2020-07-16, 17:32
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Skatteverket har inte resurser till att granska allt möjligt. Det finns alltid en risk, men den är nog ganska liten. Jag vet flera som kört detta till svensk bank i över ett år och inte åkt dit. Men det är väl inte det smartaste dock.

Även om man inte åker dit på det nu blir det inte kul om dom i framtiden av nån annan anledning kör en granskning. Allt som kommer in på kontot är ju som ristat i sten.
2020-07-16, 17:57
Medlem
JaredLetos avatar
Vem avgör detta?

Citat:
Skriver du bra meddelanden, med bra frågor, bra kvalitè, så kan du skrivar meddelanden på 120 tecken!
2020-07-16, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Vem avgör detta?

Den som läser dina meddelanden, med de kommer antagligen inte att bry sig. Ibland klagar de att man inte har skrivit 150 även fast det har varit så att man fick skriva 120, bara att ignorera.
2020-07-16, 18:02
Medlem
se8035s avatar
.
2020-07-16, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Även om man inte åker dit på det nu blir det inte kul om dom i framtiden av nån annan anledning kör en granskning. Allt som kommer in på kontot är ju som ristat i sten.

Nej, men varför skulle skatteverket få för sig att granska en random privatperson? Nu förutsätter jag att personen inte hamnar i någon annan skit som gör att myndigheterna skulle få upp ögonen.
2020-07-16, 18:39
Medlem
Citat:
Vem avgör detta?

Den som kontrollerar kvaliteten på meddelanden.
2020-07-16, 18:53
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joe1221
Den som läser dina meddelanden, med de kommer antagligen inte att bry sig. Ibland klagar de att man inte har skrivit 150 även fast det har varit så att man fick skriva 120, bara att ignorera.
Jo, jag förstår ju att någon läser mina meddelanden då jag fick min första feedback häromdagen där enda "klagomålet" var att jag vid något tillfälle inte avslutade med en fråga. Vilket egentligen är fullständigt ogrundat ibland. För vissa meddelanden flyter på utan en massa frågor på slutet. Det blir en öppen diskussion helt enkelt.
Citat:
Den som kontrollerar kvaliteten på meddelanden.
Jo, men om jag nu skriver 120 tecken i varje meddelande och sen kommer någon skuggfigur och säger "nej, du höll inte måttet", kommer inte jag få betalt för mitt arbete då? Förstår du hur jag tänker?
2020-07-16, 18:58
Medlem
Citat:
Jo, jag förstår ju att någon läser mina meddelanden då jag fick min första feedback häromdagen där enda "klagomålet" var att jag vid något tillfälle inte avslutade med en fråga. Vilket egentligen är fullständigt ogrundat ibland. För vissa meddelanden flyter på utan en massa frågor på slutet. Det blir en öppen diskussion helt enkelt.

Jo, men om jag nu skriver 120 tecken i varje meddelande och sen kommer någon skuggfigur och säger "nej, du höll inte måttet", kommer inte jag få betalt för mitt arbete då? Förstår du hur jag tänker?

Du får en tillsägelse i värsta fall Men skriv utan stavfel, svara på frågor och ställ egna så är det lugnt.
2020-07-16, 19:00
Medlem
Asså är det någon annan som har massa strul med kortet från Bitsafe?
2020-07-16, 19:02
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Du får en tillsägelse i värsta fall Men skriv utan stavfel, svara på frågor och ställ egna så är det lugnt.
Jag stavar sällan fel så det är inga problem. Däremot så ställer jag inte alltid en fråga av varje meddelande, men har efter feedbacken börjat tänka på det lite mer. Men ibland känns det inte riktigt som att det behövs.
2020-07-16, 19:09
Medlem
Citat:
Jag stavar sällan fel så det är inga problem. Däremot så ställer jag inte alltid en fråga av varje meddelande, men har efter feedbacken börjat tänka på det lite mer. Men ibland känns det inte riktigt som att det behövs.

Nej det behövs ofta inte för konversationen i sig, men för att slippa skit så behövs det.
2020-07-16, 19:13
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Nej det behövs ofta inte för konversationen i sig, men för att slippa skit så behövs det.
Fuck 'em.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in