2020-06-24, 12:21
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontorjavel
De finns en väldigt populär teori om att vi lever i en datorsimulation, skapad av utomjordingar, och att allt vi ser är egentligen bara 1 och 0. De verkar antyda på det. Det är min tolkning. Telefonsamtalen är sjukt konstiga, jag hinner inte säga något före de lägger på. De är kvinnliga röster, i amerikansk respektive brittisk dialekt.

Men du fattar rent intellektuellt att det inte är på det sättet va? Eller?
Citera
2020-06-24, 12:51
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Jag vet inte varför videon med riktig bevis på "Gang Stalking" som jag postade igår blev borttagen idag men jag kan intyga att det är riktig bevis & insyn vad det egentligen är dock mycket dramatisk - här blir han alltså attackerad & nästan överkörd ssamt hetsad till våld & hans bil bakruta blev sönderslagen; den killen har alltså klagat om att bli utsatt för gang stalking i år & fick dramatisk videobevis: https://youtu.be/CcaFh1Q7eyg - tycker inte ni att det patetiskt att video med faktisk bevis på gang stalking i realitet blir borttaget i ett forum med frågan "Förekommer organiserad gang stalking?"...

Hur kan du hävda att detta skulle vara bevis för något alls? Det enda man ser är en man som springer fram och tillbaka i ett bostadsområde och bilar som åker förbi utanför ett hus. Folk skriker till varandra. Det skulle kunna vara kids som driver med en man de vet flippar över.

Det kan ju även vara folk som agerar efter manus.

Men det är inte bevis för något alls.

PS är det mannen som tejpat text och pilar på sin bil? Varför?
Citera
2020-06-24, 12:56
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Hur kan du hävda att detta skulle vara bevis för något alls? Det enda man ser är en man som springer fram och tillbaka i ett bostadsområde och bilar som åker förbi utanför ett hus. Folk skriker till varandra. Det skulle kunna vara kids som driver med en man de vet flippar över.

Det kan ju även vara folk som agerar efter manus.

Men det är inte bevis för något alls.

Inte nog med att de försökte köra över honom; att han sparkar sönder ett bakljus på deras bil, att de skriker att de vill att han ska slå dem samt att han ska tro på det de säger. Den utsatte i videon är en TI från Australien & den videon är del 1 av 4. Du försöker förneka något uppenbart vilket får mig att fråga varför du avfärdar SÅ SNABBT något du frågat efter i flera år i forumet. Vill du att det INTE ska bevisas & få andra att tro att det bara är INBILLAT?
Senast redigerad av RiktigTI 2020-06-24 kl. 12:58.
Citera
2020-06-24, 13:04
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontorjavel
En användare här på flashback, när jag skrev med han privat, sade följande:

"Om du vill tro att de är reptiler, satanister, att du är den enda måltavlan i hela världen eller att de vill rekrytera dig så får du tro det"

Utan att jag ens har nämnt något om det, så råkade vederbörande veta exakt det vad jag trodde. Du verkar tro själv att de är satanister, så han kanske menade något med det. Så jävla mysko det är med hela det här.

Kan berätta i detalj exakt vad de sa på mina telefonsamtal på PM när jag har fixat 50 inlägg. De hintade och så har min omgivning börjat hinta på att jag/vi lever i en matrix/datorspel. Förmodligen är det så allt detta är möjligt. Kan inte tänka mig något annat.

Citat:
Hur vet du att det är en overlord som ringer? Presenterar den dig så? Hur länge pågår samtalen och vad brukar ni prata om?

Edit: never mind sista frågan. Missade att de antyder att vi lever i filmen Matrix.

De verkar ha fokus på trossystem & det du tror är realitet.. Alltså kanske med avsikt att följa din utveckling eller manipulera den. Kanske för bekräftelse att deras PsyOp t.ex. har effekt
...
Citera
2020-06-24, 13:15
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Inte nog med att de försökte köra över honom; att han sparkar sönder ett bakljus på deras bil, att de skriker att de vill att han ska slå dem samt att han ska tro på det de säger. Den utsatte i videon är en TI från Australien & den videon är del 1 av 4. Du försöker förneka något uppenbart vilket får mig att fråga varför du avfärdar SÅ SNABBT något du frågat efter i flera år i forumet. Vill du att det INTE ska bevisas & få andra att tro att det bara är INBILLAT?

