2020-06-26, 21:43
Medlem
Resplendents avatar
Nu när Payoneer etc är körda pga Wirecards fiffel, går det att föra över pengar från Payoneer till Revolut?
2020-06-26, 22:04
Medlem
Hur bra är Revoult? Någon som har erfarenhet med dem?
2020-06-26, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resplendent
Nu när Payoneer etc är körda pga Wirecards fiffel, går det att föra över pengar från Payoneer till Revolut?

Fick svar av någon här inne för någon vecka sedan att det funkar ja.
Överväger detta alternativ jag med just nu
2020-06-26, 22:44
Medlem
Resplendents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JulBanditen
Fick svar av någon här inne för någon vecka sedan att det funkar ja.
Överväger detta alternativ jag med just nu

Åh! I den här tråden alltså? Du får gärna berätta hur det gick om du fixade det!
2020-06-26, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resplendent
Åh! I den här tråden alltså? Du får gärna berätta hur det gick om du fixade det!

Ja precis. Om du backar några sidor så finns det med.
Har inte skaffat Revolut ännu, men jag funderar på det. Vet dock inte vilket kort av dom tre jag ska välja?
2020-06-27, 00:08
Medlem
Med Revolut får ni precis som med Bitsafe ett IBAN konto. Det går att använda vilket IBAN konto som helst. Det går även att använda svenskt bankkonto med det är väl inte det smartaste.
2020-06-27, 00:13
Medlem
Ni som jobbarv på JH, Vad är det för skillnad på vanliga meddelanden och peak hours meddelanden, dom lägger sig ju i olika kolumner?
2020-06-27, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maddzuz
Ni som jobbarv på JH, Vad är det för skillnad på vanliga meddelanden och peak hours meddelanden, dom lägger sig ju i olika kolumner?

Högre lön på peak hour och helg.
2020-06-27, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Med Revolut får ni precis som med Bitsafe ett IBAN konto. Det går att använda vilket IBAN konto som helst. Det går även att använda svenskt bankkonto med det är väl inte det smartaste.

Nu när snart Revolut licenserar sig till bank, vet du hur säkert det fungerar då jämfört med en vanlig svensk bank som man får in pengar på? Eftersom som du säger så är ju inte det de smartaste. Är Revolut fortfarande säkrare?
2020-06-27, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JulBanditen
Nu när snart Revolut licenserar sig till bank, vet du hur säkert det fungerar då jämfört med en vanlig svensk bank som man får in pengar på? Eftersom som du säger så är ju inte det de smartaste. Är Revolut fortfarande säkrare?

Det kan nog ingen svara på, hur säkert det kommer vara alltså. Skulle tro att allt är bättre än Svensk bank iaf. Jag vet folk som fått lönen till svenskt konto och det har gått bra, men jag skulle aldrig ta den risken själv.
Senast redigerad av NyttKontoLL 2020-06-27 kl. 00:24.
2020-06-27, 00:28
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Det kan nog ingen svara på, hur säkert det kommer vara alltså. Skulle tro att allt är bättre än Svensk bank iaf. Jag vet folk som fått lönen till svenskt konto och det har gått bra, men jag skulle aldrig ta den risken själv.
Hur länge kan man få den på Svensk bank?
2020-06-27, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Hur länge kan man få den på Svensk bank?

Så länge du vill antar jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in