2020-06-26, 19:45
Medlem
GG99Slayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Det orsakar inte så stort dilemma här i tråden tycker jag.
Alla vägar må prövas?

du har blitt baita hard min svenske venn...
Citera
2020-06-26, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GG99Slayer
https://ibb.co/NnKSpq6
https://ibb.co/DpXjWPN
https://ibb.co/6m0RrVj
https://ibb.co/jr02SGH
https://ibb.co/g3DmrVV
https://ibb.co/CvMPJqm

Er det bare jeg som ikke får hva hun sier, til å make sense?

Når avhørte politiet vitnet som hevder å ha sett den røde bilen 31.10.18 I Januar 2019 fanns vel kamerabilderne kvar?
Citera
2020-06-26, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vossevangen
Dette er veldig konkret informasjon.
Vi mangler bare opplysning om hvilken medeier.
Det er ikke så mange medeiere TH har i sine selskaper.

Nei, vi skal tilbake til -93 og da er det medstifteren av Elkraft, og muligens FS. Jeg vet ikke om flere. Men TH kan ha hatt andre kompanjonger som har falt helt fra og ikke vises i eierstrukturen i dag.

Jeg har ikke sjekket om eierandelene mellom TH og medeier har vært 70/30 fra starten av heller.
Citera
2020-06-26, 20:25
Bannlyst
Min pekefinger er fremdeles rettet rett øst: Rett i mot Sverige.
Citera
2020-06-26, 20:26
Medlem
Jeg tok ut en ikke-komplett liste med røde BMW X3 registrert i distrikt Drøbak som vel er det nærmeste til Ås:

"Drøbak" "BD 76203" "Bmw" "X3 Xdrive20d" "2012" "Rød" "Diesel" "2012-02-20 00:00:00"
"Drøbak" "BD 95103" "Bmw" "X3 Xdrive20d" "2015" "Rød" "Diesel" "2019-03-06 00:00:00"
"Drøbak" "BD 97608" "Bmw" "X3 Xdrive20d" "2016" "Rød" "Diesel" "2016-06-01 00:00:00"
"Drøbak" "BD 99478" "Bmw" "X3 Xdrive20d" "2016" "Rød" "Diesel" "2016-10-12 00:00:00"
"Drøbak" "BS 39550" "Bmw" "X3 Xdrive20d" "2011" "Rød" "Diesel" "2013-10-03 00:00:00"
"Drøbak" "BS 49036" "Bmw" "X3 Xdrive20d" "2012" "Rød" "Diesel" "2017-12-11 00:00:00"
"Drøbak" "BS 63575" "Bmw" "X3 Xdrive20d" "2013" "Rød" "Diesel" "2013-01-17 00:00:00"
"Drøbak" "BT 10497" "Bmw" "X3 Xdrive20d" "2014" "Rød" "Diesel" "2017-09-15 00:00:00"

Kan noen ta ut en eierliste på disse bilene med adresse? Mitt telefonabonnement er blokkert fra å sjekke eiere via SMS-tjenesten i Vegvesenet sin app.
Citera
2020-06-26, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Det er fint! :-)

I dag ble Gro Eriksen som mener hun har sett Anne Elisabeth Hagen avhørt av Kripos. – De tar tipset på alvor, sier Ås-kvinnen til TV 2.

Hun sier at politiet virket opptatt av selve bilen.
– Jeg regner med at de er interessert i å finne den bilen. Men jeg hadde mest fokus på de som satt inne i bilen enn selve bilen.

https://www.tv2.no/nyheter/11519263/

Her er noen av Tv2s videointervju og videoer med uttalelser fra eksperter m.m.
https://www.tv2.no/v/kategori/862/nyhetene/arkiv/?tekst=%23l%C3%B8renskog-saken

Jeg tror at Aftenposten har flere podcaster om saken. Det er en link til en podcast/acast her:
https://www.aftenposten.no/norge/i/zLoxAO/dette-taler-for-og-mot-at-kona-til-en-av-norges-rikeste-menn-ble-bortfoert-av-profesjonelle-kriminel le?

