Citat:
Ursprungligen postat av
RiktigTI
Inte nog med att de försökte köra över honom; att han sparkar sönder ett bakljus på deras bil, att de skriker att de vill att han ska slå dem samt att han ska tro på det de säger. Den utsatte i videon är en TI från Australien & den videon är del 1 av 4. Du försöker förneka något uppenbart vilket får mig att fråga varför du avfärdar SÅ SNABBT något du frågat efter i flera år i forumet. Vill du att det INTE ska bevisas & få andra att tro att det bara är INBILLAT?
Ett mycket starkt tecken på att ni till allra största delen skapar detta i era (ditt) egna huvuden är att man omedelbart blir kallad 'perp' (nu redigerade du just bort det) om man tvivlar på era utsagor. En förkortning av perpetrator - alltså att jag själv skulle vara en förövare. Jag vet ju att så inte är fallet och att det istället är ett uttryck för paranoia.
Jag hävdar att det absolut kan förekomma organiserad förföljelse av personer. Som du har nämnt har det säkert förekommit i fall där individer hoppat av sekter eller sektliknande organisationer. Vi har också personer som polisen bedrivit spaning på. Det är ofta sektförföljelse du hänvisar till, fast själv tänker du stämma staten(?) och polisen(?) på mångmiljonbelopp. (Hur går det med det egentligen?) Alltså inte mormoner, Scientologer eller dyl. Det förekommer även mobbning på arbetsplatser, något som kanske skulle kunna klassas som gängförföljelse.
Men det betyder inte att personer förföljs av släkt och vänner, att staten på något sätt utser personer som skall förföljas som något slags experiment, eller att staten skyddar sådan verksamhet. Det betyder inte heller att man bevakas med gylfradar eller att folk står och pratar inne i fläktar, eller att vi skulle leva i ett simulering. Jag tycker dessa exempel, tillsammans med påståenden att arbetskamrater eller okända kontaktar en och antyder mer eller mindre långsökta förhållanden endast tyder på psykisk ohälsa. Sorry, men det är rimligen detta som är ni lider av.
Folk har helt enkelt varken tid eller lust att spendera sin lilla fritid på att förfölja random sköra personer.