Citat:
Ursprungligen postat av
Lurenskog
Det er(var) mye "skeivt" i det forholdet. Det er greit at de ville leve som vanlige arbeidsfolk og ikke velte seg i luksus, som han minifjotten Stordalen f.eks. Men akkurat det at hun ikke hadde egen bil engang, for å besøke familien i Lier, treffe venninner, handle osv, mens mannen jobbet lange dager, er sinnsykt! Det er vanskelig å tro faktisk. Hjerterått er det!
EDIT: At TEH ikke hadde egen leilighet er også ganske sykt. Greit at noen sier at han ikke kan forvente å få fars formue dumpet i fanget mens han drømmer som kunstner og musiker, og kanskje de har rett. Det er noe man bør lære seg selv og ikke bli skjemt bort. Men nå er han altså rundt 40 år, og kommer nok ikke til å forandre seg mye når han "blir voksen". TEH er tross alt sønnen hans, uansett om han har "gjort seg fortent" til det eller ikke! Jeg vet hva jeg ville gjort for sønnen min i den posisjonen, og det ville skjedd lenge før han var 40...
Ja, når han er nesten 40, så er han blitt den han er. Det blir noe annet hvis han var 18 år og fikk en leilighet til 4 millioner.
TH kunne i det minste hatt den i sitt navn, det har han jo ikke noe å tape på. Sønnen slipper da å måtte betale halve lønna si i husleie. Men nei.
Jeg hadde også hjulpet sønnen min uansett om han ble kunstner og musiker istedetfor ingeniør.
Mange prøver å stemple han som en hasjrøykende skrue bare fordi han spiller musikk og har noen rare bilder på facebook. Han er jo konsulent i THs firma, og jeg er sikker på at TH ikke ville hatt en hippie som eiendomskonsulent.
Ja, det er hjerterått. Hun hadde vel ønske om å kunne være fri og ha bil som alle andre. Nekter å tro at hun ikke hadde lyst å kjøre bil, eller at hun var så alkoholisert, som noen vinkler det til, at TH måtte være formynder eller verge.