2020-06-27, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Ja du ser, det vat helt i linje med Tegnells budskap i praktiken. Han satt där själv och hade inga som helst problem med det.

Så när folk är för nära varandra runt om i landet, fast de allra flesta inte sett Tegnell, och gjorde det långt före Tegnell svingade den omtalade biran, så är det ändå Tegnells fel, från Smygehuk till Treriksröset....?

Ärligt talat tror jag din bokstavskombination är unik....
Citera
2020-06-27, 18:23
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Så när folk är för nära varandra runt om i landet, fast de allra flesta inte sett Tegnell, och gjorde det långt före Tegnell svingade den omtalade biran, så är det ändå Tegnells fel, från Smygehuk till Treriksröset....?

Ärligt talat tror jag din bokstavskombination är unik....

Armslängd avstånd säger han idag och det följer folk. Det är få som sitter i knä på någon annan än möjligen sin partner.
Citera
2020-06-27, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
https://emanuelkarlsten.se/page/2/

Jag har egentligen slutat följa denna tråd eftersom det bara är massa tjafs, grundlösa påståenden utan fakta, lögnanklagelser om att Tegnell skulle vara folkmördare osv. Men länken ovan rekommenderar jag alla att läsa. Det ger en klar bild av vad Tegnell egentligen har sagt och även vad WHO har sagt om viruset. Känns som att många här enbart utgår från den fakta som passar deras världsbild

Bra där. Du visar på det klassiska beteendet bland t ex konspirationstroende stollar, förintelseförnekare, rättshaversister etc etc. Att blanda bort korten och lägga rökridåer genom att kasta fram påståenden som vid närmare kontroll inte alls stämmer, t ex är tagna ur kontext, från fel tidpunkt, är helt irrelevanta, förvanskade etc etc.
Citera
2020-06-27, 18:45
Medlem
black_devils avatar
e inte tegnell bög?
Citera
2020-06-27, 18:51
Medlem
Citat:
https://emanuelkarlsten.se/page/2/

Jag har egentligen slutat följa denna tråd eftersom det bara är massa tjafs, grundlösa påståenden utan fakta, lögnanklagelser om att Tegnell skulle vara folkmördare osv. Men länken ovan rekommenderar jag alla att läsa. Det ger en klar bild av vad Tegnell egentligen har sagt och även vad WHO har sagt om viruset. Känns som att många här enbart utgår från den fakta som passar deras världsbild

Du hänvisar till Emanuel Karlsten som kritiserar Jimmie Åkessons debattartikel.

Du skulle ju också kunna lyssna direkt på WHO som klassar Sverige som ett land med samhällsspridning och som ett av 11 länder som anses som högrisk. Vilket är sant. Tyvärr.
Citera
2020-06-27, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exprimis
Du hänvisar till Emanuel Karlsten som kritiserar Jimmie Åkessons debattartikel.

Du skulle ju också kunna lyssna direkt på WHO som klassar Sverige som ett land med samhällsspridning och som ett av 11 länder som anses som högrisk. Vilket är sant. Tyvärr.
Fast WHO har ju även hyllat Sveriges strategi tidigare . Bara för att du inte gillar källan jag angav behöver du inte fastna i din egna världsbild. Är du månne kompis med Jimmie Åkesson?
Citera
2020-06-27, 19:00
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Fast WHO har ju även hyllat Sveriges strategi tidigare . Bara för att du inte gillar källan jag angav behöver du inte fastna i din egna världsbild. Är du månne kompis med Jimmie Åkesson?

Har du någon icke regimtrogen källa till det påståendet?
Citera
2020-06-27, 19:00
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Nej, WHO hyllade aldrig Sveriges strategi. Det var som vanligt en överdrift och halvlögn från regimtrogen media.
Citera
2020-06-27, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Har du någon icke regimtrogen källa till det påståendet?
Du kanske kan börja med att öppna länken jag postade. Finns som sagt mycket nyttig information du kan ta del av där
Citera
2020-06-27, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Nej, WHO hyllade aldrig Sveriges strategi. Det var som vanligt en överdrift och halvlögn från regimtrogen media.
Så allt som inte stämmer överens med din världsbild är överdrift och halvlögner?
Citera
2020-06-27, 19:04
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Du kanske kan börja med att öppna länken jag postade. Finns som sagt mycket nyttig information du kan ta del av där

Bra försök men det fanns ingen länk i inlägget där du skrev detta.
Citera
2020-06-27, 19:08
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Så allt som inte stämmer överens med din världsbild är överdrift och halvlögner?
Nej, när sa jag det? Men det är du som är blåst av media för förmodligen femitelvte gången.

Jag såg intervjun med WHO där det sades att de "hyllade" Sveriges sk. strategi. Men det gjorde de inte. I själva verket har Sverige inte alls gjort som WHO förespråkar, med testning, spårning och isolering av smittade. Så har det ju gått som det gått också för Sverige: ett gigantiskt misslyckande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in