Citat:
Ursprungligen postat av
Ariel70
Så argumentet er at det finnes ingen sak fordi det ikke nådde avisa. Og om den hadde nådd avisa, ville neste argument vært at den kan ikke ha vært så alvorlig siden det ikke ble fengselsstraff av det, den som rapporterte om hendelsen løy, GM ble provosert osv. Det er ganske forutsigbart.TH har ikke leid profesjonelle for så å få dumpet AEH på hytta si. Jeg håper at de også leter etter noe annet som kan gi resultater, og at de leter andre steder. Men uansett tror jeg ikke man finner noe lik etter så lang tid, ikke når man ser på måten dette har blitt gjort på.
Til det uthevede: nei, det er jeg enig i.
Dersom han er GM eller står bak noe planlagt, vil han nok foretrekke å få hjelp av folk han kan kontrollere videre i livet. Ikke hyre inn proff som kan ha balletak på han resten av livet.
Er hun drept i affekt, så vil kanskje det være en løsning å gjemme henne nær noe kjært? Ikke sikkert TH selv ville det slik, men den stakkaren som fikk jobben med å skjule henne kan jo være mer følelsesmessig ««bløt»» enn TH/GM.
Uansett bør det hvertfall sjekkes ut. Om noen ville ramme TH, er det jo slett ikke utenkelig å bruke eiendom til gravplass. De vil vel finne henne.