Citat:
Ursprungligen postat av
Jof
Tror ni att polisen kommer att kunna lösa detta?
Dom har verkligen ansträngt sig. Men vad jag förstått inte lyckats.
Jeg hadde virkelig trodd at gjerningsmennene ville ha vært langt smartere enn hva vi nå er blitt vitne til!
Jeg tenkte flere biler som kjørte med ramper rett inn på en stjålet lastebil og bare ble borte. Men å kjøre hel åpenlyst på den måten her, de to fra videoen på arbeidsplassen, er jo bare helt bortevekke!!!
Akkurat like bortevekk som politiet selv har agert i akkurat denne saken her, helt til nå!
Samtidig er det utrolig mange her på forumet som har hatt akkurat like komplett fantasifulle og drømmefantastiske teorier, nettopp slik som politiet selv, så kanskje det ikke er så rart at politiet også har evnet å fantasere seg helt fullstendig langt bort i natta vekk fra de faktiske omstendigheter.
Likevel ser jeg nå, endelig, at denne saken faktisk har en god mulighet til å finne sin løsning, nettopp ved disse to vitneobservasjonene av en veldig spesiell bil, og hvor ingen av personene i denne bilen noen gang kommer til å melde seg frivillig!
Politiet kommer nok nå også til å forholde seg stille som i grava, nettopp fordi de til slutt faktiskg vet å se nok fakta til å gå løs på et helt nytt spor i en helt ny retning, og betimelig nå å la familien endelig få være helt i fred.
Det er gått altfor lang tid til å etterlyse vitner igjen, annet enn hva TV2 allerede har satt fokus på, men dette nye konkrete spesielle sporet kan virkelig vise seg å lede til en endelig løsning på denne saken her.
Alt jeg kan gjøre er å ønske politiet et endelig Lykke Til nå, og føle empati med alt hva hele denne familien beklageligvis har måttet få av negativ fokus og oppmerksomhet.
Dette er absolutt første gang jeg har tenkt at dette helt og fullstendige, i denne saken sin anledning, idiotpolitiet er i nærheten av en endelig løsning. Dette er sjansen, og jeg sier med noe kvalme i halsen, men, nå endelig: Veldig Mye Lykke Til!