Citat:
Ursprungligen postat av
stuuuudent
Hej,
Är igång med min utbildning hos JH, är det värt? Är tjej & lite yngre, är behov av pengar nu. Kommer jag få men för livet?😀
Jag är också tjej. Har varit igång några dagar. Har inte varit med om nåt värst farligt än iaf. Man får se det lite för vad det är, män som känner sig ensamma och vi hjälper dom att känna sig attraktiva och manliga. Dom skrämselhistorier som folk har nämnt här har iaf inte kommit fram till mig. Det är mest sug och sprut och analsex som männen skriver om tycker jag. Så håller man med lite och skriver att dom är manliga så blir dom så glada så.
Alla snoppbilder är inte så farliga heller, det är ju så människor ser ut. Alla har väl sett sen snopp förut eller? Det verkar mest vara killarna här som blir uppjagad över alla snoppar
Det som faktiskt rör mig lite i hjärtat är när unga killar skriver jättegulliga saker till tjejen och man kan verkligen se att han är förälskad. Man får bara försöka var supergullig tillbaka och hoppas på att han har en trevlig tid innan det rinner ut i sanden för att han tröttnar.
Jag tror att du kommer klara det här galant.
Du får gärna PMa mig ifall det är något du vill prata om oss tjejer emellan.