Citat:
Ursprungligen postat av
Orderud.
Hvis du fylte de ut 4 ganger, så betyr det at du kanskje kastet dem etter hver gang du ombestemte deg.
Men her har hun tatt vare på papiret i noe tid.
Nei det er slett ikke sikkert jeg kastet de, de kan utmerket ha blitt liggende i alle papirene mine i flere år.
Det er bare tåpelig og tro at en utfylt separasjonssøknad trenger å være reell etter så mange år. Men kanskje roet forholdet seg, men hun tok likevel vare på den utfylte søknaden i tilfelle hun begynte å tenke på det igjen
Det er ikke sånn at alle forhold er enten eller, jeg husker tidvis at min mor som levde i et etter min mening greit forhold med min far, truet med skilsmisse hvis det var ting hun ikke tolerere. Dette foregår i de fleste ekteskap, men de færreste gjør alvor av det.
Jeg sier ikke med det at TH ikke kan være drapsmannen, men noen av de tingene som er lekket til pressen er helt vanlige ekteskapsproblemer hos par som har levd sammen så lenge.
Ta f.eks det at det er lekket ut at de hadde ekteskapsproblemer for 30 år siden. Er det i det hele tatt relevant? Hvis AEH levde i et voldelig ekteskap ville hun vært skilt for lenge siden. Men småkrøll i ekteskapet er vanlig.