2020-06-27, 00:31
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Var en man som var 10 år äldre än "mig", men säkert betydligt äldre. Överviktig som satan. Miljön i hans rum såg riktigt smutsigt och slitet ut, sen hade han kuken full av smegma.
Skicka bild babe
2020-06-27, 00:31
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Bara 10? I övrigt standard.
Tror fortfarande att det bara var en åldern han hade satt för att kunna locka till sig yngre tjejer.
2020-06-27, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Hur länge kan man få den på Svensk bank?

Jag hade den till svensk bank när jag var ny, innan jag skaffade Payoneer. Var inga problem. Men det är ju som sagt lite riskabelt.
2020-06-27, 00:32
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Skicka bild babe
Sparade den tyvärr inte, babe. Den bör inte ses av någon. Vidrigaste skiten jag har sett på länge.
2020-06-27, 00:34
Medlem
Citat:
Det kan nog ingen svara på, hur säkert det kommer vara alltså. Skulle tro att allt är bättre än Svensk bank iaf. Jag vet folk som fått lönen till svenskt konto och det har gått bra, men jag skulle aldrig ta den risken själv.

Undrar om det lika bra är att ha kvar Bitsafe kontot och använda det utan kort om dom inte får ordning på det. Och sedan föra över en summa lite då och då till Revolut istället. Då använder man Bitsafe som den större delen av sparandet och Revolut till tex uttag från bankomat etc.
2020-06-27, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JulBanditen
Undrar om det lika bra är att ha kvar Bitsafe kontot och använda det utan kort om dom inte får ordning på det. Och sedan föra över en summa lite då och då till Revolut istället. Då använder man Bitsafe som den större delen av sparandet och Revolut till tex uttag från bankomat etc.

Bitsafe kommer att ordna nya kort om dom inte kan använda korten från Wirecard stod det i mailet dom skickade, så hoppas på det. Revolut kostar lite mer att ta ut eftersom att det som överstiger 200£ tar det % på.
2020-06-27, 00:38
Medlem
Citat:
Bitsafe kommer att ordna nya kort om dom inte kan använda korten från Wirecard stod det i mailet dom skickade, så hoppas på det. Revolut kostar lite mer att ta ut eftersom att det som överstiger 200£ tar det % på.

Jag läste det. Men man vet ju aldrig. Är väl bara att vänta och se och inte oroa sig så mycket i onödan just nu. Tack så länge.
2020-06-27, 00:44
Medlem
Citat:
Högre lön på peak hour och helg.

Okej, hur mycket högre är det då, för jag hittar inte att det står någon stans.
2020-06-27, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maddzuz
Okej, hur mycket högre är det då, för jag hittar inte att det står någon stans.

Hela 2 cent.
2020-06-27, 01:02
Medlem
Någon som använder sig av banken transferwise eller har använt? Är den bättre/sämre än Revolut?
2020-06-27, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaoznazz3
Någon som använder sig av banken transferwise eller har använt? Är den bättre/sämre än Revolut?

Det är lika dyrt att ta ut pengar som Revolut. 2% på det som övertiger 200£/€ per månad.
2020-06-27, 01:06
Medlem
För nån månad sedan gick jag igenom alla på den här listan: https://thebanks.eu/emis
Jag hittade en som verkade riktigt bra, men det funkade inte att skaffa sen. Det kanske har tillkommit något nytt. Det är bara att kolla igenom för den som har lust

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in