2020-06-25, 22:28
Medlem
Sjuntorparns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bewings-hatt
Tack för den! Tyckte den såg bra ut och köpte en post i morse. Nu över 20% plus så här på EM. Grymt bra. Guldstjärna

Var du en av dom som sålde ner oss igen, eller är du med i matchen än?

Är lite besviken på att jag inte får ännu mer uppmärksamhet, hyllningar och applåder när jag serverar århundradets case.
Kommer mångdubblas.
Jag tog mig friheten och gjorde till och med en tråd om Swemet.
(FB) Swemet -SWEM B

Tror äntligen jag funnit vägen ut ur ekorrhjulet.
Citera
2020-06-25, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuntorparn

Är lite besviken på att jag inte får ännu mer uppmärksamhet, hyllningar och applåder när jag serverar århundradets case.
Kommer mångdubblas.
(FB) Swemet -SWEM B

Haha du älskar verkligen den aktien. Jag har kikat lite, kikade på den idag men såg att den droppade lite.

När har dom nästa "event" (stämma, nyheter osv" vart kan man se det? Hur länge har de funnits?
Citera
2020-06-25, 22:54
Medlem
Sjuntorparns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XX1
Haha du älskar verkligen den aktien. Jag har kikat lite, kikade på den idag men såg att den droppade lite.

När har dom nästa "event" (stämma, nyheter osv" vart kan man se det? Hur länge har de funnits?
Ja, jag kan snöa in rejält ibland. Sjukt irriterande när folk istället sätter sina slantar i svartahål (medicinbolag) istället.
Nyheter kommer när dom kommer.
Swemet etablerades 2005. Noterades på börsen 2015. Tog in lite pengar 2016.
bra vinst 2019. Förhoppningsvis fantastiskt välmående 2020.
Senast redigerad av Sjuntorparn 2020-06-25 kl. 23:03.
Citera
2020-06-25, 23:20
Medlem
Citat:
Ja, jag kan snöa in rejält ibland. Sjukt irriterande när folk istället sätter sina slantar i svartahål (medicinbolag) istället.
Nyheter kommer när dom kommer.
Swemet etablerades 2005. Noterades på börsen 2015. Tog in lite pengar 2016.
bra vinst 2019. Förhoppningsvis fantastiskt välmående 2020.
Haha jag är en av dom som kastat cashen på medicin men jag lyssnar samtidigt, du verkar ha stora hopp om den.

Har du någon annan aktie som du siat bra om de senaste åren som du hade velat skryta med? Tänkte at det kan vara goda referenser att få höra om.
Citera
2020-06-25, 23:39
Medlem
Sjuntorparns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XX1
Haha jag är en av dom som kastat cashen på medicin men jag lyssnar samtidigt, du verkar ha stora hopp om den.

Har du någon annan aktie som du siat bra om de senaste åren som du hade velat skryta med? Tänkte at det kan vara goda referenser att få höra om.

CGit är jag stoltast över, skrek mej hes fast ingen lyssnade. Som att pissa i motvind.
Men så fort en aktie stiger 30-50 procent, DÅ vill folk in, och det blir världens bästa aktie tycker alla. Avanzaflocken i sitt esse.

Har bara kvar pyttelite CGit dock. för minnets skull. Sålde det mest på över 120%.
(FB) CGit - CGIT B

Angående Swemet, så gör din egen analys. Går att bränna sej på alla aktier om man köper vid fel tillfälle.
Citera
2020-06-25, 23:47
Medlem
Snowsmiles avatar
Tror att AEC fortfarande är köpvärd trots rusning senaste veckan.

Höjd riktkurs, och bekräftelse på att borrig är redo att åka mot nya borrningra inom kort.

Jag sålde tyvärr hela mitt innehav när allt krasha på 1,30, köpte tillbaka för hälften på 1,40, tror den
landade på 2,20 idag och finns kanske mer att ge även i närtid....
Citera
2020-06-26, 06:38
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Århundradets case kanske är att ta i. Ett av börsens minsta aktier. Vad gör dom ens. Nån form av elmätare? Nåt som du har snöat in på. Kanske finns viss potential, om 5-10 år kan den ha dubblats. Platsar den verkligen i veckans aktietips?
Citera
2020-06-26, 07:11
Medlem
Citat:

Kommer mångdubblas.
(FB) Swemet -SWEM B

Jag ligger kvar. Tror det finns stor potential när fler vill in. Det kommer gå fort då och bli trångt. Själv handlade jag en rejäl dos biofrigas igår FM den verkar onekligen intressant med bra folk och produkt.
Citera
2020-06-26, 07:59
Medlem
Sjuntorparns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Århundradets case kanske är att ta i. Ett av börsens minsta aktier. Vad gör dom ens. Nån form av elmätare? Nåt som du har snöat in på. Kanske finns viss potential, om 5-10 år kan den ha dubblats. Platsar den verkligen i veckans aktietips?

Dubblas på 10 år tror du, men vet inte vad dom gör?

Dom är med och tar del av en marknad värd 300 miljarder kronor. Dom har egenutvecklade smarta elmätare som elbolag betalar många miljoner för.
EU har bestämt att alla hushåll ska ha bytt alla gamla tills 2025. Även i ditt hem.

Dubblas innan jag går på semester.
Senast redigerad av Sjuntorparn 2020-06-26 kl. 08:06.
Citera
2020-06-26, 11:09
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Dubblas på 10 år tror du, men vet inte vad dom gör?

Dom är med och tar del av en marknad värd 300 miljarder kronor. Dom har egenutvecklade smarta elmätare som elbolag betalar många miljoner för.
EU har bestämt att alla hushåll ska ha bytt alla gamla tills 2025. Även i ditt hem.

Dubblas innan jag går på semester.
Ok, vi får hålla ögonen på den!
Citera
2020-06-26, 11:48
Medlem
Tycker Hansa fortfarande är bra köpläge.
Nu har vi fått BEVIS på att en enormt bra sak är på G och den är BRA.
Att inte ha Hansa i sin portfölj IMO är självmord!
Citera
2020-06-26, 14:06
Medlem
Baisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tajttajt
Tycker Hansa fortfarande är bra köpläge.
Nu har vi fått BEVIS på att en enormt bra sak är på G och den är BRA.
Att inte ha Hansa i sin portfölj IMO är självmord!

Hansa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in