Linker til de fleste av VGs artikler om saken + noen av videoene med Øystein Milli finnes her:
https://www.vg.no/spesial/2019/direkte-anne-elisabeth-hagen-savnet/artikler
Hittar dom bilen, så kommer dom säkert närmare GM.
Ang. bilen. BMW X3, båda kvinnorna har uppmärksammat en röd bil. En av dom hade nämnt något om ett konstigt tanklock, grå med någon text på? (någon som har nämnt det i forumet tidigare.) Så såg en granne på Floraveien en grå BMW av modellen X3 som stått stilla och så kört mot huset där TH och AEH bor.
Kan det här vara samma bil? En grå BMW X3.
Det måste ju vara det bästa sättet att komma under radarn, att sätta folie på bilen och sen ta av den. För att inte längre vara misstänkt. Gör att alla letar efter en röd BMW X3 som är registrerad Grå!
Citera
2020-06-26, 20:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pettsko72
Ang. bilen. BMW X3, båda kvinnorna har uppmärksammat en röd bil. En av dom hade nämnt något om ett konstigt tanklock, grå med någon text på? (någon som har nämnt det i forumet tidigare.) Så såg en granne på Floraveien en grå BMW av modellen X3 som stått stilla och så kört mot huset där TH och AEH bor.
Det måste ju vara det bästa sättet att komma under radarn, att sätta folie på bilen och sen ta av den. För att inte längre vara misstänkt. Gör att alla letar efter en röd BMW X3 som är registrerad Grå!

...eller bare å ta den sølvfargede av!
Senast redigerad av KjellMoss 2020-06-26 kl. 20:55.
Citera
2020-06-26, 21:14
Medlem
Jeg ser Fru Falkevik Hagen i live, men med dårlig helsetilstand.

Stedet hvor hun blir kidnappet er i hennes eget hjem, men - i sør er stedet der hun holdes bevoktet.
Etter kidnappingen har hun reist først to ganger i østlig retning, og deretter en gang sydover.

Fru Falkevik Hagen holdes bevoktet i nærheten av vann ( turbulent vann med bølger ).
Vannet jeg ser ligger i retning sør for der hun holdes kidnappet.
Vannet jeg ser er også sideveis - ved vest til bygningen - og vannet passerer også foran på bygningen ( litt bredere enn det er ved vest ).
Stedet hvor hun holdes innelåst ligger sør for stedet hun ble kidnappet, og det er fire bygninger ved siden av hverandre.
Rundt bygningen er det svært få trær.
Men jeg ser to grønne trær etter hverandre ( som i retning Nord – Sør ) og et tredje tre lenger unna.

Jeg ser en innsjø ( vann ), omgitt av tre åser, og det er mange mennesker på bredden.
Jeg ser også en stor betongplate.
På betongplaten ser jeg også en parabol ( og det er noe som er grønnfarget i nærheten av den).
Hun holdes i et fluktsikkert rom nær en innsjø, og denne innsjøen er omgitt av tre åser.
Deretter ser jeg at stedet hvor kidnapperne holder henne – disse rommene er blendet og mørke utenfra.
Stedet har en inngang i vestlig retning.

Fru Falkevik Hagen blir holdt kidnappet av en mann.
Personen som står bak kidnappingen, er en bekjent av familien hennes, og vedkommende har
høy rang og uniform.

Menneskene som vokter henne jobber også med avlytting og rekognosering.

Hun blir holdt i live, og familien hennes ønsker å få henne tilbake.
Hun er bevoktet 24 / 7 / 365.
Hun er omgitt av tålmodighet, og dette drar ut på tid.

Fru Falkevik Hagen er ikke målet for kidappingen, ikke engang løsepengene, men de utenlandske kidnapperne - partnerne - vil heller ha et avslag ( beslutningsendring ) og det er ett mål til – dette er et politisk mål - deretter vil løsepengene bli overført - og det vil være det siste som skjer i saken før hun kommer tilbake.

Jeg ser at denne kidnappingen er sammenflettet med politiet, det er grunnen til at etterforskningen går så sakte, og at dette tar svært lang tid.
I sør ser jeg politiet.
Jeg ser fra dette stedet i sør et politi ( sikkerhetsvakter ) med høy rang ( hierarki ).

Mannen til fru Falkevik Hagen er medlem av en interessegruppe som gradvis vil bli knust ...
Citera
2020-06-26, 21:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nameless-5
Jeg ser Fru Falkevik Hagen i live, men med dårlig helsetilstand.

Stedet hvor hun blir kidnappet er i hennes eget hjem, men - i sør er stedet der hun holdes bevoktet.
Etter kidnappingen har hun reist først to ganger i østlig retning, og deretter en gang sydover.