Ett mycket starkt tecken på att ni till allra största delen skapar detta i era (ditt) egna huvuden är att man omedelbart blir kallad 'perp' (nu redigerade du just bort det) om man tvivlar på era utsagor. En förkortning av perpetrator - alltså att jag själv skulle vara en förövare. Jag vet ju att så inte är fallet och att det istället är ett uttryck för paranoia.

Jag hävdar att det absolut kan förekomma organiserad förföljelse av personer. Som du har nämnt har det säkert förekommit i fall där individer hoppat av sekter eller sektliknande organisationer. Vi har också personer som polisen bedrivit spaning på. Det är ofta sektförföljelse du hänvisar till, fast själv tänker du stämma staten(?) och polisen(?) på mångmiljonbelopp. (Hur går det med det egentligen?) Alltså inte mormoner, Scientologer eller dyl. Det förekommer även mobbning på arbetsplatser, något som kanske skulle kunna klassas som gängförföljelse.

Men det betyder inte att personer förföljs av släkt och vänner, att staten på något sätt utser personer som skall förföljas som något slags experiment, eller att staten skyddar sådan verksamhet. Det betyder inte heller att man bevakas med gylfradar eller att folk står och pratar inne i fläktar, eller att vi skulle leva i ett simulering. Jag tycker dessa exempel, tillsammans med påståenden att arbetskamrater eller okända kontaktar en och antyder mer eller mindre långsökta förhållanden endast tyder på psykisk ohälsa. Sorry, men det är rimligen detta som är ni lider av.

Folk har helt enkelt varken tid eller lust att spendera sin lilla fritid på att förfölja random sköra personer.
Citera
2020-06-24, 13:16
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
De verkar ha fokus på trossystem & det du tror är realitet.. Alltså kanske med avsikt att följa din utveckling eller manipulera den. Kanske för bekräftelse att deras PsyOp t.ex. har effekt
...

Här kom den i stället: anklagelsen att jag skulle vara delaktig. Eftersom jag inte är det tar jag det som ett tecken på förföljelsemani.
Citera
2020-06-24, 13:45
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ett mycket starkt tecken på att ni till allra största delen skapar detta i era (ditt) egna huvuden är att man omedelbart blir kallad 'perp' (nu redigerade du just bort det) om man tvivlar på era utsagor. En förkortning av perpetrator - alltså att jag själv skulle vara en förövare. Jag vet ju att så inte är fallet och att det istället är ett uttryck för paranoia.

Jag hävdar att det absolut kan förekomma organiserad förföljelse av personer. Som du har nämnt har det säkert förekommit i fall där individer hoppat av sekter eller sektliknande organisationer. Vi har också personer som polisen bedrivit spaning på. Det är ofta sektförföljelse du hänvisar till, fast själv tänker du stämma staten(?) och polisen(?) på mångmiljonbelopp. (Hur går det med det egentligen?) Alltså inte mormoner, Scientologer eller dyl. Det förekommer även mobbning på arbetsplatser, något som kanske skulle kunna klassas som gängförföljelse.

Men det betyder inte att personer förföljs av släkt och vänner, att staten på något sätt utser personer som skall förföljas som något slags experiment, eller att staten skyddar sådan verksamhet. Det betyder inte heller att man bevakas med gylfradar eller att folk står och pratar inne i fläktar, eller att vi skulle leva i ett simulering. Jag tycker dessa exempel, tillsammans med påståenden att arbetskamrater eller okända kontaktar en och antyder mer eller mindre långsökta förhållanden endast tyder på psykisk ohälsa. Sorry, men det är rimligen detta som är ni lider av.

Folk har helt enkelt varken tid eller lust att spendera sin lilla fritid på att förfölja random sköra personer.

Om du tror på allt som skrivs i forum rörande ämnet kommer du aldrig att tro på de väldigt få % som faktiskt är utsatta. De forum är främst inriktade mot de utsatta & personer bakom operationen - det är "targeted" mot dem. Jag å andra sidan försöker förenkla massiv informationskampanj så ni ser en annan sida än det som presenteras i alla GS/TI-forum.
Citera
2020-06-24, 13:51
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Om du tror på allt som skrivs i forum rörande ämnet kommer du aldrig att tro på de väldigt få % som faktiskt är utsatta. De forum är främst inriktade mot de utsatta & personer bakom operationen - det är "targeted" mot dem. Jag å andra sidan försöker förenkla massiv informationskampanj så ni ser en annan sida än det som presenteras i alla GS/TI-forum.

