2020-06-26, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Stoppa Pressarna har fullt med korslänkar för att inte ha DH och misstankarnas art i samma artikel. Men visst namnger de honom, ingen tvekan om det.

Ryktet började på Flashback. Någon började skriva på hans Instagram.
Stoppapressarna plockar upp det och gör en artikel av det som är luddigt skriven. Artikeln sprids. Stoppapressarna gör nu artiklar om att det finns ett rykte. Dvs. ett rykte dom själva skapat.

Ingen med iq över 20 kan fan missa detta.
Citera
2020-06-26, 13:07
Medlem
Asså det är skrämmande, RIKTIGT skrämmande, att se hur jävla LÅG intelligens-nivån är i den här tråden.

Kan nog nomineras till årets tramstråd.
Senast redigerad av Lostinflashback 2020-06-26 kl. 13:35.
Citera
2020-06-26, 13:15
Medlem
nobbenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Du måste läsa mellan raderna. De kan ju inte skriva ut hans namn rätt ut innan han är dömd. Pressetik. Tror du han skulle vara rädd för att bli av med jobbet om det bara är ett rykte?...Nej tror inte det va...
Men här verkar han iaf dementera

https://stoppapressarna.se/svenskt/otacka-ryktena-som-skakar-om-david-hellenius
Citera
2020-06-26, 13:17
Medlem
Citat:
Du måste läsa mellan raderna.

Läsa vad mellan raderna? Det du länkade till säger att Tilde blev upprörd över ryktet som florerar. Det började med att någon gjorde tråden, någon säger DH och länkar SP. Sedan säger SP att ett rykte florerar på online forum (läs: flashback) och därför rapporterat om det. Cirkelhänvisningarna är enorma och det finns absolut ingenting som talar för att det är DH om man går på det som sagts i tråden och SP.
Citera
2020-06-26, 13:22
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Läsa vad mellan raderna? Det du länkade till säger att Tilde blev upprörd över ryktet som florerar. Det började med att någon gjorde tråden, någon säger DH och länkar SP. Sedan säger SP att ett rykte florerar på online forum (läs: flashback) och därför rapporterat om det. Cirkelhänvisningarna är enorma och det finns absolut ingenting som talar för att det är DH om man går på det som sagts i tråden och SP.

jag vet inte om jag tänker helt galet men ett axplock ur reportaget: "Nu är vännerna till David Hellenius mycket oroliga att den ansatta ledningen på TV4 kan komma att sparka sin framgångsrika kassako på grund av de rykten som omgärdar honom på nätet."

Är man orolig för att Tv4 kommer sparka David Hellenius om det bara är ett rykte? Isf. är det ju helt sjukt. Kanalen kan väl inte sparka någon bara pga ett rykte. Sparken lär han väl få om han blir dömd. Vi vet ju vad som hände med Timell.
Citera
2020-06-26, 13:24
Medlem
Citat:
jag vet inte om jag tänker helt galet men ett axplock ur reportaget: "Nu är vännerna till David Hellenius mycket oroliga att den ansatta ledningen på TV4 kan komma att sparka sin framgångsrika kassako på grund av de rykten som omgärdar honom på nätet."

Jo precis, vi låtsas som att SP har pratat med några vänner till DH. Jösses.
Citera
2020-06-26, 13:26
Medlem
Citat:
Jo precis, vi låtsas som att SP har pratat med några vänner till DH. Jösses.

Vadå, tror du SP ljuger rakt av? Det verkar väl väldigt långsökt. Det tror jag de aldrig skulle våga. Tror du det? Att de bara råljuger rakt av och hittar på allt? Ok att det är Daniel Nyhlén som är publisher med en bakgrund som nöjesjournalist och som kan vinkla för att öka dramat men han har vad jag vet iallafall aldrig ljugit medvetet.
Senast redigerad av johnthedickholmes 2020-06-26 kl. 13:30.
Citera
2020-06-26, 13:34
Medlem
Citat:
Vadå, tror du SP ljuger rakt av? Det verkar väl väldigt långsökt. Det tror jag de aldrig skulle våga. Tror du det? Att de bara råljuger rakt av och hittar på allt? Ok att det är Daniel Nyhlén som är publisher med en bakgrund som nöjesjournalist och som kan vinkla för att öka dramat men han har vad jag vet iallafall aldrig ljugit medvetet.

Ljuger om att dom pratat med vänner? Utan tvekan. Utöver det så har dom inte ljugit om något alls. De har inte ens påstått att det är DH som är anmäld. Det finns ingenting som tyder på att det är DH förutom lösa rykten från en användare på flashback som blev till en SP som hänvisar till flashback.

Men visst, låtsas på du.
Citera
2020-06-26, 13:35
Medlem
Citat:

Haha asså du ska fan inte komma dragande med ord som långsökt.
Citera
2020-06-26, 13:40
Medlem
Citat:
Ljuger om att dom pratat med vänner? Utan tvekan. Utöver det så har dom inte ljugit om något alls. De har inte ens påstått att det är DH som är anmäld. Det finns ingenting som tyder på att det är DH förutom lösa rykten från en användare på flashback som blev till en SP som hänvisar till flashback.

Men visst, låtsas på du.

tror du på allvar att de bara ljuger så där rakt av? Kan ju iochförsig vara sant men skulle förvåna mig stort. Någon etik har de väl. Om inte annat för sin egen trovärdighet. Deras affärsidé bygger ju på att de kan luska fram sanningen innan någon annan. Varför skulle de vilja paja det. Då vill man ju aldrig läsa stoppa pressarna.
Citera
2020-06-26, 13:41
Medlem
Citat:

Men visst, låtsas på du.

Hahah var tvungen att kolla vem de var som drog igång DH ryktet i tråden.

Hör och häpna.... Johnthedickholmes

Hahaha
Citera
2020-06-26, 13:42
Medlem
Citat:
tror du på allvar att de bara ljuger så där rakt av? Kan ju iochförsig vara sant men skulle förvåna mig stort. Någon etik har de väl. Om inte annat för sin egen trovärdighet. Deras affärsidé bygger ju på att de kan luska fram sanningen innan någon annan. Varför skulle de vilja paja det. Då vill man ju aldrig läsa stoppa pressarna.

Bara idioter som läser typ ”se & hör” tar SP som en seriös källa.

Alltså idiotiska personer som du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in