2020-06-26, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback
Hahah var tvungen att kolla vem de var som drog igång DH ryktet i tråden.

Hör och häpna.... Johnthedickholmes

Hahaha

Förvånande.
Citera
2020-06-26, 13:45
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Bara idioter som läser typ ”se & hör” tar SP som en seriös källa.

Alltså idiotiska personer som du.

ok, vad har DU för belägg för att de ljuger? Backa upp ditt påstående istället för att komma med personangrepp.
Citera
2020-06-26, 13:47
Medlem
Citat:
Ryktet började på Flashback. Någon började skriva på hans Instagram.
Stoppapressarna plockar upp det och gör en artikel av det som är luddigt skriven. Artikeln sprids. Stoppapressarna gör nu artiklar om att det finns ett rykte. Dvs. ett rykte dom själva skapat.

Ingen med iq över 20 kan fan missa detta.
Jodå, håller med om det.
Citera
2020-06-26, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
ok, vad har DU för belägg för att de ljuger? Backa upp ditt påstående istället för att komma med personangrepp.

Men lilla gubben. Du sitter och ljuger i tråden. Och vi säger emot.

Jag har absolut inget att bevisa - att skvallerpress är oseriöst och vrider med orden tillhör allmänbildningen.

Är du verkligen så här naiv?
Citera
2020-06-26, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Förvånande.

Men ditt stolpskott. Jag har aldrig påstått att det är DH? Jag fick höra ryktet och frågade om någon visste med säkerhet vem det var. Då gick folk in och berättade att det var han, och att han stängt av sina kommentators funktioner. Stoppas pressarna skrev sedan att han var rädd för att få sparken. Hur kan du få det till att jag skulle hittat på det. Kom med belägg istället för att SP ljuger så ordnar det sig skall du se.
Citera
2020-06-26, 13:51
Medlem
Citat:
Men lilla gubben. Du sitter och ljuger i tråden. Och vi säger emot.

Jag har absolut inget att bevisa - att skvallerpress är oseriöst och vrider med orden tillhör allmänbildningen.

Är du verkligen så här naiv?

Nej jag ljuger inte. Däremot påstår du att SP ljuger rakt av i sina reportage. Det har jag svårt att tro.
Citera
2020-06-26, 14:01
Medlem
Grandpas avatar
Citat:
håll till godo sucker https://stoppapressarna.se/svenskt/tildes-fortvivlan-efter-avslojandet-om-hellenius
Du är tydligen inte läskunnig...
Var står det att han är skyldig?
Citera
2020-06-26, 14:15
Medlem
Citat:
Nej jag ljuger inte. Däremot påstår du att SP ljuger rakt av i sina reportage. Det har jag svårt att tro.

Så när du skrev i tråden att det var DH, då ljög du inte menar du?
Citera
2020-06-26, 14:19
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
hört rykten att det skal vara David Hellenius. Någon som kan bekräfta?
Varifrån kommer dess rykten?
Ditt pojkrum eller din mammas källare?
Citera
2020-06-26, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dekorima
Men vad är det med dig? Han har ju rätt. Om man legat runt ens lite så finns det potentiella risker i en sånhär extrem kampanj med samtliga media och sociala medier med på tåget. "Anmäl!", 'ja men vi var ju fulla och jag.. "," Neej skuldbelägg dig inte! Död åt patriarkatet! " osv.

Och hur vet du att den du låg med för 20 år sen är samma person idag? Personen kan t om ha bytt kön!

helt sjukt att män(niskor) ligger så illa och utan samtycke till hela sexet med folk så att de inte ens efter sexet kan känna sig trygga i att inte bli anmälda och dömda. Förändra er sexuella praktik snarast!
Citera
2020-06-26, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlerikss
helt sjukt att män(niskor) ligger så illa och utan samtycke till hela sexet med folk så att de inte ens efter sexet kan känna sig trygga i att inte bli anmälda och dömda. Förändra er sexuella praktik snarast!

Det finns ju synnerligen problem med att man använder ord som någon sagt som bevis för att det hänt. Om ord står mot ord så bör man helt enkelt avsluta det åtalet (som inte ens hade blivit åtal). Nu görs ju inte det, utan kvinnans ord tas som bevis och tillskriver ord som att kvinnan är "trovärdig" eller liknande, ungefär som om det utgör en bevisgrund.

I övrigt har det ingenting med tråden i sig att göra. Du vet inte vad MGM har gjort i detta fall.
Citera
2020-06-26, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Men snälla. Det finns ju noll kopplingar till DH. Återigen, varför ska han dementera på Instagram när 10 av 10000 har hört ryktet? Det är helt ologiskt.

Exakt! Äntligen nån som fattar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in