Citat:
Ursprungligen postat av
Clay Allison
Att de du erbjuder pengar inte svarar kan ju bero på att de inte är inblandade i någon förföljelse, och känner sig besvärade av situationen.
Hur kan du vara så säker på att flera personer organiserat ett förföljande av dig?
Nej, det går inte att koppla samman intresse för dokusåpor å ena sidan och att själv ägna tid att förfölja någon å andra sidan.
Någon kanske möjligen blir besvärad men att ungefär 6 personer har samma reaktion tycker jag är märkligt, inte en enda hörde av sig ens för att fråga vem fan jag är.
Det är påklistrade leenden från personer som dyker upp kontinuerligt. Min granne till huset (villor med distans mellan husen) där jag växte upp är tex inblandad, det är främst dom deras dotter och hennes umgänge. De brukar konstant stalka mig genom att mötas vid exakt samma hörn och le nedlåtande. Inget konstigt tycker väl de flesta, men dag gick jag fram och sträckte fram handen och hälsade och då låtsades hon som att hon inte hade en blekaste aning om vem jag är, en äldre kvinna som har stirrat på mig enda sen jag var ett barn alltså nästan 20år vet inte vem jag är. Det är helt knäppt och det blev för mig uppenbart att de har någon form av rutin. Nu stöter jag inte heller längre på dom, vilket jag tycker också är skitkonstigt. Jag hör hur det låter men jag kan inte säga så mycket mer än att jag vet det för beteenden som jag upplever är såpass knäppa att det är något på gång.