2020-06-26, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Med andra ord så svamlade du när du påstod att det jag skrev inte stämde, du kan inte peka på en enda felaktighet.
Vet du något som Tegnell, med över 30 års erfarenhet inom branschen inte vet då?
Citera
2020-06-26, 20:58
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Vet du något som Tegnell, med över 30 års erfarenhet inom branschen inte vet då?

Ja jag lyssnar på internationella experter som haft rätt och som säger emot Tegnell.
Citera
2020-06-26, 20:58
Medlem
Citat:
Vem har lurat i dig att de framgångsrika länderna har lyckats genom lock down? Det finns flera länder som har lyckats med en rad andra metoder som munskydd, testning, smittspårning osv trots att de varit lika öppna som Sverige.
Jag påtalar FAKTA. Sedan skiter jag fullständigt i om du tror mig eller inte. Har inte påstått att inte lockdown och munskydd inte hjälpt överallt men det är ingen garanti om du tror det. Sedan gällande munskydd råder det delade meningar om dessa ger en betydande effekt eller inte
Citera
2020-06-26, 20:59
Medlem
Citat:
Ja jag lyssnar på internationella experter som haft rätt och som säger emot Tegnell.
Det var inget svar på min fråga. Jag har trott på Tegnell ända från början. Det är inte hans fel att folk lever som inget har hänt. Punkt
Citera
2020-06-26, 21:00
Medlem
Citat:
Vad har denna intervju med Tegnell och FHM att göra? Dessutom bad hon om ursäkt för intervjun. Och dessutom har jag sett värre saker än detta

Vad har detta med Tegnell att göra, var får våran eminenta utrikesminister uppgifterna ifrån? Höftar hon?
Värre saker, som vad?
Citera
2020-06-26, 21:01
Medlem
Citat:
Och? Är du alltså så jävla naiv att du tror att det bara är i Sverige som smittspridningen ökar ? Sedan vill jag upplysa dig om att länder som Storbritanien, Italien och Spanien tidigt stängde ner landet trots detta ligger i topp i Europa när det kommer till såväl smittade samt döda. Kan du då förklara varför lockdown skulle funka i Sverige när det uppenbarligen inte hjälpt dessa nämnda länder samt många till? Känns spontant som att du inte tar viruset på allvar

Om du ska jämföra så får du göra det med övriga Norden. Men jag har inte pratat om andra länder. Vi har bettät oss som de korkade idioter som vi är, inte mer än så
Citera
2020-06-26, 21:02
Medlem
Gaspari-s avatar
Citat:
Du tolkar Tegnells uttalanden som Fan läser Bibeln. Hur kan man komma med så många lögner i ett och samma inlägg?

Fast han har ju i princip ordagrant sagt det som står i listan.
Citera
2020-06-26, 21:02
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Det var inget svar på min fråga. Jag har trott på Tegnell ända från början. Det är inte hans fel att folk lever som inget har hänt. Punkt

Det var visst ett svar på den frågan du ställde och du är en idiot som går emot internationell expertis och tror på en dåre som haft fel om allt.

Folk har i stort följt denna dåres råd och det är därför det gått så illa.
Citera
2020-06-26, 21:03
Medlem
Citat:

Du är ett utmärkt exemplar varför naivismen fortsatt existerar i Sverige.
Citera
2020-06-26, 21:03
Medlem
Soterns avatar
Regeringen har väl hotat WHO om att Sverige hoppar av WHO eller minskar bidragen till dom om de inte ändrar attityd till Sverige. Sedan USA hoppade av vågar de kanske inte riskera att en till hoppar av.
Citera
2020-06-26, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thomas6668
Om du ska jämföra så får du göra det med övriga Norden. Men jag har inte pratat om andra länder. Vi har bettät oss som de korkade idioter som vi är, inte mer än så
Och det inkluderar även svenska folkets egoism och ignorans. . Som sagt, jag hävdar inte att Sveriges strategi nödvändigtvis är rätt men däremot tror jag jag har rätt att vi KUNDE haft färre döda om fler hade tagit sitt sunda förnuft tillfånga och följt restriktionerna. Finns hur du än vrider och vänder ALLTID 2 sidor av myntet
Citera
2020-06-26, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gary-loomis
Du är ett utmärkt exemplar varför naivismen fortsatt existerar i Sverige.
Ja eller alla dom som skiter i rådande restriktioner och därmed riskerar att öka smittspridningen kanske. Som Ingemar Stenmark sa " Hä gå int å förklara för nån som int begrip"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in