2020-06-25, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stuuuudent
Hej,
Är igång med min utbildning hos JH, är det värt? Är tjej & lite yngre, är behov av pengar nu. Kommer jag få men för livet?😀

Du kommer bli äcklad men även avtrubbad inom kort, hoppas jag.
2020-06-25, 13:26
Medlem
Det roliga är när männen börjar inse att de bara har en kredit kvar och plötsligt går från att vara lugn och sansad, till att vilja ha en träff direkt, helst samma dag. Vad förväntar sig dem?
2020-06-25, 14:36
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Jag hade problem med att öppna bilderna när jag var i Asien.
Doxxad heehe
2020-06-25, 14:44
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:
Hej,
Är igång med min utbildning hos JH, är det värt? Är tjej & lite yngre, är behov av pengar nu. Kommer jag få men för livet?😀
Läcka kvinna och framtida kollega, du kommer njuta av jobbet, bara och söka glöm inte använda min referenskod.
2020-06-25, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Doxxad heehe

Ganska säker på att jag inte är den enda som jobbat med detta i Asien
2020-06-25, 19:37
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Hej,

Länkade tidigare i tråden en läcka från en operatör för en engelsk arbetsgivare som var arg och la upp allt på nätet. Söker och hittar du den kan du kanske få försmak då han postade tiotals screenshots från konversationer.
2020-06-25, 21:27
Medlem
Någon här som använder sitt Bitsafe kort utan några problem hittills? Hur mycket kan man använda innan det blir suspekt tror ni?
Frågar er som bor i Sverige då.

Jag antar att det räknas som ett utländskt kort trots att det är en EMI-bank?
Senast redigerad av Crimsoneyez 2020-06-25 kl. 22:16.
2020-06-25, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crimsoneyez
Någon här som använder sitt Bitsafe kort utan några problem hittills? Hur mycket kan man använda innan det blir suspekt tror ni?
Frågar er som bor i Sverige då.

Jag antar att det räknas som ett utländskt kort trots att det är en IME-bank?

Det har strulat med onlineköp några gånger, men inte haft problem i butik.
2020-06-25, 22:04
Medlem
Hur är det man ska varifiera sig på bitsafe? ska man ta ett kort på sitt leg eller vet någon vad det är dom frågar efter?
2020-06-25, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maddzuz
Hur är det man ska varifiera sig på bitsafe? ska man ta ett kort på sitt leg eller vet någon vad det är dom frågar efter?

kort på ditt leg eller pass
2020-06-25, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Länkade tidigare i tråden en läcka från en operatör för en engelsk arbetsgivare som var arg och la upp allt på nätet. Söker och hittar du den kan du kanske få försmak då han postade tiotals screenshots från konversationer.

Är också intresserad, men verkar inte gå att öppna då den är i ägarens papperskorg
2020-06-26, 00:20
Medlem
Citat:
Hej,

Jag är också tjej. Har varit igång några dagar. Har inte varit med om nåt värst farligt än iaf. Man får se det lite för vad det är, män som känner sig ensamma och vi hjälper dom att känna sig attraktiva och manliga. Dom skrämselhistorier som folk har nämnt här har iaf inte kommit fram till mig. Det är mest sug och sprut och analsex som männen skriver om tycker jag. Så håller man med lite och skriver att dom är manliga så blir dom så glada så.

Alla snoppbilder är inte så farliga heller, det är ju så människor ser ut. Alla har väl sett sen snopp förut eller? Det verkar mest vara killarna här som blir uppjagad över alla snoppar

Det som faktiskt rör mig lite i hjärtat är när unga killar skriver jättegulliga saker till tjejen och man kan verkligen se att han är förälskad. Man får bara försöka var supergullig tillbaka och hoppas på att han har en trevlig tid innan det rinner ut i sanden för att han tröttnar.

Jag tror att du kommer klara det här galant.

Du får gärna PMa mig ifall det är något du vill prata om oss tjejer emellan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in