, ifall Svedsko - framöver - får nys om min utländska bank ;-)
2020-06-27, 13:43
Medlem
Finns en minimal chans att någon som bör känna sig träffad läser detta men
alla jävla.... AMAAEH GUD zl_1488 HUR KAN DU SKRIVA DITTAN O DATTEN OCH SI OCH SÅ!?!? som finns överallt i loggarna..

Era jävla fittskaft, ni är inte chefer, ni äger inte företaget, vad andra ops skriver och inte skriver eller tycker och tänker osv har ingenting med er att göra. Ni får fortfarande en krona för ert meddelande, och gubbfan kommer fortfarande svara, och sen kan alla vi glada ops svara igen, hur vi än känner för att svara. Och sen rullar det på, spendera tiden med att svara på meddelanden, inte kritisera och leka viktig för det innebär bara att du är jävligt korkad, evinnerligt jävla korkad. Det är lika produktivt som att ställa sig med en jävla skopa och ösa vatten ur havet.
2020-06-27, 13:58
Medlem
Vidare...

Om du ska vara en fittig liten besserwisser som lever för att göra runkgubbar glada och nöjda så ska du inse att akilleshälen i denna verksamheten inte är felstavningar, missförstånd, eller bristfälligt loggande osv, utan det är det faktum att det är tvärstopp med mail, tele samt träff. Det är där gubbar ger upp och slutar spendera pengar.
Så om du nu tycker allt är så jävla noga och att servicenivån ska vara på topp och du är en duttig nuttig liten hora så ska du göra följande nu. Nästa gång en gubbe lämnar telenummer så tar du kontakt på riktigt, sen på med peruk, sminka dig och åk hem till gubben och sug av ordentligt, svälj, rapa och säg tack. Det är det som gäller nu, eller sluta gnäll på andra ops.
Senast redigerad av gurka111 2020-06-27 kl. 14:00.
2020-06-27, 14:19
Medlem
toalettrullen14s avatar
Haha läser lite i tråden och hör hur folk klagar på de nya. Bestämmer mig för att kika till våra söta gubbar som jag dessvärre inte har umgåtts så mycket med senaste månaderna. Loggar in, första som dyker upp i loggen:

"ska åka o handla"
"gillar pirret i magen"

Ni är ju dumma i huvudet.
2020-06-27, 14:40
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
alla jävla.... AMAAEH GUD zl_1488 HUR KAN DU SKRIVA DITTAN O DATTEN OCH SI OCH SÅ!?!? som finns överallt i loggarna..

Era jävla fittskaft, ni är inte chefer, ni äger inte företaget, vad andra ops skriver och inte skriver eller tycker och tänker osv har ingenting med er att göra. Ni får fortfarande en krona för ert meddelande, och gubbfan kommer fortfarande svara, och sen kan alla vi glada ops svara igen, hur vi än känner för att svara. Och sen rullar det på, spendera tiden med att svara på meddelanden, inte kritisera och leka viktig för det innebär bara att du är jävligt korkad, evinnerligt jävla korkad. Det är lika produktivt som att ställa sig med en jävla skopa och ösa vatten ur havet.
Händer det ofta eller? Har ännu inte sett något sådant i loggarna. Däremot ser jag mycket fel i loggandet. Så duktig som man är får man rätta till andras misstag.
2020-06-27, 14:55
Medlem
Kan man använda bitsafe korten i latin amerika? Vatos locos sådär
2020-06-27, 15:00
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111

Du låter som en tonårsbrud på hormoner, har du PMS?
2020-06-27, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CheeseHD
Du låter som en tonårsbrud på hormoner, har du PMS?

Irriterad på idioter , det har ingenting med hormoner eller pms att göra. Var det inte du som fick sparken förrut? Hade du pms då när logg maffian golat ner dig?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in