Citat:
Noen i tråden skrev at det finnes en avkjørsel på Brekkeveien (på et sted på Brekkeveien etter der Irenes observasjon var) slik at man kan kjøre videre (hvis man ikke fortsetter til enden av Brekkeveien).
De kan ha hatt andre grunner til å kjøre inn Brekkeveien. Som feks planlagt bytte av bil et sted der eller eventuelt et opphold på en eiendom.
Vet noen av dere om den avkjørselen er mellom Irenes observasjonssted og Gro Eriksens obstervasjonssted (ca 950 meter fra Irenes observasjonssted i Brekkeveien), eller om den avkjørselen i Brekkeveien er etter Gro Eriksens observasjonssted av den røde BMW-bilen?
Gros observasjon var noen få minutter etter Irenes observasjon. Jeg tror at det ble sagt i videointervjuet av Gro:
https://www.tv2.no/v/1574034/
Hvis avkjørselen er mellom de to observasjonsstedene, har bilen trolig ikke kjørt inn på den nevnte avkjørselen i løpet av det tidsvinduet som er mellom de to observasjonene.
De kan ha hatt andre grunner til å kjøre inn Brekkeveien. Som feks planlagt bytte av bil et sted der eller eventuelt et opphold på en eiendom.
Vet noen av dere om den avkjørselen er mellom Irenes observasjonssted og Gro Eriksens obstervasjonssted (ca 950 meter fra Irenes observasjonssted i Brekkeveien), eller om den avkjørselen i Brekkeveien er etter Gro Eriksens observasjonssted av den røde BMW-bilen?
Gros observasjon var noen få minutter etter Irenes observasjon. Jeg tror at det ble sagt i videointervjuet av Gro:
https://www.tv2.no/v/1574034/
Hvis avkjørselen er mellom de to observasjonsstedene, har bilen trolig ikke kjørt inn på den nevnte avkjørselen i løpet av det tidsvinduet som er mellom de to observasjonene.
Det stemmer at det er et kryss til 100 meter lengre inn fra der Irene har sett bilen, der gro så bilen er langt forbi avkjøringen. Skulle bilen kjørt avkjøringen hadde den kommet tilbake til start, hadde den derimot kjørt videre inn hadde den kommet inn i et boligfelt som fører tilbake til start igjen. Finnes ingen gjennomkjøring meg bekjent.
Det finnes et alternativ som går gjennom en tunnel for gangvei, men der kommer du om du kjører 200 meter lengre istedenfor gjennom ås sentrum
Noe rotete skrevet