Fru Falkevik Hagen holdes bevoktet i nærheten av vann ( turbulent vann med bølger ).
Vannet jeg ser ligger i retning sør for der hun holdes kidnappet.
Vannet jeg ser er også sideveis - ved vest til bygningen - og vannet passerer også foran på bygningen ( litt bredere enn det er ved vest ).
Stedet hvor hun holdes innelåst ligger sør for stedet hun ble kidnappet, og det er fire bygninger ved siden av hverandre.
Rundt bygningen er det svært få trær.
Men jeg ser to grønne trær etter hverandre ( som i retning Nord – Sør ) og et tredje tre lenger unna.

Jeg ser en innsjø ( vann ), omgitt av tre åser, og det er mange mennesker på bredden.
Jeg ser også en stor betongplate.
På betongplaten ser jeg også en parabol ( og det er noe som er grønnfarget i nærheten av den).
Hun holdes i et fluktsikkert rom nær en innsjø, og denne innsjøen er omgitt av tre åser.
Deretter ser jeg at stedet hvor kidnapperne holder henne – disse rommene er blendet og mørke utenfra.
Stedet har en inngang i vestlig retning.

Fru Falkevik Hagen blir holdt kidnappet av en mann.
Personen som står bak kidnappingen, er en bekjent av familien hennes, og vedkommende har
høy rang og uniform.

Menneskene som vokter henne jobber også med avlytting og rekognosering.

Hun blir holdt i live, og familien hennes ønsker å få henne tilbake.
Hun er bevoktet 24 / 7 / 365.
Hun er omgitt av tålmodighet, og dette drar ut på tid.

Fru Falkevik Hagen er ikke målet for kidappingen, ikke engang løsepengene, men de utenlandske kidnapperne - partnerne - vil heller ha et avslag ( beslutningsendring ) og det er ett mål til – dette er et politisk mål - deretter vil løsepengene bli overført - og det vil være det siste som skjer i saken før hun kommer tilbake.

Jeg ser at denne kidnappingen er sammenflettet med politiet, det er grunnen til at etterforskningen går så sakte, og at dette tar svært lang tid.
I sør ser jeg politiet.
Jeg ser fra dette stedet i sør et politi ( sikkerhetsvakter ) med høy rang ( hierarki ).

Mannen til fru Falkevik Hagen er medlem av en interessegruppe som gradvis vil bli knust ...

...og jeg ser en person med en hjerne helt ute av kontroll...
Senast redigerad av KjellMoss 2020-06-26 kl. 21:33.
Citera
2020-06-26, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pettsko72

Det stod i VG 16 / 10 2019:
Den gråa BMWX3 som körde tätt förbi en naboe till Hagens, stannade inte där vägen tog slut
utan fortsatte över grässlänten mot Hagens hus.Där slutade vittnet (att titta) ..
Klockan var omkring 08.00 -09.30 -tiden 31 okt 2018.
Citera
2020-06-26, 22:11
Medlem
Dette fra de synske er lagt ut for at kanskje noen enten i Norge, Sverige , eller annetsteds muligens kunne danne seg en mening om det finnes et sted som passer sånn nogenlunde til beskrivelsen som de synske her beskriver, og / eller hva slags folk som står bak dette. Man kan sitte og scrolle på Google Earth til krampa tar en, men det er mulig at det finnes folk med lokalkunnskap ( geografisk ) som finner match på denne beskrivelsen på dette stedet. Noe av det som nevnes her er jo ikke noe man vanligvis finner i vanlige boligfelt. Vi snakker her om en location som er litt spesiell. Jeg for min del har ingen ide om hvor dette kan være, om vi snakker om et nedlagt militært anlegg, en industriell location, en havneinstallasjon, eller hva.
Det er også beskrevet at de folka som har kidnappet henne driver med avlytting og overvåking.
Mulig at dette kan trigge fram en aha opplevelse hos noen.

Hvis man leser det de skriver og prøver å tenke litt utenfor boksen, samt ikke legger ned så mye energi på å rakke ned på andre som kommer med en litt annen innfallsvinkel på dette problemet, så kan det jo hende at noen kanskje kan gruble fram en geografisk plassering / hvem disse folka er, enten det er snakk om lokale størrelser, utenlandske forbrytersyndikater, eller hva det nå enn måtte være.
Hogg ikke huet av budbringeren
Citera
2020-06-26, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GG99Slayer
du har blitt baita hard min svenske venn...

Ingen fara!
Det är ju inga nyheter det handlar om .. Bara en sammanställning och önskan om
att det tas upp igen av TV2.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in