Citat:
Ursprungligen postat av
Afrikanos
Ja men det är ju helt fel. Det är ju för tusan bara att googla så får du fram en massa information. Du kan ju inte skriva en massa saker utan att ha koll. Det är ju totalt vansinne precis som den arabiska civilisationen är.
Vad ska jag googla? Om sharia tolkas annorlunda eller att sharia inte är samma hos alla? Det låter jätte konstigt.
En lag är en lag. Tolka kan man göra hur man vill men lagen är densamma.
Ge du mig svar så som jag svarar dig. Google kommer ge allt mellan himmel och jord. Kommer hitta att sharia ör bäst och sharia är sämst.
Den arabiska civilisationen är fantastisk. Mycket gott och ont kommer därifrån. Babylon är känt inom historiker. Det är en arabisk civilisationen. Faraos rike är en arabisk civilisationen. Förr så var arbiska civilisationen en av dem viktigaste handels platser i världen.
Vad var sverige för 100 år sen? Sverige har blivit fantastisk dem senaste 100 åren innan dess i flera tusen år så har sverige inte varit mer än bönder utan någon utveckling, enbart fattigdom.
Man kan inte säga att man är bäst för att man har lyckats på en tenta i skolan ex. Alla länder har sina bra och dåliga tider. Vi hade våran bra tid, ni hade eran dåliga tid. Nu är det tvärtom.