Bara det att det existerar 'GS/TI-forum' - som om detta vore ett vanligt fenomen i samhället. Ni har t o m med en egen vokabulär men såklart engelska uttryck. Jag köper det inte, det bär inte sannolikhetens prägel. I synnerhet när man läst alla helt bisarra vittnesmålen i denna tråd.

Men du medger alltså att flera som skriver i denna tråd uppenbarligen lider av psykiska störningar? De ska man alltså räkna bort, till förmån för de 'riktiga' förföljda personerna?
Citera
2020-06-24, 14:12
Medlem
SnakePlissskens avatar
För några generationer sedan trodde många på tomtar och knytt. (folktro)

För 75 år sedan började folk istället tro på utomjordingar som kom i flygande tefat. (populariserat genom SciFi)

För 20 år sedan började folk tro att vi lever i en datoranimerad Matrix och måste välja mellan blå eller röda piller.. (filmen the Matrix)

De senaste 5 åren har allt fler börjat tro att de är gangstalkade (nanorobotar/datorimplantat och annan spännande framtidsteknik de läst om).

Det går mode i vanföreställningar helt enkelt..
Citera
2020-06-24, 14:57
Medlem
Hydrodynamiks avatar
Citat:

Ett syfte med det här är att göra de utsatta arga/upprörda (varför vet jag inte). Ilskan leder dock till en oförmåga att tänka rationellt vilket leder till att de utsatta beskyller folk som inte är involverade och hittar på absurda historier som inte förankrar med verkligheten. Men det grundar sig dock i att en liten grupp försöker driva den utsatta till vansinne.

Att GS pågår vet jag att gör för att jag är själv utsatt för det, men jag vet ju också hur det låter så jag försöker leva så normalt som möjligt. Jag har försökt erbjuda dessa människor pengar men de svarar inte alls, hur skumt är inte det? Det är som att de vet vem jag är, hur kan de veta vem jag är isåfall? En vanlig person hade ju förmodligen bara svarat och ba "ööh va?".

Förövrigt så tycker folk att sånt är skitkul, det är som en spännande reality show för dom. Varför tror du serier som paradise hotel och big brother är så himla populärt?
Citera
2020-06-24, 15:08
Medlem
Hydrodynamiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
För några generationer sedan trodde många på tomtar och knytt. (folktro)

För 75 år sedan började folk istället tro på utomjordingar som kom i flygande tefat. (populariserat genom SciFi)

För 20 år sedan började folk tro att vi lever i en datoranimerad Matrix och måste välja mellan blå eller röda piller.. (filmen the Matrix)

De senaste 5 åren har allt fler börjat tro att de är gangstalkade (nanorobotar/datorimplantat och annan spännande framtidsteknik de läst om).

Det går mode i vanföreställningar helt enkelt..

Ja det är skitjobbigt att va TI och bli utsatt för GS, man fattar ju att dessa arbetar för att provocera en till vansinne för vem ska tro på en. Som utsatt så är väl det bästa man kan göra är att gå och meditera eller nåt.
Citera
2020-06-24, 15:19
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrodynamik
Ett syfte med det här är att göra de utsatta arga/upprörda (varför vet jag inte). Ilskan leder dock till en oförmåga att tänka rationellt vilket leder till att de utsatta beskyller folk som inte är involverade och hittar på absurda historier som inte förankrar med verkligheten. Men det grundar sig dock i att en liten grupp försöker driva den utsatta till vansinne.

Att GS pågår vet jag att gör för att jag är själv utsatt för det, men jag vet ju också hur det låter så jag försöker leva så normalt som möjligt. Jag har försökt erbjuda dessa människor pengar men de svarar inte alls, hur skumt är inte det? Det är som att de vet vem jag är, hur kan de veta vem jag är isåfall? En vanlig person hade ju förmodligen bara svarat och ba "ööh va?".

Förövrigt så tycker folk att sånt är skitkul, det är som en spännande reality show för dom. Varför tror du serier som paradise hotel och big brother är så himla populärt?

Att de du erbjuder pengar inte svarar kan ju bero på att de inte är inblandade i någon förföljelse, och känner sig besvärade av situationen.

Hur kan du vara så säker på att flera personer organiserat ett förföljande av dig?

Nej, det går inte att koppla samman intresse för dokusåpor å ena sidan och att själv ägna tid att förfölja någon å andra sidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in