2020-06-25, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Positivt at politiet avhører det ene vitnet som så rød BMW

Nå følte vel politiet press for å gjøre dette tenker jeg.
Citera
2020-06-25, 21:43
Medlem
AE forsvant på en Onsdag mens Lady Klukk forestillingen var en helg så da falt den teorien sammen.

http://www.ladyklukk.no/?author=20
Citera
2020-06-25, 21:54
Medlem
(25.06.2020) – Erfaringen viser også at det ofte er slike sidespor som blir avgjørende for en straffesak, særlig der politiet tidlig låser seg i en tilfeldig teori.
– Hva tenker du om at bilen i Ås ikke ble etterlyst i sin tid?
– Alle spor som ikke følges opp straks blir kaldere, og det er alltid god mat for en forsvarer, uansett hvem som er tiltalt, sier Elden.

https://www.tv2.no/nyheter/11516304/
Citera
2020-06-25, 21:58
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Billiejean82
Kan man klare sette sammen en tidslinje der alle barna er med på det, og TH drepte henne rett før han gikk ut døra. Et barn "ryddet opp" OG ringte de to andre med AEs telefon for å gi dem alibi og rote til tidslinja. Typ verste narsissistfamilie der alle er med på planlegging, staging og gjør oppdraget på dugnad slik at alle har noe på hverandre så hvis en går ned går alle. Er det teknisk mulig?
Ja, jeg mener det er mye mulig, men etter at opplysningen om avbrutt samtale 09:06 har jeg blitt i tvil om den eldste datteren var med.
Citera
2020-06-25, 21:59
Medlem
Vitnet som skal avhøres er svært ivrig ser det ut til. Angivelig ser hun fram til å diskutere mennene fra overvåkningsvideoen på Futurum med politiet.

Man kan vel slå fast at hun iallefall ikke er nevneverdig plaget med å havne i rampelyset.
Citera
2020-06-25, 22:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Du har rett i at det bør gjennomgås.
Politiet bør jo uansett etterlyse bilen og passasjerene og be folk melde seg dersom de var utkledt slik kl 12:30 den 31.10.2018 og hvis de kjørte i en slik rød bil (eller en lignende bil) i Ås på det tidspunktet.

Hvorfor skal de etterlyse bilen når det er lite sannsynelig at det hadde noe med noen kidnapping å gjøre?
Citera
2020-06-25, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ariel70
Min teori er at enten denne bilen finnes eller ikke, så er den en del av den stagingen med krypto, Futurum-mennene, diverse biler rundt Sloraveien osv. som denne saken er full av. Jeg mener det er gjort bevisst for å forvirre i saken og få oppmerksomheten bort fra den egentlige grunnen til at AEH har blitt drept. Og jeg mener TH er involvert i dette.
Ja, jeg har også vært inne på den tanken om at både en eller flere biler og flere personer kan ha vært rent skuespill for å villede politiet.
Citera
2020-06-25, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Hvorfor skal de etterlyse bilen når det er lite sannsynelig at det hadde noe med noen kidnapping å gjøre?
Hvor sannsynlig det er, er vel ikke opp til oss å avgjøre mener jeg. Jeg mener at i en så alvorlig sak som denne, så bør politiet etterlyse bil og passasjerer + etterforske på andre måter både med tanke på utelukking og med tanke på om det faktisk var GM + AE som var i den bilen i Ås.
Citera
2020-06-25, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Hvor sannsynlig det er, er vel ikke opp til oss å avgjøre mener jeg. Jeg mener at i en så alvorlig sak som denne, så bør politiet etterlyse bil og passasjerer + etterforske på andre måter både med tanke på utelukking og med tanke på om det faktisk var GM + AE som var i den bilen i Ås.

De bør jo gjøre det bare for å utelukke at den har noe med saken å gjøre ellers så vil disse observasjonene bli brukt i en evt rettsak mot TH.
Citera
2020-06-25, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce

Vitnet ønsker også å snakke om Futurum-mennene:
GE sier at hun også ønsker å snakke med politiet om overvåkningsvideoen som er tatt utenfor THs arbeidsplass. Den viser to personer som passerer bygningen den morgenen AEHagen forsvant.

Det er veldig spesielt at hun mener å kunne si noe relevant om Futurum-mennene. Bildene av dem er så utydelige at hun umulig kan mene å huske at de likner på de som satt i forsetet på bilen. Hun kan ikke si noe om ganglaget osv heller. Ganske rar ting å ønske å bli avhørt om.

Tror neppe dette er noen som er truet eller bestukket for å vitne. Heller mer mot at det er en raring som ønsker oppmerksomhet eller liknende. Eventuelt at hun har sett "noe" og har laget seg spennende hypoteser i hodet som involverer Futurum-mennene.
Senast redigerad av FlashBaronen 2020-06-25 kl. 22:23.
Citera
2020-06-25, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akershus
Hvis du har fulgt med i de siste dagene, så er det brukeren Sommerful90 som har påstått at "bistandsadvokaten er kjøpt og betalt av TH". Du er opptatt av kvaliten på tråden. Jeg spør derfor en gang til: Mener du Sommerful90 bidrar til å høyne kvaliteten?

Hva er det du kverulerer om?
At jeg sa at bistandsadvokaten er kjøpt og betalt. Det er min mening!!

Han et AEH sin bistandsadvokat, men oppfører seg som TH og barnas bistandsadvokat. Thats it!

Slutt å angrip alt og alle. Det ødelegger tråden.
Citera
2020-06-25, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karamellis
Jeg har ikke merket meg Sommerfugl90 sine innlegg som særlig dårlige eller provoserende.

Har skrollet meg gjennom innleggene hennes/hans nå, og nei, synes ikke de bidrar til å senke kvaliteten. De er tydelige nok til å forstå at debattanten har en mening, men det burde være innenfor. Dette er jo et diskusjonsforum. Ikke en talerstol.

Det er alle de hissige og demonstrative blindt kverulerende svarene innleggene utløser som senker kvaliteten. IMO.

Takk! Enig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in